Avon Gingerbread Kézmosó Szappan Teszt/Vélemény

 Az Avon ismét egy csodás karácsonyi kollekciót dobott piacra. A mézeskalácsos termékekből elérhető kézmosó szappan, tusfürdő és testpermet is és ha valaki mindháromra szemet vetett, akkor szettben is meg lehet vásárolni őket, így még tovább átélhetjük a karácsony hangulatát. Én az Avon jóvoltából a kézmosó szappant próbálhattam ki, erről írok most Nektek egy részletes véleményt. 

Először is kezdjük a csomagolással, ami szerintem igazán imádnivaló lett és egy kis ünnepi hangulatot csempész még a fürdőszobába is. Szerintem ha a karácsonnyal kapcsolatos dolgokra gondolunk akkor a legtöbbünknek a mézeskalács is eszébe jut. Én személy szerint nem szoktam készíteni, de az illatát nagyon szeretem. Ez a kézmosó szappan pedig igazi fűszeres és édes mézeskalács illatot áraszt, ami sokáig meg is marad a bőrön. Nem szárít és hatékonyan tisztít. Nekem pedig az illat mellett ez a két tényező a legfontosabb egy kézmosónál. A téli hónapokra szerintem tökéletes darab.

Szoktatok limitált karácsonyi-téli bőrápoló termékeket vásárolni? Szeretitek a mézeskalácsot?

Megjegyzések