Parfüm Pillanatok: Dolce&Gabbana "Light Blue Forever"


A Dolce&Gabbana Light Blue illatával szerintem mindenki találkozott már. Ha nem is első kézből, de biztosan ismertek olyan személyt aki használta ezt az illatot, vagy épp szembe jött veletek a divat magazinok hirdetésein. Valóban egy ikonikus illatról van szó, ami 2001 óta van jelen a piacon és azóta több változat készült mind a női, mind a férfi parfümből. A legutóbb illatváltozat a Light Blue Forever 2021-ben debütált, húsz évvel az anyaillat után. Erről a parfümről szeretnék most mesélni nektek ebben a posztban. 

A parfüm külleme megőrizte az eredeti illat letisztult, a 2000-es évekre jellemző egyszerű formavilágot, ugyanakkor az arany részlet adott neki egy kis eleganciát is. A parfüm egy bársony borítású dobozban érkezik, amivel igazán luxus érzetet kap a parfüm, ha kozmetikumok esetében talán nem is a legpraktikusabb anyagválasztás.


 A kupak nagyon jól zár, így bátran magunkkal vihetjük hétköznapokon és egy utazás során is, ha a kisebb kiszerelést választottuk. A szórófej természetesen 
csúcsminőség, finom, egyenletese permetet bocsát ki. Három kiszerelés kapható belőle 100 ml, 50 ml és 25 ml, én az utóbbit választottam, hiszen kifejezetten nyári illatot kerestem. 


A leírás alapján egy könnyed, citrusos-fehér virágos illatot képzeltem el, ami tökéletes a melegebb hónapokra. Nyáron általában ezeket az illatokat kedvelem. 

Mielőtt bővebben megvizsgálnánk az illatot, először vegyük sorra az illatjegyeket. 

Fejillat: Citrom, vérnarancs, zöldalma
Szívillat: Narancsvirág, fehér virágok
Alapillat: Fehér pézsma, cédrus, kasmír

Az illat fújás után közvetlenül a friss citrom és a fehér virágok üde kombinációjával üdvözöl. Kicsivel később, leszáradás után a karcos cédrus mutatja meg magát, ami nagyon jól kiegészíti a zöldalma fanyarságát és a vérnarancs kesernyésségét. A kasmír és a fehér pézsma igazán elegáns, kifinomult alapot adnak az illatnak, amelynek egyetlen gyenge pontja a tartóssága. Ilyen szempontból csalódást okozott, hiszen nagyjából négy órán át érezhető a bőrön, ruhán picivel tovább és habár egy üde, nyári illatról beszélünk, ennél többet vártam volna tőle, különösen, hogy egy ikonikus parfüm "kistestvére" és a Dolce&Gabbana nagy márkanév nem csak a divat világában, de a parfümpiacon is. A jól záródó üveg miatt viszont nem okoz gondot, hogy magunkkal vigyük, így nap közben is fel tudjuk frissíteni az illatot. 

Az illat egyébként abszolút kortalan, fiatal és idősebb egyaránt magáénak érezheti, ha a friss, üde, nem túl tolakodó illatok kedvelője. Egyértelműen nyári és nappali illat.

Nagyon sajnálom, hogy egyáltalán nem tartós, hiszen máskülönben új nyári kedvenccé avathattam volna, így viszont csupán egy egynyári illat-kaland marad. Ennek ellenére nem bántam meg, hogy megvettem, a nagy melegekben nagyon jól esett viselni és sokan megjegyezték, hogy milyen kellemes az illata.

Ti milyen parfümöt használtatok az idei nyáron?

 

Megjegyzések