Nagy Nivea Izzadásgátló Spray Teszt

Azt hiszem, már nagyon sokszor megosztottam Veletek itt a blogon, hogy mennyire rühellem a februárt, különösen, ha hideg, borongós és szeles. Az idei pedig ilyen volt és szinte minden motivációmat elveszítettem a fotózásra és írásra is, tényleg csak azt vártam, hogy elteljen ez a rövidke hónap és megérkezzen végre a tavasz. Viszont most süt a nap és csiripelnek a madarak, én pedig ismét kedvet kaptam a kreatívkodáshoz. Néha jól esik egy kis szünetet tartani, én legalábbis sohasem szerettem kényszerből blogolni, talán ezért is maradt meg ez a blog immáron több mint tíz éve, mert ha úgy éreztem, hogy nincs kedvem hozzá, akkor félre tettem és sosem írtam csak azért, hogy tartalmat gyártsak, csak akkor, ha úgy éreztem értéket is képvisel az amit leírok. 
Mivel lassan de biztosan itt a tavasz és vele a jobb idő is, ezért azt hiszem aktuális, hogy beszéljünk kicsit az izzadásgátlásról. Én évek óta használom és szeretem a Nivea izzadásgátló termékeit, de az utóbbi hónapokban kaptam rá az izzadásgátló spray-k használatára. Az utóbbi hetekben hármat is kipróbáltam, ezekről szeretnék bővebben mesélni Nektek.

A csomagolásuk megegyezik, csak a design más és más. Nagyon tetszik, hogy nincs külön kupak, csak a tetejét kell elcsavarni, hogy lezárhassuk. Én egyiknél sem tapasztaltam irritációt és a ruháimat fogták meg, nem okoztak elszíneződést sem.

A kedvencem egyértelműen az Energy Fresh lett. Ezt használtam már golyós deo változatban is és nagyon szeretem a friss illatát, ami valóban energizáló hatású. Én nem vagyok különösebben izzadós, ezért rajtam egész nap kitart és a testmozgást is nagyon jól bírja. 

A Fresh Natural egy aliminimum só mentes spray. Ennek is nagyon friss illata van és nagyjából 8-10 órán át véd a kellemetlen szagoktól. Utána viszont éreztem egy picit, hogy fel kell frissítenem magam. 

A Pearl&Beauty illatot szerintem senkinek sem kell bemutatni. Használtam stiftben és golyós deóban is és még mindig imádom. Igazi csajos, kellemes illat és nagyon tartós is. Szintén egy olyan deo spray ami egész nap véd a kellemetlen szagoktól még akkor is ha mozgásban vagyunk.

Ti szeretitek a Nivea izzadásgátlóit? Van kedvencetek? Milyen típusú terméket használtok legszívesebben?

 

Megjegyzések