Winter Wishlist 2023 - Téli Kívánságlista 2023

Ismét eltelt egy év. Az ünnepek gyorsan elröppentek, de remélem, hogy mindenkinek csodásan telt ez a néhány nap és sok időt tudtatok a szeretteitekkel és barátaitokkal tölteni és sok boldog emléket gyűjtöttetek. Az utóbbi években már nem szoktam decemberben téli kívánságlistát posztolni a blogra, mert ugyan ekkorra nagyrészt már fejben összeállt az a bizonyos lista, vásárolni inkább csak az év elején szoktam, hiszen decemberben inkább az ajándékok beszerzése és az ünnepi készülődés az elsődleges számomra és az sem elhanyagolható, hogy sokszor érdemesebb kivárni a januári leárazásokat. Az idei listám rövidke lett, szerencsére nem igazán volt szükségem sok dologra és próbáltam a praktikus és jól kihasználható darabokra koncentrálni. Ha kíváncsiak vagytok az idei téli listámra, akkor olvassátok végig a posztot és a végén osszátok meg ti is velem és a többi olvasóval, hogy mit szeretnétek beszerezni az év elejére.

Már vagy két éve szeretnék egy ilyen teddy kabátot és tavaly sikerült lecsapnom egy ingdzsekire, de a kabátok közül eddig elkerült az igazi. Végül a Pull&Bearben láttam meg ezt a szépséget, ami tényleg pihe-puha és meleg és végül karácsonyi ajándékként rendeltem meg magamnak. Nem is bánom, hogy decemberre nem szereztem be, mert pár nap kivételével nálunk végig szinte tavaszias volt az időjárás és sokszor az ősszel hordott ingdzsekijeimet viseltem.

Már kicsit a tavaszra gondolva nézelődtem a webshopokban egy jó kis bomber után kutatva. A Housebrand oldalán találtam egy dzsekit és azonnal megtetszett ez a semleges barna árnyalat.

Rég kívánságlistás darab volt egy bőrnadrág vagy bőr leggings is, amit a hosszú pulcsijaim és pulcsiruháim alá tudnék viselni. A H&M kínálatában találtam ezt a darabot.

A basic farmerjeim nagy részét is a H&M-ben szoktam beszerezni. Ősszel a gardróbom túlesett egy alapos selejtezésen és megváltam az agyonhordott fekete farmerjaimtól, így mindenképpen szükségem van egy sima fekete, magas derekú farmerra a hétköznapokra.

A pulcsiruháim egy részétől is búcsút vettem, így ezeket is szeretném pótolni, hiszen tényleg praktikus darabok a téli hónapokra ha csinosan szeretnénk felölt9zni anélkül, hogy fáznánk. Ezt a darabot szinten a H&M oldalán találtam, ráadásul a leárazott holmik között.

Ez a bakancs egy kakukktojás, ugyanis ezt időközben már megrendeltem a Born2be oldaláról és jelentem szuper kényelmes és csini darab, mindamellett meleg is. Több órát sétáltam benne az adventi vásárban és egyáltalán nem fázott a lábam.



Még ősszel szerettem bele az Anastasia Beverly Hills Rose Metals palettájába, ami szintén karácsonyi ajándékként már úron van hozzám. Egyre ritkábban veszek sminktermékeket és palettát már több mint egy éve nem is vettem, mert próbálom azokat elhasználni, amiket az évek alatt felhalmoztam. Viszont ebben csupa jól kihasználható szín van és mivel van mér egy ABH palettám így tudom, hogy a minőségük is szuper.

Még nyáron szereztem be az It Cosmetics CC krémből az Illuminating verziót, ami hatalmas kedvencem lett, így fel is került a listámra a klasszikus változata is. Mivel ritkán használok korrektoron kívül mást, így tudom, hogy jópár hónapra elég lesz.


A Viktor&Rolf Flowerbomb illatával már az őszi wishlist posztban is találkozhattatok és azóta is nagyon tetszik, így el is döntöttem, hogy télre be fogom szerezni.



Januárban szeretem a fűszeres, melengető illatokat otthon, így amint elfogynak a karácsonyi gyertyáim és viaszaim, biztosan be fogok szerezni még pár illatot. Felkerült a listámra a Kringle Candle Cozy Cabin viasz, ami a leírás szerint egy édes, fás és fűszeres aroma.


A másik kívánságlistás illatviaszom a Kringle Candle Juniper&Laurel illata, amit már volt szerencsém megszagolni és egy nagyon kellemes, télies és friss illat, amiben a fenyő, cédrus, eukalipusz és jázmin aromák keverednek.


Amit észrevettem, ahogy februárban általában már inkább a tisztább, tavaszias illatokat kedvelem. Ahogy elpakolom a téli dekorációkat és már kicsit a tavaszra készülődök, úgy szoktam letisztultabb, frissebb illatokra váltani, mint például a levendula, zöld tea, citrom, vagy épp a klasszikus sima vanília. A DW Home Lavender Sea Salt illatát még nem próbáltam, de a leírás alapján felkerült a listámra.

A Yankee Candle Lemon Lavender illata is felkerült a listámra a késő téli időszakra. Ez egy friss citrusos aroma amit nagyon szeretek februárban használni. 

Ez volt tehát a téli kívánságlistám, amit remélem, hogy érdekesnek és hasznosnak találtatok és talán találtok rajta olyan dolgot, amit ti magatok is szívesen beszereznétek a következő hideg és borús hetekre. Ezt a posztot azzal zárnám, hogy mindegyikőtöknek boldog új évet kívánok és köszönöm, hogy az előző évben is itt voltatok velem és remélem ezt az új évet is együtt töltjük majd!

Két kérdésem is lenne így a poszt végén. 

Nektek van téli kívánságlistátok? Szeretitek az év ezen részét vagy inkább már a tavaszt és a jó időt várjátok inkább?
 

Megjegyzések

  1. A ruhák nem az én stílusom, a fekete nadrágon kívül egyiket se tudnám viselni. A Yanke gyertya biztosan nagyon kellemes lehet, vásároltam már a Dohány utcai boltjukban. Az egyik fahéjas volt a másik pedig vaníliás. Mindkettőt szerettem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)