Maybelline Fit Me Matte + Poreless Púder Teszt/Vélemény


Nagyon szeretem a Maybelline termékeit, szerintem az egyik legjobb drogériás márka, ha az alap sminktermékekről van szó. Alapozókban, szempillaspirálokban és szemöldökformázó termékekben verhetetlenek. A fixáló púder szerintem tipikusan olyan sminktermék, amiből nem éri meg nagyon-nagyon drágát venni. (Kivéve talán ha szem alatti részre szánjuk, hiszen ilyen termék a drogériás termékkínálatban nem nagyon van.) Én évek óta a Maybelline kínálatából választok magamnak púdert. a Maybelline Fit Me Matte + Poreless alapozó nagy kedvencem, szerintem az egyik legjobb drogériás alapozó olajos bőrre és a színválasztéka is zseniális, a Notinon 18 árnyalat közül választhatunk. A Matte + Poreless púdert viszont mindeddig nem próbáltam ki, viszont gondoltam nyárra jól működhet. Az elmúlt hetekben teszteltem-próbálgattam, és mostanra kellően kitapasztaltam ahhoz, hogy véleményt írjak róla. Ha kíváncsiak vagytok rá, akkor olvassátok végig a posztot.


A Maybelline Fit Me! Matte+Poreless púderből összesen négy árnyalat kapható, de remélhetőleg idővel több színnel is kiegészítik majd a kínálatot, mivel ezek inkább világos bőrre ideálisak. Az én színem a 105 Natural Ivory


A púder egy masszív műanyag dobozkában érkezik, ami jól zár. A teteje átlátszó és matricával van lezárva, amin az árnyalat is fel van tüntetve.

Különösebb illata nincs és azonnal látszik, hogy nagyon finom púderről van szó, ami tömörre van préselve, tehát az ecsetünk-szivacsunk nem vesz fel túlzóan nagy mennyiséget, szépen lehet szabályozni az adagolást.

Nagyjából egy héttel a beszerzése után vettem észre, hogy ha felnyitjuk a púder pant, akkor alatta található egy kis tükör és egy szivacs. Én nem szeretem a szivacsokat, szerintem nem higiénikusak, de mivel nyár van és meleg és egy egész napos program alatt néha sminket kell igazítani, sos-megoldásnak praktikusak, ezt nem lehet elvitatni. Tehát plusz pont, hogy a márka erre is gondolt. 

Én hétköznapokon nem használok alapozót, csak egy picit korrektort, de azt nagyon szépen lehet vele fixálni és szinte észrevétlen a bőrön. Szuperül mattít, a legnagyobb 35 fokos melegben is nagyjából csak a nap végére fényesedett ki egy picit az állam, illetve a hozzá tartozó alapozóval is kipróbáltam néhányszor és nagyon jól működnek együtt, a púder szépen belesimul, nem ül meg a tetején. Nekem érzékeny kombinált bőröm van, ami nyáron hajlamosabb a kifényesedésre, de nem extrém módon. Ha valakinek olajosabb a bőre, akkor előfordulhat, hogy napközben kicsit igazítani kell rajta, bár én ezen a téren jobban hiszek a megfelelő bőrápolás és a blotting papír használatában, de sos megoldásnak mindig jól jön egy mattító púder is.

Ami szinten plusz pont, hogy szuperül fel lehet rá vinni a bronzosítót és a pirosítót is.Remélem, hogy a hidegebb időjárás beköszöntével is szeretni fogja a bőröm, mert ha igen, akkor új kedvenc púdert avathatok. 😊

Az ára is szuper, hiszen a Notino webshopban csak 1750 Forintba kerül és most ingyen szállítás is van mindenre.


Ti használtok púdert? Van kedvencetek?


 

Megjegyzések