Garnier Botanic Therapy sampon és hajmaszk Teszt/Vélemény


Ti milyen időközönként váltotok hajápoló termékeket? Én általában évszakonként cserélgetem őket, de az utóbbi években szinte mindig a Garnier kínálatából választottam sampont és hajmaszkot is. Az elmúlt hetekben ezt a két terméket használtam és mivel nagyon megszerettem őket, gondoltam írok róluk egy részletes posztot, hátha valaki épp a megfelelő hajápolási termékcsaládot keresi. 
Kezdjük azzal, hogy a hajam hosszú, szőkített, göndörödésre és szöszösödésre hajlamos, emiatt viszonylag sokat vasalom, így tényleg kell neki az extra ápolás. Hogy miért is vált be ez a két termék, az a teljes posztból kiderül. 



Szeretem a Garnier hajápoló termékek designját. Egyszerű, de mégis mutatós, a flakonok jól záródnak, a tégelyes pakolások pedig mindig praktikusak, hiszen minden csepp kiszedhető belőlük. 
 
A Garnier Botanic Therapy Ricinus Oil sampon gyenge, töredezésre hajlamos hajra ajánlott. A ricinus olaj hajra, szempillákra gyakorolt kedvező hatása már régóta ismert. Azt érdemes tudni, hogy a hajápoló termékeket mindig is megelőzés és ápolás céljából érdemes vásárolni. Szanaszét tört hajra csak a vágás a megoldás, viszont a további töredezést, szárazságot, stb meg lehet állítani, ha megfelelő módon ápoljuk a hajunkat. Én a frissen vágott és festett hajamra vásároltam a termékeket. 
A sampon illata nagyon kellemes, az állaga sűrűbb és nagyon jól habzik, egy kicsit talán nehéz is kiöblíteni a hajból, bár nekem nagyon sok hajam van alapból.  

A Garnier Botanic Therapy Ricinus Oil hajmaszk sűrű és krémes. Nagyon jól megtapad a nedves hajon. Érdemes kevesebbet használni belőle, hogy ne nehezítse el a hajat. Az illata ugyanolyan mint a samponé és szárítás után is érezhető. A 300ml mennyiség szerintem jópár hónapra elegendő lesz. 
A két termék használatával a hajam puha és fényes. Nem töredezik és könnyen kezelhető, puha lesz. 
A termékcsaládban van még egy hajbalzsam és egy kifejezetten a hajhullás ellen készült ápoló készítmény is. Ezeket nem próbáltam, mivel használok még egyéb termékeket is a hajamra. (Hamvasító, stb)

Nekem nagyon bevált ez a két termék és szerintem újra is fogom vásárolni őket, ha hosszú távon is ilyen jól működnek.


Ti milyen termékeket használtok hajápolásra? Szoktátok váltogatni őket vagy mindig ugyanazt használjátok?

Megjegyzések