Maybelline City Bronzer Teszt/Vélemény


Irigylem azokat az embereket, akik megtalálják a tökéletes bronzosítót és aztán télen-nyáron tudják azt használni. Sajnos, mivel nagyon fehér bőröm van, nálam ez estélytelen. Télen általában hidegebb tónusú, világos bronzosítót használok, nyáron pedig a jó öreg TheBalm Bahama Mamát, ami évek óta hű társam azokban a hónapokban, amikor sikerül egy kis színt szereznem. Viszont évek óta kitartósan kerestem egy olyan bronzert, amit az átmeneti időszakokban, azaz tavasszal és ősszel tudok használni. Idén tavasszal került a boltokba a Maybelline City Bronzer, amiből több árnyalat is elérhető. Ekkor szereztem be én is a számomra megfelelőnek tűnő darabot belőle és mivel október óta fájó szívvel elbúcsúztam a nyári bronzosítómtól, ismét ez került be a hétköznapi sminkes rutinomba. Ennyi idő után pedig úgy gondolom, hogy kellően alapos véleményt tudok róla mondani és mivel épp tart a Joy-Napok is, talán sokatok számára hasznos lehet. Tehát ha kíváncsiak vagytok rá, hogyan teljesített nálam a City Bronzer, olvassátok el a teljes bejegyzést.


A csomagolás a Maybellinre jellemző műanyag, ebből is sajnos a gyengébb minőségű, nekem pár hét után el is tört a fedél rögzítője, így nem ez lett az utazós bronzerem. Egyébként semmi csicsa és semmi felesleges flanc. Én ezt szeretem, szerintem felesleges tükröt vagy egy használhatatlan ecsetet tenni bele, csak emeli az árat. 
Az én árnyalatom a 200 Medium Cool. Kapható még belőle egy meleg és egy hideg tónusú, világos színváltozat és egy Medium Warm is. A sötétebb bőrűekre sajnos nem gondolt a hazai piac. 
Én nagyon szeretem, ha egy árnyalatból meleg és hideg tónus is elérhető, hiszen attól, hogy valakinek világos a bőre, még nem biztos, hogy a hideg tónusok állnak jól neki. 
Ígérete szerint nem csak bronzosítani, de kontúrozni is lehet vele.


Az első benyomásom az volt, hogy talán mellélőttem a színnel, hiszen a panben nagyon sötétnek tűnt. Szerencsére teljesen jól működik a bőrömmel, talán mert nem túlságosan pigmentált, ami mindig előny a bronzosítók, kontúrok és pirosítók esetében. Ahogy már sokszor említettem Nektek, mindig egyszerűbb felépíteni egy pigmentációt, mint "elvenni" belőle.


Én kontúrozáshoz a tömött, rövid szőrű ecseteket szeretem, míg bronzosítóhoz a szintén tömött, de puha ecseteket kedvelem. A City Bronzer nem porol és körülbelül kétszer kell "megmártanom" benne az ecsetet, hogy elérjem a kívánt színt. Szépen terül a bőrön, még akkor is, ha nincs rajtam alapozó. 


 Ha valamit rühellek, azok a krétásan matt bronzosítók és kontúrok, illetve ha egy termék olyan furcsán, hamuszürke. Itt egyikről sem kell beszélnünk szerencsére. Ennek a bronzosítónak van egy pici, halvány, egészséges fénye, amit én nagyon szeretek. Nem csillámos, csak ad egy természetes ragyogást a bőrnek, ezáltal sokkal szebben mutat.


A tartósságát tekintve, a tavasz melegebb időszakában nem volt vele semmi gondom, és most a hidegebb időben is bevált, egy átlagos 8-10 órát simán kibír a bőrön anélkül, hogy kopna vagy foltossá válna, viszont ezen felül már nem mutat olyan szépen, bár nagyon ritkán fordul elő, hogy ennél hosszabb ideig van rajtam smink. Hozzá kell tennem, hogy általában primert és fixálót sem használok, hiszen hétköznap nincs időm és kedvem reggel ilyenekkel bajlódni. Ezekkel kiegészítve simán el tudom képzelni, hogy akár egy átbulizott éjszakát is kibír teljes pompájában.


Végezetül pedig jöjjön egy kép élesben viselve, hiszen így látszik igazán, hogy mit is tud. Ahogy említettem és ahogy látjátok, nagyon világos bőröm van. Pont ezért a bronzosító nekem igazi must have a hétköznapokban, hiszen ad egy egészséges színt az arcomnak. Nem szoktam vele túlzásokba esni, általában csak a homlokomra és az arcomra viszek fel belőle egy keveset. 
Nagyon megszerettem ezt a bronzosítót, most már hetek óta csak ezt használom és biztosan újra fogom venni, ha elfogy.


Összegzés: Ennél jobb drogériás bronzosítót még nem próbáltam. Az ára a Notino webshopban 3140 Forint, de a drogériákban is nagyjából ezért az összegért kapható, ezért érdemes rá kihasználni most a kupont. Viszont nagy negatívum számomra a csomagolás, mai pár hét után darabjaira esett, még pedig csak úgy magától. Emiatt sajnos nem tudom magammal vinni ha elutazom. Az is javára írandó, hogy a világos és közepes árnyalatból és kapható meleg és hideg tónus. A színe szép és természetes, nem krétásan matt, van egy pici fénye, de ettől függetlenül kontúrozni is lehet vele. A tartósságát tekintve egy átlagos napot kibírt rajtam. 

Értékelés: 5/4,5 

Fél pontot le kell vonnom a silány minőségű csomagolás miatt. Ha nem lenne ennyire jó maga a bronzer, többet is levonnék, de nem tudom nem szeretni. 

Ti használtok bronzosítót? Van kedvencetek?

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)