Maybelline Tattoo Brow Teszt/Vélemény


Tényleg irigylem azokat, akik reggelente feldobnak egy kis átlátszó szemöldökgélt, vagy húznak két pici vonalat a szemöldökceruzával és máris kész a tökéletes szemöldökük. Az évek alatt sokat szenvedtem az enyémmel és számtalan terméket próbáltam már. Por, wax, gél, pomádé, filc, szemöldökceruzák seregei, a lista végtelen. Pár éve megállapodtam az Anastasia Beverly Hills Dipbrownál, de közben folymatosan kerestem a különféle dupeokat, olcsóbb alternatívákat, inkább kevesebb, mint több sikerrel. 
A Maybelline Tattoo Brow szemöldökformázóval már jó ideje szemezgettem, de sajnos itthon csak sötétebb árnyalatok voltak elérhetőek. Viszont pár hónapja megjelent a Taupe árnyalat, ami nagyon hasonlított az ABH ugyanezt a nevet viselő színéhez, amit használtam, így gondoltam teszek vele egy próbát. Ebben a bejegyzésben pedig elmesélem Nektek, hogy mennyire vált be. 


Maga a termék egy leragasztott kartondobozban van, ami nagyon hasznos, hiszen így biztosak lehetünk benne, hogy a boltok polcáról is olyan terméket vásárolhatunk, ami nem mászott bele senki. Az ára 3000 Forint körül mozog, érdemes figyelni a különféle akciókat. 


A dobozban lapul egy kis duplavégű ecsetke is, ami plusz pont, bár nekem egy picit nagy maga az ecset és nem elég vékony, de egy kis ügyeskedéssel tudom használni. 


Az, hogy tartozik hozzá ecset, mindenképpen nagy előny a többi drogáriás márka termékével szemben. Kapásból talán csak a L'Oréal terméke ugrik be, amihez van ecset is. 


A kis üvegtégely egyébként jól záródik, így biztonsággal szállítható is. 


Amit picit sajnálok, hogy nincsenek világosabb árnyalatok, a drogériák polcán eddig csak a Medium Brown és Ash Brown színeket láttam, amik mind sötétebb hajszínhez passzolnak, de még a Notinon elérhető Taupe is inkább a világos barna, sötétszőke hajúaknak készült. Nincs belőle kifejezetten szőke vagy vörös hajhoz passzoló szín. 


Maga a textúra keményebb, ami nekem jobban bejön. Az ABH textúrája körülbelül egy év után lett kezelhetőbb. A pigmentáltsága nagyon jó. Sok más, itthon is kapható márka termékével, mint például az Avon, Freedom vagy a L'Oréal pont az a problémám, hogy nem elég pigmentált, a átüt a bőr, rétegezni kell, amitől a hatás "muddy" lesz, foltos és csúnya. 
Ez a Maybelline Tattoo Brownál szerencsére nem így van. 

A másik problémám az olcsóbb, drogériás márkák termékeivel az oxidálódás volt. Volt néhány termék, amik felvitelkor kellően semlegesnek, hamvasnak tűntek, de pár óra elteltével konkrétan vörös volt a szemöldököm. Szerencsére a Tattoo Brownál ezt sem tapasztaltam.

Ígérete szerint vízálló is, ami nekem fontos, hiszen nyáron strandra sem szeretek a szemöldököm nélkül menni.


 Alul a színminta, felül pedig micellás vizes vattával többször megdörzsölve. Ebből is látható, hogy mennyi tartós. Micellás vízzel például csak hosszú-hosszú dörzsölés után jön le, de egy kétfázisú lemosó, vagy az előző posztban bemutatott Nivea arctisztító olaj, már könnyebben elboldogul vele.


Szemöldök csupaszon és a Maybelline Tattoo Browval formázva. A szín tökéletes dupeja az ABH-nak és a textúra, pigmentáltság is tökéletes. A tartósságára sem lehet panasz, egy hosszabb, 10-11 órás napot is kibírt, bár kíváncsi leszek a nyári meleget mennyire bírja majd. Eddig nálam csillagos ötösre vizsgázott. 


Itt pedig egy teljes arcos kép az összhatás kedvéért, illetve hogy lássátok, hogy milyen hajszínhez használom az árnyalatot. 


Összegzés: Ár és érték arányban szerintem szuper. A csomagolás nagyon praktikus, a doboz garancia arra, hogy senki nem nyúlkál bele a termékbe. Jár mellé egy kis ecset is. A színválaszték sajnos elég szegényes, csak a sötétebb színt használok találnak megfelelőt. Maga a termék nagyon pigmentált, a színe nem változik felvitel után sem és a tartósságára sem lehet panasz. 

Értékelés: 5/5 

Azt hiszem új kedvencet találtam, és nem is fogom újra venni az ABH-t ami több mint a duplája árban. Nekem nagyon bevált és csak ajánlani tudom, hogy tegyetek vele egy próbát. 

Mivel formázzátok a szemöldökötöket?


Megjegyzések