Autumn Wishlist 2021 - Őszi Kívánságlista 2021


A kedvenc évszakom a nyár. Imádom a meleget, a strandot, hogy sokáig világos van, hogy nyitott ablaknál lehet aludni és imádom a nyári ruhákat is. De a hűvösebb hónapoknak is megvan a maga varázsa, különösen az ősznek. Szeretek meleg pulcsi öltözni anélkül, hogy igazából fagyoskodni kellene és szeretek a lehullott levelek között sétálni egy kényelmes bokacsizmában. Szeretem a sötét rúzsokat, az édes-fűszerese parfümöket és az illatos gyertyákat. Épp ezért, mindig nagy lelkesedéssel ülök le, hogy összeállítsam az őszi wishlistemet. Ez most sem volt másképp. Főként ruhadarabok és cipők kerültek bele, de illatos gyertyákból is kinéztem többet. Ha kíváncsiak vagytok rá, hogy mit szeretnék beszerezni idén ősszel, akkor olvassátok végig a posztot és persze a végén ne felejtsétek el megírni kommentárban, hogy mi szerepel a ti listátokon.


Még tavaly télen kinéztem magamnak egy ingdzsekit, de végül nem vettem meg, amit nem is bánok, mert az időjárás ismét nagyon szélsőséges volt, tulajdonképpen egyik nap még téli kabát kellett, a következőn pedig még egy vékony kis dzseki is sok volt. Viszont őszre szerintem praktikus lehet, amikor reggel még hűvös vagy, de délután már felkúszik a hőmérő higanyszála. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én utálok bőrdzsekit a kezemben vinni, a derekamra kötni meg pláne. Viszont egy ilyen dzsekinél ez nem okozna problémát.
A H&M-ben néztem ki magamnak ezt a kockás darabot. 


Szintén a H&M kínálatában találtam ezt a fekete mom farmert. Nagyon szeretem ezt a fazont, tudom, hogy sokaknak mumus, de annyira kényelmes, hogy ezerszer inkább viselem, mint a szűk nacikat.


A Sinsayen jött velem szembe ez a blúz és annyira megtetszett a mintája, hogy fel is került a listámra. Szerintem igazán őszies hangulata van és jól mutatna egy szoknyával és bokacsizmával.


Mindig elmondom, hogy mennyire szeretem a basic felsőket és nem csak fekete, fehér vagy nude színben. Őszre szeretnék egy szép zöldet és pirosat. Szerintem nagyon jól mutatnak egy kardigánnal és farmerrel és klasszul feldobják a hétköznapi szetteket. Ezt a két felsőt is a Sinsay oldalán találtam.

Szintén Sinsay-es felfedezés ez a basic szürke kardigán. A régebbieket most már csak otthonra hordom, de mindenképp pótolni szerettem volna őket.


Imádom a kötött pulcsikat, nagyjából húsz darab sorakozik a szekrényemben és októbertől márciusig ezekben élek. A Housebrand oldalán jött velem szembe ez a csodás zöldes színű darab, amihez hasonlóm még nincs és nagyon tetszik a mintája is.


Nincs klasszabb egy őszi estén mint meleg pizsiben egy bögre teával filmet nézni. A Sinsayen találtam ezt a cuki pizsit és fel is került a listámra.


Hétköznapra szeretem az ilyen kényelmes basic bokacsizmákat mint ez a H&M darab. Már tavaly is szerettem volna hasonlót, de akkor sajnos nem találtam olyat ami tetszett volna.


Szeretnék egy picit elegánsabb bokacsizmát is, amit akár egy ruhával vagy szoknyával is fel lehet venni. Ezt a szegecses darabot a CCC oldalán találtam és fel is került a listámra.


Még egy CCC darab, bár ez inkább a "talán" kategóriába tartozik, mert igazából nincs szükségem rá, viszont annyira megtetszett ez a cipő.


Ez a darab inkább már télies, de tavaly télen már egyszerűen nem találtam olyan combcsizmát ami tetszett volna, így idén eldöntöttem, hogy időben kezdek keresgélni. Ezt is a CCC oldalán találtam.


A Sinsayen bukkantam rá erre a cuki prémes papucsra és azt sugdosta a fülembe, hogy "Vegyél meg!" 😁


Imádom a kockás sálakat és van pár a a szekrényemben, de egy ilyen árnyaaltú még hiányzik. Szintén a Sinsayen találtam rá.


Idén szeretnék egy új hajvasalót venni és mivel az előző is és a hajsütővasam is Remington volt és nagyon bevált ez a márka, ezért biztosan tőlük fogok ismét választani.


A Jimmy Choo Fever illata már a tavalyi őszi whislisten is szerepelt, de akkor végül egy másik parfümöt választottam, viszont idén őt szemeltem ki őszi illatomnak.


Nagyon régóta tetszik az Anastasia Beverly Hills Matte rúzsok közül a Dusty Mauve árnyalat, ami szerintem tökéletes őszi szín. Tudtátok, hogy a márkát már a Notino webshopban is megtaláljátok? 
Idén ősszel nem is néztem ki más sminkterméket, mivel általában a jól bevált dolgokat veszem újra, vagy épp próbálom elhasználni azt a rengeteget, amit az évek alatt felhalmoztam.


A házunk csinosítgatása igazi terápiás tevékenység lett számomra az elmúlt fél évben. Idén ősszel szeretnék egy ilyen juta szőnyeget. Ezt a H&M webshopban néztem ki.


A nappali lámpánkat is szeretném lecserélni és ezt az Ikea lámpát szemeltem ki, ami szerintem jól mutatna abban a helységben.



Már tavaly is szemezgettem a Country Candle New England illatával, mert az egyik bakancslistás helyem és állítólag fantasztikus ősszel. A leírás szerintem ez egy fás-gyógyfüves illat, ami szerintem szuper lenne egy őszi délutánra.


A DW Home gyertyákat nagyon szeretem és ez az Apple Honey Butter illat nagyon jól hangzik, arról nem is beszélve, hogy mennyire szép ez az üveg. 


A Yankee Candle idei őszi kollekciója szerintem egyszerűen szuper lett. Két illatot mindenképpen ki szeretnék próbálni belőle, az egyik a Woodland Roadtrip, már csak azért is, mert imádok ősszel kirándulni és túrázni.

A másik pedig az Autumn Sunset, aminek a címkéje kicsit a Lake Sunset illatra emlékeztet, ami hatalmas nagy kedvencem volt, de sajnos már nem kapható. 

Ez lett volna tehát az idei őszi kívánságlistám. Remélem érdekesnek találtok ezt a posztot és akár ötletet is tudtatok belőle meríteni az őszi vásárolgatáshoz. 

Ti miket szeretnétek beszerezni idén ősszel?

Megjegyzések

  1. Egy új bokacsizmán kivül nem igazán éreztem eddig, hogy kellene valami. Viszont, ez után a poszt után gyorsan szétnézek Sinsay-en.
    Köszi a tippeket! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)