Revolution Skincare Hydration Boost Arckrém Teszt/Vélemény


A Revolution az egyik kedvenc megfizethető újhullámos kozmetikai márkám. Nagyon örültem, amikor meghallottam, hogy egy bőrápolási vonallal bővül a márka. A Notino kínálatában már sok termékük elérhető. Én elsőként a Revolution Skincare Hydration Boost hidratáló géles arckrémet próbáltam ki, erről is írtam ebben a bejegyzésben. Ha kíváncsiak vagytok rá, hogyan teljesített, olvassátok el a teljes posztot.



Az arckrém egy nagyon szép metálos rose gold dobozban érkezik, amin megtalálhatóak a fontosabb információk is. 50ml-es űrtartalmával átlagos mennyiségű hidratálónak számít. Az ára 3490 Forint, tehát abszolút a megfizethető kategóriába tartozik. 
Maga a tégely elegáns, szintén metálos rose gold, masszív, nehéz tejüveggel párosítva. Nagyon mutatós darab. 


Fontos megemlíteni, hogy vegán termék, amit nem teszteltek állatokon és illatanyagmentes, valamint nem tartalmaz glutént, olajszármazékokat és alkoholt sem. Ugyanakkor nincs benne SPF sem, amit picit sajnálok. 
Minden bőrtípusra ajánlják. Hialuronsavat tartalmaz, de ez szerintem senkit sem lep meg, manapság mindenben is van hialuronsav. 😁
 Ígérete szerint kellemesen hűt, azonnal beszívódik, üdévé és hidratálttá teszi a bőrt, csökkenti a fáradtság jeleit. Elég jól hangzik ugye?


Az állaga valóban valahol a sima arckrémek és a gélek között helyezkedik el. Kellemes, frissítő krém, valóban gyorsan beszívódik. Illata nincs és több hét használat után sem okozott semmilyen irritációt. 


Én inkább kombinált vagy zsíros bőrre ajánlanám, mert önmagában nekem kevés így a hidegebb időben. Nekem kell alá még valamilyen extra szérum, hogy kellően hidratáltnak érezzem a bőrömet. 
Pár nap után úgy vettem észre, hogy az arcbőröm valóban sokkal üdébb és valahogy teltebb, élettel telibb lett. Ha ehhez még hozzászámolom azt is, hogy egy illatanyag és alkohol mentes arckrémet használok, akkor azt hiszem minden okom megvan az elégedettségre. 


Összegzés: Nagyon jó kis termék, ami ráadásul illatanyag és alkohol mentes, így az érzékeny bőrűeknek is ideális választás. Az ára is barátinak nevezhető. Nekem önmagában mégis kevés volt, kell hozzá egy szérum, hogy kellően hidratáltnak érezzem a bőrömet, pedig a bőrtípusom inkább érzékeny-kombinált, mintsem száraz, így a száraz bőrűeknek lehetséges, hogy kevés ez a könnyű kis géles krém. Nincs benne SPF sem, így nappali használatra kell mellé fényvédő.

Értékelés: 5/4 

Egy pontot le kell vonnom a fényvédő hiánya miatt, hiszen elsősorban nappali krémnek ajánlják. Ennek ellenére egy szuper termék és biztosan el fogom használni. A csomagolás nagyon szép és igényes, szerintem abszolút megéri az árát, ha azt nézzük, hogy egy mindenmentes termék.

Ti próbáltátok már a Revolution Skincare termékeket?

Megjegyzések