Parfüm Pillanatok: Avon - TTA Eternal Gélparfüm


Imádom a parfümöket, nem csupán szagolni és viselni, hanem gyűjteni is. Ha egy-egy darabnak az üvege különösen szép, sokszor el is szoktam tenni, mert dekorációs elemnek is nagyon mutatósak. Sőt, ha egy parfümnek tetszik az üvege, a csomagolása, akkor sokszor már anélkül is képes vagyok szerelembe esni vele, hogy megszagolnám. Az utóbbi idők legkülönlegesebb darabja számomra az Avon TTA Eternal gélparfüm volt, amit a márka jóvoltából próbálhattam kis és most ebben a bejegyzésben mesélek róla Nektek.


 Kezdjük ott, hogy ennél különlegesebb parfümüveggel még nem találkoztam. A masszív, nehéz üvegtégely ugyanis egyfajta tartóként funkcionál, ebből emelhetjük kis a kis "szerkezetet", ami a parfümgélt rejti magában. Összesen 15ml-t ami elsőre talán kevésnek tűnik, de ez a különleges darab szerintem tipikusan az a parfüm, amit az ember különleges alkalmakra tartogat és nem mindennapi használatra.


A kiszereléséből adódóan nem egy utazós vagy táskába dobós darab, a legjobb biztos helyen, egy polcon vagy fésülködőasztalon helyet találni neki, ahol még gyönyörködni is tudunk benne, ugyanis tényleg szépséges darab. 

A használata egyébként nagyon egyszerű. A tetején megnyomjuk a gombot és a az aljén megjelenik a sűrű gél, ami felkenhetünk a nyakunkra, csuklóra és mindenhová, ahol szeretünk parfümöt hinteni. De most nézzük is meg, hogy milyen illatot rejt ez a kivételes csomagolás. 

 
Illatjegyek: Calabriai bergamott, Magnólia, Szantálfa

Sosem próbáltam még gél állagú parfümöt, csak az olajos és szilárd textúrákkal volt tapasztalatom, így nem is tudtam, hogy mit várhatok. Az ujjbegyeimre nyomtam ki a gélt, majd így ütögettem fel a nyakamra és a csuklómra. Az illat nagyon intenzív, egyetlen adag nekem elegendő volt ahhoz, hogy körülöleljen a parfüm esszenciája.


Nagyon érdekes ez a gél textúra, mert az illatjegyek kiteljesedésére nincs szükség ahhoz, hogy percek teljenek el. Az illat, amit érzünk az első pillanatban, az az illat, ami a parfüm teljes jelenlétében megmarad. A kecses magnólia igazán elegánssá teszi ezt a parfümöt, de van benne egy finom citrusosság is a bergamottól és a szantálfa ad neki egy kellemes, meleg fűszeres hátteret. Már csak a külseje miatt is azt mondanám, hogy ez egy olyan parfüm, amit kár lenne minden nap használni, hiszen olyan mint egy különleges ékszeres, amit csak ritka alkalmakkor viselünk. Tökéletes választás egy elegáns alkalomra, randira, de el tudom képzelni egy mennyasszony parfümjének is, már csak a neve miatt is. 
Egy igazi kortalan illat, amit egy húsz és egy hatvan éves nő is viselhet és magáénak érezhet. A tartósságára sem lehet panasz, én körülbelül hat-hét órán át éreztem intenzíven magamon. Ahogy említettem, nem egy utazós kiszerelés, inkább olyan darab, amit az ember a fésölködőasztala díszeként tart.
Ennek ellenére, ha valami igazi különleges, elegáns, parfümmel szeretnétek meglepni magatokat vagy akár egy számotokra kedves személyt, akkor érdemes beszerezni, mert ez tényleg egy gyűjtői-darab, ami nem hiányozhat egy parfüm-imádó kollekciójából sem.


Számomra nagyon kellemes csalódás volt ez a gél-parfüm élmény, szívesen kipróbálnék még hasonló textúrájú illatokat is. Maga a parfüm is belopta magát a szívembe, mert annyira elegáns, kecses és friss, de mégis van benne pici fűszeresség is. Igazi tavaszi illat.


Próbáltatok már géles állagú vagy más különleges parfümöt? Van olyan parfüm amit csak különleges alkalmakkor használtok?

Megjegyzések