Avon Újdonságok Teszt/Vélemény

Az Avon jóvoltából ismét kipróbálhattam néhány új terméküket, ezekről írok most Nektek részletes véleményt ebben a posztban. Egy új szempillaspirált, egy lábápoló zoknit és a Célébre parfüm egy új illatát ismerhetitek meg, ha elolvassátok ezt a posztot. 

Kezdjük a szempillaspirállal, ami az Unlimited Instant Lift nevet viseli. Most nagyon trendinek számítanak a lash lift szempillapirálok, nem lepődtem meg, hogy az Avon is piacra dobta a saját verzióját. A szokásos fekete kartondobozban érkezik, fekete-ezüst designt kapott. Nekem nagyon tetszik a csomagolása, elegáns, kicsit futurisztikus. 
Két árnyalat kapható belőle, egy klasszikus fekete és egy sötétbarna. Ígérete szerint tartósan megemeli a szempillákat és egész nap, akár 24 órán át tart.

A kefe a már jól ismert szilikonsörtés kefe. Finoman ívelt, a belső felén rövid szálakkal, a külső őven pedig hosszabbakkal. Ennek köszönhetően nagyon szépen el lehet vele érni az összes szempillát. A kicsi szálak inkább dúsítanak, míg a hosszabbak nagyon szépen hosszabbítják a pillákat és valóban íveltté teszik őket. A tartósságát tekintve nyolc órát gond nélkül kibír potyogás nélkül és még edzés közben is csak minimálisan kenődött el nekem. 

Pillák csupaszon és az Unlimited Instant Lifttel. Szerintem látható, hogy milyen szépen hosszabbít és ível.

Nekem nagyon bevált, mióta nálam van csak ezt használom. Az ára is igazán kedvező, hiszen csak 1500 Forintba kerül. Ha valaki olyan szempillaspirált keres, ami elsősorban hosszabbít és ível, akkor érdemes tenni vele egy próbát.

Nagyon szeretem az Avon Foot Work termékeit, és ez az ananászos-teafa olajos lábápoló zokni sem okozott csalódást. Kellemes az illata, igazán frissítő. Egy sorozatnézés közben, egy hosszú nap végén igazán relaxáló élmény volt feltenni és utána a lábam piha-puha és hidratált lett.

Ki ne ismerné az Avon Célébre illatát? Tinikoromban nekem is volt belőle egy üveggel, sőt szerintem a női családtagjaim közül mindenkinek. Nagyon népszerű parfüm volt a 2000-es években. Most megjelent egy új változata, ami a Fresh nevet viseli. 
A doboza valami elképesztően szép, szinte sajnálom kidobni. Az üveg semmi extra, a szokásos minimalista Avon designt kapta. Viszont nagyon jól záródik, így utazáshoz is alkalmas. A szórófej szép, egyenletes permetet bocsát ki.

A Célébre Fresh illatjegyei alapján is egy igazán friss, üde illatot képzeltem magam elé. 

Illatjegyek: Friss citrom, körömvirág, pézsma

Fújás után közvetlenül egy nagyon kellemes, citrusos aroma üdvözöl minket, ami a parfüm teljes jelenlétében megmarad. Pár pillanattal később, a körömvirág karakteres, picit kesernyés illata is beköszön, ami nagyon szépen kiegészíti a citrus fanyarságát, ezáltal kap egy nagyon kellemes, picit gyógynövényes jelleget, ami engem a késő nyári mezők illatára emlékeztet. Nagyon kellemes illat, ami szerintem tökéletes egy idősebb hölgy számára, aki a könnyed, citrusos illatokat kedveli. 
A tartósságát tekintve már voltak vele gondjaim, mivel sajnos csak nagyjából három-négy órán át éreztem magamon intenzíven. Ruhán picivel tovább megmarad az illata. Viszont a karcsú, jól záródó üveg lehetővé teszi, hogy magunkkal vigyük és napközben is felfrissítsük az illatát. Az ára is rendkívül baráti, hiszen csak 2000 Forintba kerül az 50ml. Szerintem tökéletes nappali illat, hiszen friss és egyáltalán nem tolakodó. Elsősorban tavasztól-kora őszig tartó viselésre ajánlanám.

Ezek voltak tehát a mostanában általam kipróbált Avon újdonságok. Összességében mindegyik termékkel elégedett vagyok. A kedvencem a szempillaspirál lett, egészen biztosan el fogom használni. 

Ti próbáltátok valamilyen új terméket mostanában az Avontól? Ismeritek a Célébre parfümöt?


Megjegyzések