Winter Wishlist 2022 - Téli Kívánságlista

 

 Csak én érzem úgy, mintha a tél igazából csak januárban kezdődne, a december pedig egy fura átmeneti időszak lenne az ősz és a tél között? Igaz, most decemberben kaptunk egy kis havat, de az időjárás valahogy mégsem volt igazán őszies, emiatt nem is nagyon gondolkodtam azon, hogy miket szeretnék beszerezni télre. Lassan, több hét alatt állt össze ez a kis lista, több dolgot ki is vettem belőle, mert azokat már megvásároltam, megkaptam Karácsonyra. De természetesen a leárazásokon én is lecsapnék majd pár dologra. Ha kíváncsiak vagytok rá, mi került a listámra, akkor olvassátok végig a posztot.
 

A H&M oldalán láttam meg ezt a cipőt és elsőre nem igazán tetszett, de mivel mindig belebotlottam, lassan belopta magát a szívembe. Szerintem olyan darab, amit akár egy havas napon is fel lehet venni.

Ezt a gyöngyös kesztyűt a Sinsay oldalán láttam meg és szerintem nagyon kis csinos, elegáns és különleges darab. Kesztyűt, sálat és sapkát is szinte mindig a leárazásokon veszek.

Szintén Sinsay darab ez a kockás sál. Ehhez hasonlót is régóta szeretnék. Az utóbbi hónapokban nagyon megtetszett ez a Buffalo kockás minta. Egyszerre elegáns, de vagány.

Ezt a cuki csillagos pizsit a H&M oldalán láttam meg és igazán kényelmesnek, melegnek tűnik, vagyis tökéletes a téli estlékre.

A Gate webshopban jött velem szembe ez a különleges szabadidőnadrág. Ez olyan darab, amit utcára is el tudnék képzelni. Több színben is kapható.

Idén ősszel estem szerelembe az ingdzsekikkel és már akkor eldöntöttem, hogy szeretnék még néhány darabot belőlük. Ez a fehér szerintem nagyon különleges és simán el tudom képzelni az enyhébb téli napokra. Ezt is a H&M webshopban találtam.

Aki régóta követi a blogot, annak nem újdonság, hogy imádom a kötött pulcsikat és gyűjtöm is őket. Minden évben veszek 1-2 darabot, de a különlegesebbek mindig a leárazásokon szoktam lőni, általában szuper áron. Ezt a pompomos pulcsit a Cropp oldalán találtam és szerelem volt első látásra.

A H&M webshopjában jött velem szemben ez a csodás szürkés-menta színű gyöngyös pulcsi és ez is felkerült a listámra.

 Tudom, sokan nem szívlelik a mom jeans trendet, de én imádom, mert nagyon kényelmes. Több darab is lapul a gardróbomban, de ez a klasszikus színvilág még hiányzik. Szintén H&M darab egyébként.
 


Az igazi téli hangulathoz nekem elengedhetetlenek az illatos gyertyák és viaszok. Szívesen próbálok ki új márkát, így bukkantam rá a Milkhouse Candle Co. Winter Walk gyertyára, ami a leírás alapján azonnal szimpatikus lett és fel is került a listámra.

Nincs is jobb, mint egy téli estén beleburkolózni egy puha takaróba. Ezt a szépséges darabot a Gate oldalán láttam meg és azonnal kívánságlistás lett.



Ha szemöldökformázásról van szó, nálam az ABH az elsőszámú kedvenc. Az Anastasia Beverly Hills Brow Pen  nem ismeretlen számomra, hiszen használtam már korábban és nagyon szerettem is, így extrán megörültem, amikor megláttam, hogy a Notino webshopjában is kapható már, mivel rég szerettem volna újravásárolni,


Múltkor kaptam egy kis mintát a Chanel Vitalumiere Aqua alapozóból és nagyon megtetszett. Mivel egyébként is épp új alapozó után kutattam, ez is felkerült a listámra. 

Ennyi lett volna az idei téli kívánságlista. Büszke vagyok magamra, amiért egyre tudatosabban vásárolok és kozmetikumokból is szinte csak azt veszem meg, ami elfogyott. Remélem, hogy érdekesnek találtátok ezt a posztot és tudtatok belőle ötletet meríteni, hogy mit érdemes beszerezni idén télen. 

Nektek van téli kívánságlistátok? Mi szerepel rajta?


Megjegyzések

  1. Egy egyszerű, nem túl vastag, nem kötött fehér sálra vadászom mióta.
    Nem kifejezetten téli, de ezt az Ordinary arcszérumot szeretném még (mert elfogyott): https://skinsmart.hu/buffet-copper-peptides-1.html
    Csak ajánlani tudom :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Zsófi! Köszönöm, hogy írtál és köszi a tippet. Egy ideje már nézegettem ezt a szérumot, nagyon szeretem az Ordinary termékeket. Mit használsz még tőlük?

      Törlés
    2. Ezt használom hidratálónak: https://skinsmart.hu/markak/deciem/ordinary/natural-moisturizing-factors-ha-100ml.html
      Egy másik szérumot is használtam korábban (már nem tudom a nevét, de a fehér üveges volt - ezzel biztos sokat mondtam), de azzal nem tapasztaltam semmi különöset. Amit ajánlottam, az két hete fogyott el, és látom a változást, nem olyan "szép" a bőröm, mint amikor használtam.

      Törlés
    3. Én is ezt a krémet használom, már évek óta, sosem váltanám le. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)