Spring Wishlist 2021 - Tavaszi Kívánságlista

Ez a poszt nagyjából február közepe óta árválkodott piszkozatként. A közel egy hónapos karantén alatt többször is elővettem, hozzáadtam dolgokat, vagy épp töröltem belőle, de végül sosem került ki. Egyrészt mert egyszerűen nem voltam olyan hangulatban, hogy befejezzem, másrészt mert az élet sajnos átírta a dolgokat, és a tavasz első felében sajnos csak fekete ruhákat vásároltam magamnak. 
Csak most, pár napja jutottam el odáig, hogy befejezzem a posztot. Ruhák terén csak néhány darabot tettem bele, ezek is inkább már késő tavaszi-kora nyári darabok. ezeken kívül néhány szépségápolási termék és lakásdekor darab került bele a posztba. Ha kíváncsiak vagytok árjuk, akkor olvassátok végig a bejegyzést.

Ez a cuki cicás póló a Sinsay webshopból van. Nagyon szeretem a pólóikat, onnét rendeltem néhány fekete darabot is. Hétköznapokon általában ilyen basic felsőket szoktam viselni, ezekből egyszerűen nem lehet eleget venni szerintem.

Ez a felső a Factcool nevű webshopból van. Nagyon tetszik ez a minta és az ujjak szabása.

Szintén Factcool darab ez a szoknya. Ha tartósan 25 fok fölé emelkedik a hőmérséklet, szívesen viselek ilyen szoknyákat egy basic pólóval és tornacipővel.

A Sinsay oldalán találtam ezt a magasan sliccelt szoknyát. Szeretem az ilyen darabokat, mert egy testszínű harisnyával és bokacsizmával az átmeneti időjáráshoz is nagyon jól passzolnak, de a melegebb időben is fel lehet őket venni szandállal, egy kis toppal.

A Shein oldaláról néztem ki ezt a farmert. Nagyon tetszik ez a szabás, mostanában szívesebben viselek ilyesmit, mint a szuperszűk skinny farmereket és a tavaszias időjáráshoz is jobban passzolnak.


Cipők terén az átmeneti darabok közül csak egy fekete bokacsizmát szeretnék. A CCC kínálatából néztem ki ezt a darabot és szerintem egyszerre vagány és csajos, a sarokméret pedig még a pont kényelmes kategóriába sorolható.


Nagyon szeretem a sliponokat, különösen hétköznap. A H&M kínálatából néztem ki ezt az egyszerű fekete darabot, aminek az ára is nagyon kedvező és még akkor is megéri, ha csupán egyetlen évet tudom hordani.


Szintén a CCC új kollekcióját böngészve bukkantam rá erre a papucsra ami inkább már nyárias darab, de az elmúlt években megszoktam hogy picit előre gondolkodok és ha megtetszik egy darab, akkor rögtön megveszem, mert az elmúlt évek tapasztalatai alapján sokszor előfordult, hogy kinéztem valamit nyárra vagy őszre, de mire beköszöntött az évszak, már nem volt méretemben.


Igaz ugyan, hogy van néhány tavaszi parfümöm, de a Chloé Rose Tangerine már több hónapja nagyon tetszik, csakúgy, mint a márka másik illata a Love Story, ami egy régebbi illat. A Rose Tangerine illatjegyei között a rózsa, mandarin, feketeribizli, cédrus és fehér ámbra szerepel. Egy könnyed virágos-gyümölcsös illat, ami tökéletes tavaszra és nyárra. A márka verhetetlen a tavaszi illatok tekintetében, évek óta használom a Nomade és Chloé EDP illataikat, amik benne vannak a top 10 kedvenc parfümöm között is.


Több videót is láttam a Lancome Lash Idole szempillaspirálról és nagyon megtetszett. A Lancome szempillaspiráljaiban még nem kellett csalódnom, a Monsieur Big évek óta kedvencem. 
A Lash Idole nem csak külsőre gyönyörű, de állítólag szuper azoknak, akiknek rövid szempilláik vannak, mert egyszerre megemeli és hosszabbítja a pillákat és dúsabb hatást lehet vele elérni.


A Yankee Candle The Last Paradise nevet viselő új kollekciója igazán kedvemre való illatokat tartalmaz és kapható belőle egy ilyen ajándékszett is, amiben öt mintagyertya van. Szeretem ezeket a szetteket, mert ezekkel ki lehet próbálni az új kollekciókat és ajándéknak is tökéletesek, például Anyák napjára, vagy egy lakásavatóra. A díszdoboz a színes gyertyákkal már önmagában is szemetgyönyörködtető és akkor az illatokról még nem is beszéltünk.


Ezt a sárga színt a lakberendezésben is nagyon szeretem A Sinsay kínálatából néztem ki ezt a cuki pomponos plédet. Érdemes szétnézni a lakberendezési holmijaik között is, mert nagyon klassz home dekor darabokat is ki lehet fogni, igazán kedvező áron.

Az utóbbi hónapokban nagyon rákattantam a szobanövényekre. Eddig is viszonylag sok növényről gondoskodtam, de most kapásból kettő kívánságlistás lett, mindkettőt az Ikea oldalán találtam. A Monstera már régóta tetszik.

 A másik pedig a Snake Plant, vagy Sansevieria, ami mondhatni igazi retró darab, hiszen gyerekkoromban nagyon népszerű volt, az összes ismerősünknek volt belőle, de most reneszánszát éli. Szerintem nagyon mutatós növény és nem is különösebben kényes. 

Ennyi lett volna az idai tavaszi kívánságlistám. Remélem, hogy hasznosnak és érdekesnek találtátok is esetleg sikerült inspirációt merítenek belőle. Én már nagyon várom az igazi tavaszi időt, a kellemes meleget, amikor elég egy vékony pulcsi és és tornacipő. 

Nektek van tavaszi kívánságlistátok? Ha igen, mi szerepel rajta?

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)