Banila Co. Clean it Zero Arctisztító Balzsam Teszt/Vélemény

A Banila Co. márka eddig ismeretlen volt számomra és egy véletlen folytán akadtam rá a termékeikre, amikor is utazóméretű sminklemosót és arctisztítót kerestem. Azonnal szimpatikusak lettek a minimalista stílusú, de mégis mutatós csomagolású termékek és külön tetszett, hogy minden bőrtípushoz találhatunk megfelelő terméket. Én a Clean it zero original mellett tettem le a voksomat, amit minden bőrtípusra ajánlanak, de kapható még zsíros és száraz bőrre és érzékeny bőrre készült változat is, valamint a kínálatukban találunk primert, arckrémet, fényvédőt, tonikokat és arcmaszkot is. 

Az original arctisztító balzsamból három méret közül választhatunk. Két nagyobb kiszerelés és egy 25ml-es utazóméret érhető el belőle. Én ezt vásároltam meg, hiszen épp utazáshoz kerestem olyan terméket, amit könnyű szállítani és több funkciót is ellát.

Szeretem az arctisztító balzsamokat, hiszen biztonságosabb a szállításuk mint a folyékony termékeknek. A Clean it zero egy papírdobozban érkezik, ami egy jól záródó tégelyt rejt. Ígérete szerint a bőrrel érintkezve olajossá válik, eltávolítja még a vízálló sminket is és emellett tisztítja, hidratálja a bőrt. Hipoallergén termék ami C és E vitamint tartalmaz.


Maga a balzsam tömör, de bőrrel érintkezve azonnal felolvad. Valóban eltávolítja még a legmakacsabb szempillaspirált és tartós rúzst is, miközben egyáltalán nem szárít vagy irritál és nem hagy olajos, ragacsos érzetet a bőrön. Én azért egy micellás vizet vittem magammal mellé, amivel nagyon jó párost alkottak. A reggeli arctisztításnál is jól szuperált. 
Szerintem egy szuper termék amivel nagyon le lehet egyszerűsíteni a bőrápolási rutinunkat nyaraláskor. A mérete miatt kis helyet foglal ami különösen jól jön a repülős utazások alkalmával. Habár csak egy hosszú hétvégére utaztunk el, utána még itthon is tesztelgettem és napi két használat mellett a 25mles kiszerelés nekem nagyjából 12 napra volt elegendő, ami azt jelenti, hogy egy hosszabb utazásra is magunkkal vihetjük. Biztosan újra fogom venni, hiszen árban kedvezőbb mint a Clinique Take the day off balzsam, de egyébként ugyanazt tudja.


 Ismeritek a Banila Co. termékeit? Mik a bevált utazós termékeitek?

Megjegyzések

  1. Insta: @ jazz.ngy
    Nem ismerem de vétek rájuk egy pillantást.
    Köszi az ajánlatot.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)