Garnier Fructis Banana Hair Food Sampon&Balzsam Teszt/Vélemény

Már többször is említettem Nektek, hogy mennyire szerintem a Garnier Hair Food hajmaszkokat. Ebben a posztban háromról írtam, többek között a banánosról, ami az abszolút kedvencem volt az őszi-téli hónapokban. Nagyon örültem, hogy a márka piacra dobta a hozzájuk tartozó samponokat és balzsamokat. Természetesen elsőként a banános változatot próbáltam ki, ezekről olvashattok ebben a posztban részletes véleményt.

A Garnier Fructis Banana Hair Food sampon kifejezetten száraz hajra készült. Vegán és nem tartalmaz szilikont, valamint a flakonja újrahasznosítható műanyagból készült. Egyébként nagyon tetszik ez a flakon design, a smoothie üvegekre emlékeztet. 
A sampon illata valami fantasztikus, banános illatorgia. Nagyon jól habzik és meglepően kevés kell belőle, pedig nekem hosszú és dús hajam van. A sok hab ellenére könnyű kiöblíteni.

A Garnier Fructis Banana Hair Food hajbalzsam sűrű és krémes, éppen emiatt kissé nehéz ebből a flakonból kinyomni, ha a flakon már nincs tele. Szintén vegán és szilikonmentes. Az illata ha lehet, még a samponnál is finomabb. A balzsamnál is elmondható, hogy a kevesebb néha több. Nagyon puhává és ápolttá teszi a hajat, ugyanakkor nem nehezíti el, még a hajmaszkkal kiegészítve sem.

Összegzés: Nagyon-nagyon megszerettem ezt a termékcsaládot és biztosan ki fogom próbálni az Aloe Vera változatot is, talán majd tavasszal. Tetszik a formabontó csomagolás, bár a balzsamnál kissé nehézkes az adagolás a sűrűsége miatt. Szuperül ápolják a hajat és az illatuk is sokáig megmarad, én még másnap is érezni szoktam magamon. A hajmaszkkal kiegészítve szerintem tökéletes lesz őszre és télre. 

Értékelés: 5/5

Nekem nagyon bevált ez a termékcsalád, szerintem nincs ennél finomabb illatú hajápoló termékcsalád a drogériákban jelenleg. Az áruk is igazán baráti, különösen, hogy nem a sztenderd mennyiséget kapjuk (250ml) hanem kicsivel többet, összesen 350ml-t. 

Próbáltátok már a Garnier Hair Food termékeket?

 

Megjegyzések