Revolution Skincare 10% Niacinamide +1% Zinc Teszt/Vélemény


A különféle szérumok és esszenciák már régóta az arcápolásom biztos pillérét jelentik. Körülbelül két éve kezdtem használni a The Ordinary Niacinamide szérumot, ami hatalmas nagy kedvencem lett, így amikor láttam, hogy a Revolution Skincare kínálatába is bekerült egy ilyen termék, azonnal felkerült a kívánságlistámra. 
Pár hete meg is rendeltem a Notino webshopból és azóta tesztelgetem, használom, most pedig megosztom Veletek a véleményemet róla. 



 A Revolution Skincare 10% Niacinamide +1% Zinc egy elegáns fekete kartondobozban érkezik. Igazán minőségi érzetet kelt maga a doboz és a kis üveg is. A csomagolása szinte megegyezik a The Ordinary termékével, de nekem sokkal jobban tetszenek a Revolution Skincare rose gold részletei. 
30ml terméket kapunk 2490 Forintos áron. 
A Revolution Skincare termékei vegánok, parfüm, glutén és alkoholmentesek, így akik érzékenyek ezekre, bátran kipróbálhatják a termékeiket. 

Ez a szérum ígérete szerint szabályozza a faggyútermelést, segít mérsékelni az akné tüneteit, minimalizálja a pórusokat, nyugtatja és tisztítja a bőrt. Elmondható tehát, hogy elsősorban kombinált és problémás bőrre ajánlott.
Én általában reggel, a hidratálókrém és fényvédő előtt szoktam felvinni pár cseppet a bőrömre, ami roppant egyszerű a pipettás adagolónak hála. Abszolút higiénikus ez a megoldás, én nagyon szeretem és ragaszkodom hozzá. 

Illata nincs, az állaga könnyed, majdhogynem vizes, nem hagy ragacsos érzetet a bőrön és pillanatok alatt beszívódik. A hatását tekintve viszont úgy tapasztaltam, hogy nem olyan hatásos, mint a The Ordinary terméke. Pattanásaim ugyan nem lettek és a mitesszereket és szépen távol tartja, de a bőröm egy picit gyorsabban zsírosodik, mint amennyire a másik termék használatakor és a hidratáló hatása is gyengébb. 

Ettől függetlenül elégedett vagyok vele és el fogom használni. Irritációt nem okozott. Ha valakinek elsősorban a pattanások és mitesszerek keserítik meg az életét, akkor érdemes tenni vele egy próbát, viszont a zsíros bőrre nem fog megoldást jelenteni.


Összegzés: Összességében elégedett vagyok vele, bár nem váltotta be maradéktalanul amit ígért, de abszolút használható terméknek bizonyult. Az ára is nagyon baráti. Minden más, a csomagolás, használat, stb. rendben van. Elsősorban azoknak ajánlanám, akiknél a fő problémát a pattanások és mitesszerek okozzák. A bőr zsírosodását, kifényesedését nem tudja kordában tartani, illetve a hidratáló hatása is gyengébb, ha mellette döntünk, érdemes egy gazdagabb hidratálókrémmel párosítani vagy belekalkulálni még egy extra ápoló lépést a bőrápolási rutinunkba. 

Értékelés: 5/4 

Jó kis termék, de nem a legjobb ezekkel az összetevőkkel. Ettől függetlenül, tudom ajánlani, már csak azért is mert a skin15hu kóddal most minden arcápoló és sminktermék 15% kedvezménnyel kapható a Notino webshopban, így igazán kedvező áron juthatunk hozzá és ne feledkezzetek meg a Black Friday akcióról sem, ami november huszonötödikétől egészen december elsejéig tart. 

Próbáltátok már a Revolution Skincare termékeket? Használtok valamilyen szérumot?

Megjegyzések