Haul: Őszi illatgyertyák és illatviaszok

Mik azok a dolgok számotokra, amik elengedhetetlenek az őszhöz? Meleg sál, kötött pulcsi, sütőtökös-fűszeres latte, almáspite, meleg takaró, séta a lehullott levelek közt, egy bizonyos parfüm? Mindet kipipálhatnám én magam is, de még hozzáadnám a listához az őszi illatgyertyákat és illatviaszokat, amikből minden évben bevásárolok. Egyszerűen jó érzés egy hosszú nap után hazaérve kellemes illatba burkolni a lakást, különösen ha odakint hideg, esős és szeles az idő. Abszolút hiszek benne, hogy egy illat képes otthonosabbá tenni egy szobát. Vannak kedvenceim, amiket minden évben beszerzek valamilyen formában, de szeretek kipróbálni újdonságokat is. Ebben a posztban most összeszedtem, hogy milyen illatokat vásároltam erre az őszre. Ha kíváncsiak vagytok rájuk, akkor olvassátok végig a posztot és a végén írjátok meg ti is, hogy melyik a kedvenc őszi gyertyátok.

Szeretem ha egy gyertya nem csupán illatos, de esztétikus is. Így nem csak az orrunkat kényezteti, de a szemünket is és még dekorációként is tökéletes. Több mint tíz éve vagyok nagy rajongója a Yankee Candle illatgyertyáknak és viaszoknak és ezalatt sok gyertyájukkal szerelembe estem sajnos kénytelen voltam elköszönni tőlük, hiszen megszűntek, vagy nálunk már nem kaphatóak. (Lake Sunset és Salted Caramel a legnagyobb őszi kedvenceim, Vanilla Chai és Kitchen Spice) Az utóbbi években is lett három kedvencem, ezeket mindig újra vásárolom. Vibrant Saffron, Mulberry&Fig Delight és Crisp Campfire Apples. Ezúttal egy olyan illatot is vásároltam, amivel már régóta szemezgettem, de még nem volt alkalmam kipróbálni, ez pedig a Dried Lavender&Oak. Kellemes meglepetés volt ez az illat. A levendula sokkal kevésbé erőteljes benne, mint amire számítottam. Egy édes-fás illat, ami tökéletes a kora őszi napokra. Ez volt az első a gyertyák közül, amit használtam és nagyon jól illat a melegebb szeptemberi napokhoz. Kellemesen beillatozta a szobát, de nem túl erőteljes az illata, de a háttérben finoman érződött. 

Nagyon szeretem a Bath&Bodx Works gyertyáit is. Az eddigi őszi kedvencem a Leaves illat volt, ami egy kicsit kesernyés, fűszeres illat, valóban olyan, mint a lehullott levelek aromája. Viszont az elmúlt hónapokban sokat olvastam a White Pumpkin illatról is és gondoltam teszek ezzel egy próbát. Egyáltalán nem lőttem mellé. Egy édesebb, krémesebb illat, fűszeres sütőtök, vanília és tea aroma, ezek jutnak eszembe ha megszagolom. Ha szeretnétek lesz róla külön poszt is.

Nagyon szeretem a Country Candle és Kringle Candle illatviaszokat. Előbbi márkától már tavaly kipróbáltam néhány őszi illatot, itt olvashattok róluk. Mind a három kapható még. 

A Kringle Candletől viszoont még nem próbáltam őszi illatot. Elsőre négy került a kosaramba, mivel nem tudtam csak hármat választani. A Kitchen Spice illattal kapcsolatban reménykedtem, ha hasonlít a régi Yankee Candle illatra és spoiler alert IGEN! Ezek kívül még a White Chocolate Chai, Pumpkin Peppercorn és Crimson Park illatokat szereztem be. Szeretnétek ezekről is egy külön posztot? 


Most ti jöttök! Melyik a kedvenc őszi gyertyátok vagy viaszotok? A fentiek közül próbáltátok már valamelyiket?

 

Megjegyzések