Lancome Lash Idole Szempillaspirál Teszt/Vélemény

Talán már említettem Nektek, hogy mennyire szeretem a Lancome szempillaspirálokat és mindig izgatott leszek, ha új terméket dobnak piacra. A Lancome Lash Idole tavaly került a piacra és azonnal megtetszett már csak a csomagolás miatt is. Most már több hónapja használom, tesztelgetem és azt hiszem mostanra kellőképpen kiismertem ahhoz, hogy írni tudjak róla egy részletes véleményt. Ha kíváncsiak vagytok rá, akkor olvassátok végig a posztot.

A Lash Idole két méretben kapható, egy 5ml-es travel size és egy 8ml standard full size változatban. A két méret csomagolása és designja teljesen megegyező, így ha valakinek ezek fontos tényezők, akkor sem veszít az "élményből" ha a kisebb változatot rendeli. Én is így tettem, mivel több spirált is használok egyidejűleg és szerettem volna egy kisebb méretet is az utazásokhoz.

Ígérete szerint megemeli, hosszabbítja és dúsítja a pillákat, a kefe kialakítása miatt a legkisebb pillákat is eléri, a festék géles állaga miatt nem nehezíti el a pillákat és könnyen lemosható. 
A spirál egy szép dobozkában érkezik. Nagyon tetszik, hogy a márka szakított a megszokott design elemekkel és színekkel, bár a gyakorlatban ez kissé a visszájára sült el, de erről majd később.

Ahogy láthatjátok, a tubus nem a megszokott kerek, kézbe simuló forma, hanem szögletes. Kapásból nem is tudnék ehhez hasonlót mondani, ha Nektek eszetekbe jut, osszátok meg velem kommentárban. Nagyon szép a rose gold-fekete színösszeállítás. Az 5ml-es méret alig kisebb egy standard spirálnál és mivel a tubus eléggé vaskos, szinte nem is érezni, hogy egy travel size terméket tartunk a kezünkben. Viszont én egyszerűen nem tudom megszokni ezt a szögletes formát, valahogy nem áll kézre. Próbáltam, hogy egy hétig csak ezt használtam, de így sem lett jobb. Szóval ilyen szempontból nem lett a kedvencem.

A kefe mérete átlagos és van benne egy kis ív. A sörték tényéleg nagyon rövidek, sőt szinte már túl rövidek ahhoz, hogy valóban el lehessen érni velük a pillákat. Tény, hogy kell egy kicsit trükköni vele. A festék állaga pont jó és gyorsan is szárad, ezzel nincs probléma. A lemosása valóban egyszerű, így sima micellás víz is nyom nélkül lehozza és ez nem megy a tartósság rovására sem, egész nap tart, még párás időben is.

Pillák csupaszon és egy réteg spirállal. 
Tényleg szépen megemeli, hosszabbítja és dúsítja a pillákat, ezt nem lehet elvitatni a terméktől. Viszont úgy érzem, a márka többi szempillaspiráljához képest ez nem lett elég erős, így továbbra is a Monsieur Big a kedvencem. 
A tartósságát tekintve szuper és tényleg egyszerű lemosni, épp ezért valóban vegyesek az érzéseim. Egyrészt gyönyörű a design, másrészt nagyon nem praktikus. Egyrészt tényleg szép hatást lehet vele elérni, de úgy érzem ugyanezt vagy jobbat tud a márka többi szempillaspirálja is.

Összességében nem bántam meg, hogy megvettem, de biztosan nem lesz a kedvencem, viszont a tavaly próbált három szempillaspirál közül úgy érzem ez volt a legerősebb. 

Ti kedvelitek a Lancome termékeit? Van kedvenc szempillaspirálotok, amit rendszeresen újravásároltok, vagy mindig mást használtok?

 

Megjegyzések

  1. Igazából engem a pigmentáltsága tűnt fel főleg a képed alapján. Azzal egyetértek, hogy láttunk már teljesítményben hasonlót, de ennek annyira szép fekete színe van, hogy ilyet viszont még nem igazán láttam. Szépen kiemeli a pilláid. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Valóban nagyon szép, intenzív fekete színe van.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)