Avon True Matte Legend Ajakrúzs Teszt/Vélemény


Az Avon ajakrúzsai évek óta a kedvenceim közé tartoznak, így nagy örömmel és bizony komoly elvárásokkal kezdtem tesztelni az új True Matte Legend rúzsokat, amik közül két árnyalatot próbálhattam ki az Avon jóvoltából. Ha kíváncsiak vagytok rá, hogyan teljesítettek és mi a véleményem róluk, akkor nézzétek meg a teljes posztot, amiben a színminták mellett felkenve is megmutatom őket.


A két árnyalat, ami választottam, a bal oldali Flawless és a jobb oldali Desire. Míg az első egy mályvába hajló tompa rózsaszín, a másik egy nagyon szép csoki nude. 
A rúzsok csomagolása igazán feltűnő és futurisztikus, nekem nagyon tetszik ez a csillogó csomagolás, olyan mint egy kis ékszer. Ami negatívum, hogy nagyon gyűjti az ujjlenyomatokat. A rúzsok jól záródnak, így bátran bedobhatóak táskába is. 
Ami még kissé zavaró volt elsőre, az maga a rúzs formája, hiszen nem a klasszikus alakot kapták, hanem szögletesek. Elsőre nagyon furcsa volt a használatuk, de amikor megszoktam, rájöttem, hogy sokkal szebben és precízebben lehet velük dolgozni. 
Ma a formula matt, de mégis krémes, szépen siklik az ajkakon. Egy minimálisan szárít, de egy jó ajakápolóval kiegészítve szerintem nem lehet problémás a használata. A fedésük erős közepes, de fel lehet építeni teljesre is. Az illatok nagyon kellemes, vaníliás-gyümölcsös.


Flawless


Desire


Színminták benti, természetes fényben. Körülbelül kétszer mentem át rajtuk, hogy teljes fedést kapjak.


Flawless

Számomra ez a szín a tökéletes jolly joker tavaszi rózsaszín, ami mindenkinek jól áll, és minden alkalomra tökéletes.


Desire 

Egy sötétebb, sárgás tónusú csoki-nude (ahogy én hívom). 

Mindkét rúzsról elmondható, hogy nagyon tartósak, az ivás nem árt nekik, de étkezés után az ajkak közepénél már van egy minimális kopás. Szépen meg lehet igazítani őket, nem kell letörölni és újrakenni, ahogy sok matt rúzs esetében. Viszont ha egész nap viseljük, akkor este, lemosás után érdemes használni egy jó kis ajakápolót éjszakára, mert egy picit szárítanak. 
Egyébként mindkettő nagy kedvencem lett, az Avon egyszerűen nem tud hibázni matt rúzsok terén.


Összegzés: Az árukat tekintve igazán pénztárcabarát termékek. Tizenegy árnyalatból választhatunk, ami között vannak szép nude színek, merész pinkek, klasszikus pirosak és néhány sötétebb árnyalat is. A textúra nagyon kellemes, a fedése erős közepes, de teljessé építhető. Tartósak, szépen igazíthatóak, igazi hétköznapi, táskába dobós darabok, különösen, hogy a használatuk is nagyon egyszerű, ha az ember lánya ráérez erre az új formavilágra. Szerintem érdemes kipróbálni őket, vagy akár meglepni egy szép színnel az édesanyákat, nagymamákat a közelgő Anyák-napja alkalmából. 

Értékelés: 5/5 

Nekem nagyon bejöttek ezek a rúzsok, még a home office ideje alatt is szívesen hordom őket, egy kis szempillaspirállal, mert jót tesz a közérzetemnek, ha itthon is sminkelhetek egy picit. Ráadásul nagyon kényelmes viseletek, nem ragadnak, nem húzódnak és nem érzem azt, hogy valami van a számra kenve. 

Ti kedvelteik a matt rúzsokat? A Home Office alatt sminkelitek magatokat?

Megjegyzések

  1. Tudom, hogy ennek kellene a legutolsó szempontnak lennie egy rúzs esetében, de nagyon tetszik a csomagolásuk! :)
    Nekem tegnapig tartott a home office-om, szóval ugyanúgy sminkelek, mint korábban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy írtál és vigyázz magadra nagyon! :) <3 Én szeretem a szép csomagolást, szerintem sokat hozzátesz egy termékhez. Szerencsére a megfizethetőbb márkák is rájöttek erre.

      Törlés
  2. Jujj de csodásak ezek a színek! Nagyon szeretem a matt rúzsokat, csak nagyon szárítják az amúgy is kényes számat.:(
    Én itthon nem sminkelem magam, mert a távoktatásnál az óráimon nem kell bekapcsolni a webkamerát és ennek kicsit örülök! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem kell a lelkemnek, hogy legalább egy spirált, rúzst felkenjek és a szemöldökömet megigazítsam. Legalább annyira a reggeli rutinom része, mint a kávé. Meg segít átkapcsolni az agyam munka-módba. :D A Colourpopnak és a Catricenak vannak szatén rúzsai amik inkább ilyen félmattok, és nagyon kellemes viselet mindegyik. Esetleg vess rájuk egy pillantást. ;)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)