Nyári Avon Termékek


Az Avon az idei nyárra is nagyon szuper termékekkel készült, amik közül néhányat tesztelésre megkaptam tőlük és mindegyik azonnal belopta magát a szívembe. Róluk szeretnék mesélni Nektek ebben a bejegyzésben egy kicsit részletesebben. Ha kíváncsiak vagytok rájuk, akkor olvassátok el a teljes posztot.
A legnagyobb kedvencem az Avon Aloha Monoi habfürdő lett, aminek valami fantasztikus kókuszos-ananászos trópusi koktél illata van. Nagyon frissítő, még a legnagyobb melegben is. Ha valaki nyáron is szeret habfürdőzni, akkor érdemes kipróbálni. 
Emellett plusz pont, hogy az illata nagyon sokáig megmarad a fürdőszobában és kapható belőle testradír, tusfürdő, testápoló és testpermet is, utóbbit épp most rendeltem meg.
Nyáron, a legnagyobb melegben nem igazán szoktam illatgyertyákat használni, hiszen kinek van kedve harminc fokban még gyertyát is égetni? Ilyenkor szívesebben használok illatpálcákat. Az Avon egy csodás nyári Miami-inspirálta illattal állt elő idén, ami egy édes, mégis fanyar gyümölcsös aroma. A csomagolása pedig egyszerűen FANTASZTIKUS.
Nagyon mutatós, igazi nyári lakás dekor. Az illata nem túlzó, de finoman érezhető, egy kisebb helységet nagyon jól be lehet vele illatosítani a nyári hetekre. 
A doboza pedig annyira szép ezzel a pálmafás-flamingós mintával, hogy biztosan meg fogom ezt is tartani és felhasználom majd valamilyen dekorációnak. Ha van tippetek, hogy mit lehetne csinálni belőle, akkor írjátok le kommentárban. 
A Scent Mix Sunset in Toscana parfüm csomagolása talán nem a legdekoratívabb. Még mindig nem tudtam megbékülni a kupak nélküli parfümökkel, amikhez csak egy kis műanyag "zár" tartozik és biztosan nem vinném magammal egy utazásra, mert nem érezném biztonságosnak. 
A doboza nagyon szép, tetszik a kép a tipikus Toszkán tájról.
Az illatot úgy tudnám körülírni, mintha a forró augusztusi napfényt egy üvegbe zárták volna. Édes, van benne valami mézre emlékeztető felhang, de ugyanakkor kicsit citrusos és vaníliás. Nyáron nem igazán kedvelem a túl édes illatokat, de ez a parfüm nagyon tetszik magamon.
A tartósságát tekintve már nem szerepelt túl jól. Körülbelül négy órán át érezhető a bőrön, ruhán kicsivel tovább, így érdemes napközben is felfrissíteni magunkon. Összességében egy nagyon klassz kis egynyári parfüm.
Nektek mik most a kedvenceitek az Avontól? Szoktatok újdonságokat is kipróbálni, vagy mindig a jól megszokott termékeket veszitek újra? 

Megjegyzések

  1. Milyen csinosak ezek a termékek! A csomagolásuk máris megfogott, biztos vagyok benne, hogy az illatuk is mesés! *-* Én valamiért nem használok sok Avon terméket, de ennek nincs különösebb oka, csak annyi, hogy nem igazán jutok hozzájuk. Viszont amit eddig használtam, azt nagyon szerettem, van, hogy újdonságokat is kipróbálok, leginkább a téli időszakban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira szuper, hogy az Avon is egyre nagyobb figyelmet fordít a termékek külsejére. Szerintem igenis fontos, hogy egy parfüm, vagy akár csak egy sima bőrápolási termék is mutatós legyen. Én legalábbis sokkal szívesebben használok olyanokat, amik külsőre is szépek. :) A téli Avon termékeket mindig nagyon várom. Én is is imádom őket, különösen a tusikat.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)