Kneipp Wintergefühl termékcsalád Teszt/Vélemény

Nagyon szeretem a Kneipp fürdősóit és fürdőolajait, különösen a limitált kollekciókat. Az új téli kollekcióból először egy fürdősót vásároltam, de annyira megtetszett az illata, hogy úgy döntöttem, az illatcsalád más termékeit is ki fogom próbálni. Ezekről olvashattok ebben a posztban részletes véleményt. A termékeket saját magam vásároltam, nem tesztelésre kaptam.

Kezdjük a csomagolással. Nagyon tetszik a design, télies igazi "cozy feels"-t sugalló színek. A tubusok jól záródnak, a tapintásuk kellemes. Az illatot sáfrány-gesztenye-shea vaj keverékének írják le, de engem inkább egy nagyon finom mézeskalács-forraltbor-sültgesztenye kombinációra emlékeztet. Igazi téli, melengető aroma, amibe jól esik beleburkolózni a hideg napokon.

A kézkrém igazán gazdag, így a kifejezetten száraz kezekre is ideális. A beszívódása picit lassabb, ezért én esténként használom. Nekem két nap alatt rendbe tette a száraz körömágybőrt. Az illata, a többi termékhez hasonlóan fantasztikus. Anyukámnak is vásároltam belőle, neki kifejezetten száraz a bőre és neki is nagyon bevált.

A tusfürdő egyszerűen fantasztikus. Nagyon krémes az állaga és kevésbé habzik, viszont az illata nagyon sokáig megmarad a bőrön, egyáltalán nem szárít, még akkor sem ha utána nem használom testápolót.

A testápoló állaga kellemes, a beszívódási ideje átlagosnak nevezhető, ezért én inkább este szeretem használni. Az illata sokáig megmarad, még másnap reggel is érzem a bőrömön. Nekem nincs kifejezetten száraz bőröm, inkább érzékeny, így heti 1-2 alkalommal használok testvajat és 1-2 alkalommal testápolót. Csak az extrém hideg napokon szoktam minden nap testápolót használni, de ilyen még nem volt ezen a télen. Mindezeket figyelembe véve, nagyon elégedett vagyok a testápolóval. Nem okozott irritációt sem, pedig az ennyire illatos dolgoknál néha előfordul nálam.

A legnagyobb kedvencem a kollekcióból a fürdősó. Hihetetlenül jól esik a nap végén elmerülni egy kád illatos, forró vízben. Az illata annyira erős, hogy utána az egész fürdőben érezni még órákkal később is. Egy igazi alapdarab egy téli kényeztető "me-time" rituáléhoz.

A kollekcióban van még egy fürdőolaj is, de azt még nem sikerült beszereznem, de mindenképp szeretném majd kipróbálni. Ha tökéletes téli bőrápoló termékeket kerestek, akkor tegyetek velük egy próbát, szerintem nem fogtok csalódni. Én a DM-ben vásároltam meg őket, illetve a webshopjukból rendeltem. 

Próbáltátok már ezeket a Kneipp termékeket? Szeretitek a fürdősókat?

 

Megjegyzések