Avon Anew Renewal Szemránckrém Teszt/Vélemény


Ha szemkörnyékápolót választok, akkor általában mindig az Avon kínálatában szoktam szétnézni, mert eddig csak jó tapasztalataim voltak  a termékeikkel. Úgy gondolom, hogy huszonöt év felett a szemkörnyékápoló használata legalább olyan fontos eleme kell hogy legyen a bőrápolási rutinnak, mint az arcmosás vagy a fényvédő használata. Nagyon örültem, hogy a márka jóvoltából kipróbálhattam az új Anew regeneráló szemránckrémet, amiről ebben a bejegyzésben írok Nektek részletesen. 


A csomagolás nagyon szép, egyszerű és csajos. Tetszik a kis rózsaszín tubus, ami a 90-es évek szájfényeire emlékeztet és ami nagyon egyszerűvé teszi használatot. Tapasztalataim szerint a 15ml-es kiszerelés nagyon sokáig, több hónapig elegendő, még mindennapos használat mellett is. Kis méretéből adódóan utazáshoz is tökéletes. Az illata kellemes, visszafogott, az állaga pedig könnyed, géles és nem hagy ragacsos érzetet, szinte azonnal beszívódik.


A Protinollal dúsított krém a bőröregedés késleltetésének hét legfontosabb alappillérét aktiválja, akár már hét nap használat után. Világosítja és kisimítja a szem környéki bőrt, hidratál, halványítja a mimikai ráncokat, feszesíti, erősíti és energetizálja a bőrt.


Amit használat után azonnal észrevettem, azon kívül, hogy nagyon kellemesen hűsít és hidratál, hogy sokkal élettel telibb, teltebb lett a bőröm. Nagyjából tíz nap elteltével pedig sokkal feszesebbnek érzem a szemkörnyékem látványra és tapintásra is. Mindezek miatt én nagyon elégedett vagyok ezzel a termékkel és csak ajánlani tudom, hogy tegyetek vele próbát, akár a bőröregedés első jeleinek késleltetése, vagy épp idősebb korban az érett bőr ápolása legyen a célotok. Az ára is igazán baráti és megvásárolható szettben is, a hozzá passzoló 30ml-es szérummal, ami akár ajándéknak is szuper.

Ti használtok szemkörnyékápolót? Van kedvenc terméketek?

Megjegyzések