Summer Haul - Nyári Szerzemények 1.

Az idei nyáron szinte mindent sikerült beszereznem, amit szerettem volna, de valahogy eddig sosem jutottam el odáig, hogy mindent összegyűjtsek egy posztba, még végül olyan sok dolog jött össze, hogy kénytelen voltam két részre osztani a bejegyzést. 

Ebben a legutóbbi Notino szerzeményeimet mutatom meg Nektek, illetve néhány MAC Cosmetics terméket és pár ruhadarabot, amiket a nyári leárazások alkalmával csíptem el. Ha kíváncsiak vagytok rájuk, olvassátok el a bejegyzést.

A N.A.E. egy viszonylag új márkának számít kis hazánkban, én pedig  megjelenése óta szemezgettem pár dologgal. Végül elsőként a N.A.E. Purezza arctisztító gélt rendeltem meg. Ha szeretnétek róla külön posztot, akkor a kommentárok között tudjátok jelezni.

A Beauty Blender termékei is kaphatóak már a Notino webshopban és üzletekben. Én elsőként a Bleautyblender Original mellett tettem le a voksomat, amit már rég ki szerettem volna próbálni. Ha beválik, szerintem a tisztítót is be fogom szerezni hozzá. 


A L'Oréal Paris Elséve szőke hajra készült samponját már több mint egy éve használom és szeretem és nagyon örültem, hogy a termékcsaládba érkezett egy hajmaszk is. Már egy ideje próbálgatom, hamarosan érkezik majd róla egy részletesebb poszt is.

Az Essence Stay 8h Matte folyékony rúzsokkal is szemezgettem már egy ideje, mert nagyon szép nude árnyalatok vannak a kínálatban és az utóbbi hetekben több kedvenc Colourpop rúzsom is elfogyott, amik sajnos már nem kaphatóak, így ideje volt dupeok után néznem. 

A Hello Sunrise! árnyalatot választottam elsőként. Ha szeretnétek róla külön posztot, akkor kommentárban jelezzétek.

A MAC Cosmetics nyári akcióját is kihasználtam és beszereztem egy szemöldökfilcet és két árnyalatot a Retro Matte folyékony rúzsokból. ( Back in Vogue, Lady be Good)

Olyan árnyalatokat választottam, amikről tudtam, hogy nem igazán tudok mellé lőni velük, de ősszel szeretnék majd néhány sötétebb színt is.

Még születésnapomra leptem meg magam ezzel a kis fekete Love Moschino táskával, mivel szerettem volna egy kisebb, picit alkalmibb táskát. Mostanában legtöbbször hátizsákot hordok magammal, ami nagyon praktikus, de csak a pénztárcám és a telefonom kell hogy nálam legyen, akkor egyszerűbb egy kisebb táskát viselni.

A Housebrand nyári leárazásán ezt a hipercuki cicás pólót és egy sálat fogtam ki. Utóbbi nem kifejezetten nyári darab, de szeretek előre gondolkodni az évszakok tekintetében és ez a minta nagyon jól passzol a púder színű dzsekimhez, ráadásul, nagyjából 700 Forintba került, így abszolút megérte.

 A Sinsay webshopban szinte mindig találok valamit ami tetszik és mivel szerettem volna néhány mintás pólót, így náluk néztem körül és három darabot is találtam a leárazott termékek között. Mindegyikből nagyobb méretet választottam, mert mostanában szívesebben hordok oversize darabokat.

Egyébként ki imádja még a Devil wears Prada-t? A mai napig az egyik kedvenc filmem, szinte nincs olyan év, hogy ne nézném meg. 

 

Ezek voltak tehát a mostanában beújított szerzeményeim. Remélem, hogy érdekesnek találtátok ezt a posztot. 

 

Ti vettetek valamit a leárazásokon? Miről olvasnátok részletes posztot? 

Megjegyzések