Maybelline Tattoo Brow 36H Szemöldökceruza Teszt/Vélemény

Ha szemöldökformázásról van szó, az elmúlt években szinte pár havonta változott a rutinom. Néha egyszerűen hangulattól függ, hogy milyen terméket használok. Pár évvel ezelőtt ragaszkodtam a pomade állagú termékekhez, aztán volt egy időszak, amikor a filceket kedveltem, utána pedig a géles termékekkel tettem egy kis kitérőt, míg mostanában visszatértem az "old school" szemöldökceruzákhoz. Az utóbbi hetekben a Maybelline Tattoo Brow 36H szemöldökceruzát tesztelgettem. Erről hoztam Nektek egy bejegyzést, amiben leírom a véleményemet róla.

A külsőségekről nem beszélnék hosszasan. Klasszikus szemöldökceruza, a végén kis kefével. Három árnyalat kapható belőle, én a 03 Soft Brown mellett tettem le a voksom, ami egy egy világosabb barna szín, ami a sötétebb szőke hajhoz még éppen ideális. Kapható még egy hidegebb barna és egy sötétebb barna szín is. A világos szőke hajúak és a fekete hajúakra sajnos nem gondoltak.

A kefe a promo fotók alapján kicsit csalódás volt számomra. A képeken sokkal dúsabbnak tűnik, de egy teljesen hagyományos keféről van szó. Én jobb szeretem a sűrű, rövidebb sörtéjű szemöldökformázó keféket.


A színe nekem pont megfelelő, nem is túl hamvas, de nem is oxidálódik. Az állaga puha, de felvitel után kicsit vaxos hatású, így szépen rögzít is. A pigmentáltsága közepes, egy kicsit építeni kell a bőrön, de a szemöldökszálakat szépen színezi. 36 órás tartósságot ugyan nem tettem próbára, de egy tíz órát teljesen jól kibírt, még huszonöt-huszonhét fokos időjárásban is. Nem kenődött el, nem kopott le és a színe sem változott. 
A lemosása egyszerű, egy sima micellás vizes vattakoronggal is lejön. Amit még észrevettem, hogy viszonylag gyorsan fogy, nagyjából két naponta faragnom kell, és kb. két hét használat után már a felénél jártam.


Összességében egy nagyon jó kis termék, ami hibát találtam benne az inkább az én személyes preferenciáim miatt van, illetve szerintem nem lenne rossz, ha lehetne kapni belőle még egy világosabb és sötétebb színt. A tartóssága rendben van és a használata is egyszerű. 

Ti milyen terméket használtok szemöldökformázásra?
 

Megjegyzések