Essence 24Ever Ink Liner Teszt/Vélemény


Nagyon nehezen találok megfelelő szemhéjtust. A rejtett szemhéjú sorstársaim ezt biztosan megértik, hiszen nekünk tényleg kihívás olyan tust találni, ami nem hogy percek alatt, de a nap végére sem mászik el a helyéről. Korábban szinte csak a magasabb árkategóriás márkák között találtam megfelelőt, de pár éve ráakadtam a L'Oréal Paris Tattoo Signature filces tusra, ami nagyon bevált, és amit legalább négy alkalommal újra is vásároltam. Pár hete Tamara (Instagram:tamararajzo) egy posztjában említette az Essence 24Ever Ink Liner tust és már másnap meg is vettem. Azóta tesztelgettem, próbálgattam és most eljött az idő, hogy beszámoljak róla Nektek is. Ha kíváncsiak vagytok, olvassátok el a teljes posztot.


A csomagolás nem olyan mutatós, mint a L'Oréal tus esetében, de mivel egy 890 Forintos termékről van szó, ezért ez megbocsátható. A tus hegye vékony és nagyon precíz, mindemellett nagyon rugalmas is, szinte olyan érzésem van, mintha egy ecsetes folyékony tussal dolgoznék, de mégis sokkal jobban kezelhető-irányítható. A színe nagyon intenzív fekete, felvitelkor nem "folyik szét" a bőrön, ahogy sok filces tus esetében.


Egészen vékony, precíz vonalat is könnyedén lehet vele húzni, de szépen fel is lehet építeni vastagabbra. Nyilván egy filces tus sohasem lesz annyira precíz mint egy zselés vagy egy folyékony társa, de én azok között sohasem találtam olyat, ami még nyáron is kitartott volna egy egész napon át.


Felkenve pedig így mutat. Még a legnagyobb melegben sem mozdult el a nap végére sem. Sőt, az első alkalommal közvetlenül edzés előtt kentem fel, aki pedig végigcsinálta már Chloe Ting valamelyik kihívásának videóit, az tudja, hogy alaposan megizzadsz a végére, de így sem mászott el sehová, pedig nem vízálló tus. Egy sima micellás vizes vattakoronggal lejön és nem hagy nyomot a bőrön. Ami még mellette szól, hogy egyáltalán nem irritálta a szememet. 


Összegzés: Nekem nagyon bevált. Az ára verhetetlen és én vallom, hogy ha egy termékből az olcsóbb is ugyanolyan jó, mint a drágább társai, akkor szimplán felesleges sznobéria a drágábbat venni. Örülök, hogy kipróbáltam és azóta is lelkesen használom a hétköznapokban. A használata könnyű a kis, vékony hegye precíz, a festék színe extra fekete és rejtett szemhéjon sem kenődik el a legnagyobb melegben sem. Nekem ennél több nem kell, ha egy szemhéjtusról van szó. Próbáljátok ki, szerintem nagyon jó kis darab.

Értékelés: 5/5 

Igazi must have darabnak tartom ennyi pénzért. Kezdő sminkelőknek is szuper darab, mert nagyon jól kezelhető.

Használtok szemhéjtust? Van kedvencetek?

Megjegyzések

  1. Szuper lehet ez a tus, mondjuk én nem használtam sose huzamosabb ideig egyet sem, pedig van a fiókomban elég új darab is, de valahogy sosem tudtam olyan szemeket varázsolni magamnak, ami vállalható lett volna az utcára. Nekem is rejtett kicsit a szemhéjam, de valahogy beletörődtem, hogy a tusokat nem nekem találták ki. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon sokáig nem viseltem tust, mert nagyon béna voltam a folyékony tusokkal meg a zselésekkel is, de végül a filceseket megszerettem. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)