Schwarzkopf Gliss Blonde Hair Perfector Hajmaszk Teszt/Vélemény

Ha valakinek festett szőke haja van, az biztosan tud mesélni róla, hogy milyen nehéz megőrizni a szőke haj hamvasságát és ápoltságát és milyen fontos, hogy a megfelelő termékekkel ápoljuk a tincseinket. A Schwarzkopf Gliss Blonde Hair Perfector egy viszonylag új termék, ami ígérete szerint regenerálja a hajat és segít semlegesíteni a sárgás tónusokat. Nagyon kíváncsi voltam rá és mivel épp elfogyott a korábban használt és szeretett L'Oréal Paris Elseve Color-Vive Purple hajmaszkom, gondoltam teszek vele egy próbát és mivel már több hete használom, eljött az ideje, hogy véleményt mondjak róla. Ha kíváncsiak vagytok rá, akkor olvassátok végig a bejegyzést.


Nem a kedvenceim a tubusos hajmaszkok szerintem a tégelyes kiszerelés praktikusabb és gazdaságosabb is, hiszen a teljes tartalmát ki tudjuk nyerni. A Gliss terméke 200ml-es kiszerelésben kapható és az ára 1400 Forint körül mozog, míg a L'Oréal terméke csupán 150ml és nagyjából 2000 Forintba kerül. 
A legnagyobb különbség, hogy a Gliss hajmaszkja sokkal lilább, ezért nyilván hatékonyabban semlegesíti a sárgaságot. Az illata kellemes, tipikus Gliss illat. Az állaga krémes és könnyen kimosható a hajból, nem nehezíti el azt. Már első használat után hamvasabbnak láttam a hajamat és szép fényessé is tette a pakolás. Az ápoló hatását tekintve nem éreztem különbséget néhány használat után sem a Gliss és a L'Oréal között, mindkettő nagyon puhává teszi a hajat, de ha választanom kell, akkor a Gliss mellett tenném le a voksomat, mert sokkal szebben hamvasít önmagában. Kapható hozzá illő sampon is, szerintem ezt is ki fogom próbálni, hogy összehasonlíthassam a L'Oréal Paris hamvasító samponjával.
Egyelőre nagyon bejött a Gliss hajmaszkja és szívesen használom, szerintem újra is fogom vásárolni ha elfogy. Ha már itt tartunk, a 200ml szerintem nagyon sokáig elég, én nagyjából két hete használom és hozzávetőlegesen a negyede fogyott el.


Használtok hamvasító hajápoló termékeket? Van kedvencetek?
 

Megjegyzések