Nivea Cleansing Oil Teszt/Vélemény


Nagyon szeretem a különféle arctisztító olajokat és balzsamokat, állandó részeivé váltak az arctisztítási rutinomnak. Az állandó kedvencek mellett mindig szívesen próbálok ki új termékeket is. A Nivea arctisztító olajai egy ideje már kaphatóak, de én még csak most próbáltam ki egyet, a Nivea Cleansing Oil Soothing Grape Seed nevet viselő verziót, ami kifejezetten érzékeny arcbőrre ajánlott. Erről olvashattok most egy részletes posztot. 



Az érzékeny bőrre készült verzió mellett kapható belőle egy kifejezetten száraz  bőrre ajánlott és egy normál bőrhöz ideális változat is. Én személyt szerint ezt szupernek tartom és nagy előnynek is más márkák hasonló terméke mellett, amiből csak egy típus érhető el. Én az érzékeny bőrre szánt változatot szereztem be, amiben szőlőmag olaj van. Ígérete szerint eltávolítja a sminket, tisztítja és nyugtatja a bőrt, könnyedén lemosható és nincs benne illatanyag sem. Elég jól hangzik ugye? 

Kezdjük azzal, hogy én hogyan használom ezt a terméket. Nem tartozom abba a táborba aki egy micellásvizes vattakoronggal akarja letudni a teljes arctisztítási rutinját, én szeretem rászánni az időt, hogy alaposan megszabadítsam a bőrömet minden sminktől, még azelőtt, hogy egyáltalán a sima arclemosómhoz nyúlnék. Így elsőként egy kifejezetten szemsminkre ajánlott kéttónusú lemosót használok, majd következik a balzsam vagy olaj, amivel lemosom az alapozót, korrektort, púdert, bronzosítót, stb. Így amikor a sima arctisztítóm következik a bőrömről már lekerült minden smink. 

A Nivea arctisztító olaja egy pumpás 150ml-es flakonban érkezik. A pumpa elfordításával le tudjuk zárni a flakont, ami nagyon praktikus, ha utazáshoz is magunkkal vinnénk, bár én ilyen alkalmakra jobb szeretem a balzsam textúrát választani. 
A flakon kis egyszerű, semmi cicoma. A pumpa jól működik, egy lenyomással elegendő olaj nyerhető ki. Maga az olaj a folyósabb változat. Szépen, egyenletesen terül el a bőrön és nagyon jól lehoz mindent a bőrről. Kipróbáltam, hogy a szemsminkemet mennyire hozza le, nos a szemfestékkel nincs gondja, de a szempillaspirált nem hozta le maradéktalanul. 

Lemosás után nem hagy olajos érzetet a bőrön és nem is szárítja azt. Nekem nem okozott semmilyen irritációt sem, így úgy érzem, hogy új kedvencet tudok avatni személyében.


Összegzés: Nagyon nagy előnye más, hasonló termékekkel szemben, hogy háromféle változat kapható belőle, így biztosan mindenki talál a bőrtípusához passzolót. Az ára is igazán baráti és a használata is nagyon egyszerű. A makacsabb szempillaspirált nem hozza le teljesen, de minden más sminket szépen eltávolít és nem hagy olajos érzetet a bőrön. A csomagolása egyszerű és praktikus.

Értékelés: 5/5

Ti szeretitek az arctisztító olajokat? Mit használtok sminklemosásra?

Megjegyzések

  1. Nagyon szupernek hangzik ez az arctisztító, szerintem kifogom próbálni én is! Köszi a beszámolót! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)