Autumn Haul - Őszi Szerzemények

Már jópár hete a piszkozatok között pihen ez a poszt, de mentségemre szóljon, az elmúlt egy hónapban minden hétvégét utazással töltöttünk, így egyszerűen nem volt időm befejezni. Bár az az igazság, hogy az indiánnyár alatt, maikor odakint bőven huszonöt fok volt szinte minden nap, nem is igazán kapott még el az őszi hangulat és ezzel szerintem nem vagyok egyedül. Ebben a posztban összegyűjtöttem az elmúlt hetek szerzeményeit, főleg őszi dekorációkat, de néhány ruhadarab és kozmetikum is becsúszott. Egyúttal megragadnám az alkalmat, hogy köszöntsem az új olvasókat is. Sziasztok! Örülök, hogy itt vagytok, remélem hasznosnak és érdekesnek találjátok a posztokat és vissza-visszajártok majd. 😊
De térjünk is a lényegre, vagyis jöjjön az első őszi szerzeményes poszt az idén. 

Egy kis áttekintés mindenről, amiket az idei őszi dekorációhoz beszereztem. Idén előrelátó voltam és már augusztusban megvettem szinte mindent.

Ha szeretnétek készítek majd egy külön posztot az elkészült dekorációkról, ha kíváncsiak vagytok rá, akkor kommentárban jelezzétek az igényt. 😀

A Kik verhetetlen az őszi dekorációkban, de sajnos ha az ember nem kapcsol időben, akkor szeptemberben már a karácsonyi dekorokkal találja magát szemben az üzletben lépve. Tavaly én is így jártam, ezért idén még az egyik forró nyári napon indultam őszi dekorációs beszerzésre. 
Egy ilyen girland már rég vágyam volt, mert szerettem volna feldíszíteni a cserépkályha párkányát. Egy égősorral "megbolondítva" igazán hangulatos dekor lett belőle.

A gyertyatálam alá kerestem egy őszies alátétet, így esett a választásom erre a faleveles darabra. Szintén Kik.

Ez a kis kompozíció nagyon megtetszett. Végül egy vázában kapott helyett.

Bármennyire is szerem az igazi terméseket és igazi növényeket, négy cica mellett sajnos nehéz őket elhelyezni a lakásban, hiszen a cicák azonnal lecsapnak az igazi falevelekre és ágakra és borzalmas rendetlenséget tudnak vele csinálni. A Kikben szerencsére nagyon szép őszi ágakat lehetett kapni, így ezekkel dekoráltam a házat.

Már tavaly is szerettem volna néhány bársony tököcskét, de akkor minden boltban és webshopban horror áron kínálták őket. Végül idén a Hobby Kreatív nevű webshopból rendeltem párat és a kosaramban landolt még egy színes faleveles ág és pár cuki bogyós ágacska is.

A Gate webshopban rendeltem ezt a fa gyöngyös gyertyatartót. Már nyárra is beszereztem egyet, de annyira megtetszett, hogy úgy döntöttem kap egy párt, hiszen így sokkal mutatósabbak. Szerintem ez olyan darab, amely bármelyik évszakban jól mutat.

A H&M lakásdekor szekciójából választottam ezt a pár konyharuhát, amik szerintem nagyon szép ősziesek. A kis akasztós kosár is innét van, rég vágytam egy ilyenre. Szintén olyan darab, amivel minden évszakban nagyon jól lehet dekorálni.

Nagyon szeretem a Shein díszpárna huzatait, mert amellett, hogy HATALMAS a választék, az áruk is kedvező, de mégis jó a minőségük. Két ilyen tökös párnácskát rendeltem és szuperül feldobják az egyébként natúr színű berendezésünket.

Mióta megvettük ezt a pompomos Sinsay takarót, állandó harc folyik érte, így nyilvánvaló volt, hogy kell belőle még egy .

Amint a pléd felbukkan valahol, egy macska szinte azonnal birtokba veszi, itt épp Polly költözött be a fotózás helyszínére díszletnek.

Az ágytakaró, amit a képen láthattok szintén új és a H&M-ből van. Rég kívánságlistás volt, így amikor ismét elérhető lett, azonnal lecsaptam rá. A cicák ezt is imádják. (Bár Polly ábrázata nem erről árulkodik, de ő a mamijához hasonlóan szintén resting bitchface szindrómban szenved. 😂)

Évek óta kerestem már szép őszi bögréket, de nem sok sikerrel. Viszont most kettőt is találtam a Villa Majolika nevű webshopban és nem is tudtam választani köztük. Szerintem még dekorációnak is megállják a helyüket és...


... mivel hatalmasak, tökéletesek a hosszú olvasós és sorozat nézős őszi estékre. Lassan külön szekrény kell majd a bögréimnek, pedig már láttam néhány csodaszép téli és karácsonyi darabot is.


Természetesen a kedvenc őszi Yankee Candle illatviaszaimból is be kellett táraznom. Ezek közül mindegyiknek annyira intenzív illata van, hogy általában elfelezve használom őket, így pedig tényleg sokáig kitartanak.


Egy újabb szuper szerzemény a Gate Shopból. Ez a párna (igen, nem csupán a huzat) csak 2600 Forint volt és szerintem nagyon kis cuki, ráadásul puha is. Még kapható, szóval ti is lecsaphattok rá.


Az őszi kívánságlistáról ismerős lehet ez a H&M ingdzseki. Nagyon örülök, hogy lecsaptam rá, mert pihe-puha, kényelmes és meleg, ráadásul nagyon jól alá lehet öltözni. Szerintem be fogok szerezni még egyet, másik színben.


Ez a H&M naci szerelem volt első látásra, de aztán olyan sokáig vacilláltam rajta, hogy végül elfogyott. Viszont amikor ismét elérhető lett, szinte azonnal lecsaptam rá és azt hiszem nagyon jól tettem, hiszen a nyár utolsó heteit ebben töltöttem és még néhány kora őszi napon is fel tudtam venni.


Ha olvastátok az előző posztot, akkor ez a parfüm ismerős lehet számotokra. Őszi illatomnak idén a Jimmy Choo Fever-t választottam és nem bántam meg. Az üvegét is imádom és sok bókot kaptam magára az illatra is.


Hosszú évek óta nem használtam klasszikus szemöldökceruzát, de annyi jót olvastam a Maybelline Tattoo Brow 36H-ról, hogy ki akartam próbálni. Egyelőre még ismerkedem vele, de szeretnék majd egy külön posztot szentelni neki.

Ennyi lett volna tehát az idei első őszi szerzeményes poszt. Remélem érdekesnek és szórakoztatónak találtátok. 

Ti mit vásároltatok mostanában?

 

Megjegyzések