Bath&Body Works White Pumpkin Illatgyertya Teszt/Vélemény

Nagyon szeretem a Bath&Body Works gyertyákat, mert habár az áruk elég borsos, de még kisebb méretűek is több hétig kitartanak és az illatuk nagyon intenzív, ezért minden évszakban szoktam vásárolni egyet. Az őszi kedvencem nagyon sokáig a Leaves illat volt, de úgy gondoltam, hogy idén kipróbálok egy másik őszi illatot is, így esett a választásom a White Pumpkin-ra. Erről olvashattok most egy részletes posztot.

A Bath & Body Works gyertyák nem csupán az illatukkal varázsolnak el, de maguk a gyertyák is gyönyörűek, igazi dekorációs elemek. A kis méretű White Pumpkin mellett tettem le a voksomat, mert megtetszett a minimalista neutrális design és színvilág és tudtam, hogy bármilyen őszi dekorációval fogom kombinálni, biztosan passzolni fog hozz. A "kis méret" kifejezés senkit se tévesszen meg, hiszen egy közel 200 grammos gyertyát kapunk a pénzünkért, ami nagyon sokáig elegendő, hiszen annyira intenzív az illat, hogy nagyjából negyed óra-húsz perc elegendő ahhoz, hogy egy nagyobb szobát beillatosítson és az illat sokáig meg is marad. 

A nagyobb méretű gyertyák 411 grammosak, tehát tulajdonképpen dupla nagyságúak. Eddig két nagyobb méretű gyertyám volt tőlük és mindkettő hónapokig kitartott. Ebből az illatból most elérhető egy gyönyörű arany-fehér tökös design óarany tetővel és egy minimalista klasszikus fehér is.


A gyertya üveg, a tető pedig fém. Az illat intenzitását szerintem jól demonstrálja, hogy levesszük a tetejét, akkor is érezzük az illatot két-három méterről is, ha nem gyújtjuk meg a gyertyát. Én a legnagyobb helységbe tettem a házunkban, ami nagyjából harminc négyzetméter és ezt a szobát körülbelül negyed óra alatt be tudja illatosítani, ha tovább égetem szinte az egész házban finoman érezhető az illata. Egyáltalán nem fojtogató vagy túlzó, egyszerűen csak jelen van és egy igazi kellemes, otthonos atmoszférát teremt.

 Illatjegyek: szegfűszeg, édes tónusok, fűszeres sütőtök

Az illat egyik fő alkotója a szegfűszeg, de egy krémesebb édesebb körítésben és nagyon jól kiérződik belőle a sütőtök is és még mellé egy kicsit citrusos aroma is társul, ami engem a citromos teára emlékeztet. Egy igazi őszies melengető illat, ami fűszeres és édes egyszerre. Számomra igazi kedvenc lett és jövőre biztosan nagy dilemma elé nézek majd, hogy ezt vagy a Leaves illatot vásároljam meg újra. 

Az elmúlt egy hétben minden nap átlagosan húsz percet égettem és így nem egészen a negyede fogyott el, így az is kijelenthető, hogy valóban az egész őszi szezonra elegendő a kisebb méret is. Az illatélményt egyébként nagyban növeli, ha minden második égetés után lecsippentünk a kanócból, hiszen így elfújás után azonnal elalszik és nem füstölög tovább, tehát nem teszi tönkre az illatot.


 Ismeritek a Bath&Body Works termékeket? Próbáltatok már tőlük valamit?

Megjegyzések