Summer Wishlist 2020 - Nyári Kívánságlista


Az elmúlt egy-két évben nehézkesen készülnek el a wishlist-posztjaim, mert sohasem tudom egy ültő helyemben megírni őket. Általában több hetes folyamat, amíg összeáll a bejegyzés, néha teszek hozzá, néha elveszek belőle, annak függvényében, hogy mi a válasz a kérdésre: "Kell ez nekem?"
Ugyanakkor úgy érzem, hogy talán ennek okán is történik, hogy sokkal átgondoltabban vásárolok és nem veszek már felesleges dolgokat. Ez a poszt már június eleje óta várta a sorsát a piszkozatok között és közben néhány dolgot már be is szereztem róla. De mivel még közel két hónap van hátra a nyárból, szerintem egyáltalán nem késtem el vele. Ha kíváncsiak vagytok rá, mik szerepelnek az idei nyári kívánságlistámon, nézzétek meg a teljes posztot.


Még tavaly nyáron estem szerelembe ezekkel a bő szabású bokáig érő nadrágokkal és már akkor beszereztem egy lenge, mintás darabot, de szerettem volna egy neutrálisabb színű, kicsit elegánsabb változatot is belőle. A H&M webshopban találtam ezt a nacit, ami minden kritériumnak megfelel.


A legtöbb rövidnadrágom mintás, vagy farmer, így mindenképp szeretnék egy egyszínű darabot is. Nagyon szeretem a zöldnek ezt az árnyalatát, szerintem nagyon jól variálható a különböző színekkel. Szintén H&M darab.


Nyáron szívesebben viselek ruhákat, mint szoknyákat, így szinte minden évben vásárolok egy-egy új darabot. A barna, pöttyös ruhát a Sinsay webshopban találtam. ez az a ruhatípus, amit akár ősszel és tavasszal is fel lehet venni egy harisnyával és bokacsizmával, így nagyon jól kihasználható. 
Ebbe a csodás mustársárga színbe még tavaly nyár végén szerettem bele, így mindenképp szeretnék egy ilyen árnyalatú ruhát is. A képen látható, szintén H&M.


Szívesen viselek hosszabb szoknyákat, de az a néhány darab, amit az évek során összegyűjtöttem, már megszolgálta az idejét, így szeretnék helyettük újakat. Nagyon tetszenek a mostani nem teljesen maxi fazonok, szerintem sokkal praktikusabbak, mert nekem például mindig halálfélelmet okoztak a majdnem földig élő darabok a mozgólépcsőn és a tömegközlekedésen. Ez a Sinsay darab szerintem nagyon kis cuki, el tudom képzelni egy szandállal és tornacipővel is.


Évek óta keresem a tökéletes gombos, rövidebb fazonú fehér vagy bézs kardigánt ami hűvös nyári estékre, napsütéses őszi napokra is hű társam lehet. A H&M webshopban bukkantam rá, erre a bő szabású darabra és persze már le is csaptam rá.


Ez a puffos ujjú H&M felső azonnal megtetszett és láttam magam előtt az első képen szereplő H&M nacival. Szintén egy olyan darab, amit lehet egy picit elegánsabban is viselni, de egy farmerhez is fel lehet kapni. 
Basic darabokból sosem elég, pláne ha az ember kedvenc színében is elérhető. Ezt is a H&M kínálatában találtam.


Imádom a levélmintás ruhadarabokat, több ruhám és felsőm is van már hasonló mintával, de úgy érzem sosem elég belőlük. Ez a pántos H&M lenfelső például tökéletesnek tűnik a nagyon forró napokra. 

Emlékeztek még a jópár évvel ezelőtti menta-szín őrületre? Na én azóta sem tudtam lekattanni erről az árnyalatról, bár már nem olyan gyakran fellelhető a boltokban. A Sinsay webshopban bukkantam erre a basic pólóra, szerintem tökéletes hétköznapokra akár egy sima farmer-tornacipő szetthez.


Tavaly nyáron kattantam rá a papucsokra, mivel sokkal kényelmesebbek, mint egy sima szandál Már akkor beszereztem a tökéletes rose gold metálos darabot, de ez a csodás sárga, masnis H&M modell azonnal elrabolta a szívemet. 

Szeretnék egy sima fekete szandált is, már évek óta keresem a tökéletes darabot. Most a H&M kínálatában találtam többet is, jelenleg a képen látható tűnik a befutónak.


Nagyon tetszenek ezek a kerek háncs táskák, anyukámat is megleptem egyel a szülinapjára, de szeretnék egyet magamnak is. Több webhsopban is láttam hasonlót, ez H&M kínálatából van. Igazi nyári, nyaralós darabok és szerintem időtlenek is, sokkal inkább vásárolnék egy ilyet, mint a most annyira népszerű átlátszó-plasztik táskákat. 

Szeretnék egy elegánsabb, fekete kis táskát is, mivel (ha a vírus-helyzet nem durvul be megint) több alkalomból is szükségem lesz rá.


Az elmúlt egy évben nem igazán láttam olyan palettát, ami huzamosabb ideig tetszett volna. Az egyetlen talán a Colourpop Going Coconuts, ami egy tökéletes basic nude paletta, ami mérete miatt még utazáshoz is praktikus. Mivel már nagyon régóta tetszik, így mindenképp meg fogom vásárolni.


A MAC Gingerly pirosítója évek óta nagyon tetszik, de mindig sajnáltam kiadni érte ennyi pénzt, amikor pirosítóból annyi csodás drogériás darab közül is lehet válogatni, viszont mivel már lassan öt éve  ácsingózom utána és az elmúlt egy évben nem is vettem pirosítót, így azt hiszem itt az ideje, hogy beszerezzem.


Tudtátok, hogy a Notino webshopban már kaphatóak a Wet N Wild termékek? Amióta blogolok, azóta ácsingózok utánuk. A Wet N Wild Photo Focus mattító alapozó például pár éve minden második Youtube videóban szembe jött velem, így természetesen nagyon kíváncsi vagyok rá. A márka termékei egyébként abszolút a pénztárcabarát kategóriába tartoznak, így érdemes vetni rájuk egy pillantást.


Régóta szemezgetek a MAC matt folyékony rúzsaival is, különösen a nude és piros árnyalatok tetszettek, szerintem igazi basic színeket találhatunk a kínálatukban. Mivel sok pozitívat olvastam és hallottam róluk, így a nyári akciók alatt szeretnék majd venni belőlök egy-egy színt.



Nyáron nagyon szeretem a géles-zselés arckrémet. A Garnier Skin Naturals Hyaluronic Aloe Jelly is nagyon szimpatikus, mindenképp ki szeretném próbálni, mert a bőröm nagyon szereti a hialurinsavat a melegben.


A L'Oréal Paris Elséve hamvasító samponját már használtam korábban és nagyon szerettem, így nagyon örültem, amikor megláttam, hogy végre van belőle maszk is. Ez is felkerült a kívánságlistámra, bár az elmúlt hetekben mindig csak hűlt helyét találtam a boltok polcain.


A N.A.E. márka újdonságnak számít kis hazánkban, de nekem azonnal szimpatikusak lettek a termékeik. Elsőként a N.A.E. Riparazione szilárd sampont szeretném majd kipróbálni, de a deóikkal is tennék majd egy próbát.


Habár nyárra már megtaláltam a tökéletes parfümöt a Zara Orchid Sunset személyében, a YSL Libre illata már egy éve nagyon tetszik, így mindenképp meg szeretném majd vásárolni, szerintem tökéletes lenne a nyár végére és őszre.

Ez volt tehát az idei nyári kívánságlistám. Remélem, hogy szórakoztatnak és érdekesnek találtátok ezt a posztot.

Ti miket szeretnétek beszerezni az idei nyárra?

Megjegyzések

  1. Az a masnis papucs, mamiii 😍😍😍 Egyszerűen gyönyörű! Jó kis listát raktál össze! Mondjuk még a masnis rövidnacira ia beneveznék 😀😀😀

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Nagyon kényelmes a papucs, már meg is vettem. :) Van belőle fekete és fehér is. :)

      Törlés
  2. Szuper dolgokat válogattál össze! A H&M-es zöld rövidnacit én is néztem, sőt fel is próbáltam, de annyira rövid volt, hogy azonnal vissza is tettem a polcra, pedig nagyon kis csinos darab! Ilyen kardigánra pedig nekem is régóta fájt a fogam, szerencsére miután újranyitottak a plázák a C&A-ban 70% kedvezménnyel sikerült lecsapnom egyre, azóta is nagy a szerelem! ♥

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)