Parfüm Pillanatok: Avon "Today Tomorrow Always The Moment"


Az Avon Today Tomorrow Always illatpárosát szerintem senkinek sem kell bemutatni, hiszen évek óta a márka egyik legnépszerűbb parfümjei és most egy új változatuk mutatkozott be, ami a "The Moment" fantázianevet viseli és az Avon jóvoltából én is megismerkedhettem velük. Ebben a bejegyzésben most a férfi és női illatról is részletesen írok nektek, így ha kíváncsiak vagytok rájuk, akkor olvassátok végig a posztot és a végén ne felejtsetek el válaszolni a feltett kérdésre sem!


Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én általában az év elején szoktam téli parfümre váltani, vagy egy új illatot kipróbálni. Nekem mindig valahogy feldobja a hangulatomat egy új illat és ad egy kis lökést az év elkezdéséhez. Ráadásul hamarosan itt a Valentin-nap is és szerintem egy parfümmel nem nagyon lehet mellé lőni, mint ajándék, ha ismerjük az illető ízlését. 

A TTA The Moment illatpárosnál a férfi illat doboza és üvege és letisztult, praktikus, de mégis elegáns, míg a női illaté kecses és kifinomult. Mindkét parfüm esetében elmondható, hogy a kupakok jól zárnak és a szórófejeket is jól rakták össze, mert szép, egyenletes permetet bocsátanak ki.


A TTA The Moment férfi illata  egy friss virágos és fás illat. 

Illatjegyek: 
Fejillat: Neroli
Szívillat: Levendula
Alapillat: Fás illatjegyek

A parfüm legmeghatározóbb illateleme a levendula, ami fújás után közvetlenül üdvözöl minket és ebben a parfümben kapott egy kicsi kesernyés mellékzöngét ami férfiassá és karcossá teszik. Nagyon érdekes illat és különleges is, így tökéletes választás azoknak akik szeretik a nem hétköznapi parfümöket. Ezt az illatot szerintem egy érettebb férfi jobban tudja értékelni, akiben már megvan a magabiztosság, hogy egy ilyen különleges illatot viselni tudjon. A tartóssága az Avon parfümökre jellemző, tehát 5-6 órán át intenzíven lehet érezni az illatot, de utána érdemes frissíteni rajta, viszint ruhán másnap is megmarad. Ez az illat szerintem minden évszakban megállja a helyét.


A TTA The Moment női illata egy igazán bájos, nőies és elegáns illat. 

Illatjegyek: 
Fejillat: Neroli
Szívillat: Magnólia
Alapillat: Ámbra

Fújás után közvetlenül a narancsvirág kesernyés de izgalmas aromája fogad minket, majd néhány pillanattal később az elegáns és kecses magnólia is felbukkan egy púderes köntösben. Az illat mélységét az ámbra adja meg. Egy nagyon letisztult és kifinomult illatkompozíció ez, ami tökéletes egy dolgozó nő számára nappali illatként is, de megállja a helyét egy randin is. A tartósságát tekintve rajtam nyolc órán át megmaradt az illata, de ruhán és hajra fújva másnap is érezhető. Ezt az illatot és el tudom képzelni bármelyik évszakban, de én a késő téli-kora tavaszi napokon viselném legszívesebben.


Az Avon ismét egy csodás illatpárost alkotott amik nagyon jól harmonizálnak egymással. Az illatokat külön-külön is meg lehet vásárolni, de kaphatóak páros csomagban is. A női illatból vásárolhatunk 10ml-es utazó méretet is. A férfi illathoz kapható tusfürdő, míg a női változathoz testápolót vásárolhatunk, ha pedig csak ki szeretnénk próbálni őket, akkor mintaként is megrendelhetjük. 

Ti szoktatok páros illatokat vásárolni? Van állandó parfümötök vagy mindig mást használtok?

Megjegyzések

  1. Szüleimnek vettem meg a parfümöket. Mindketten nagyon elégedettek velük.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)