Maybelline újdonságok

Néhány újdonság a Maybelline háza tájáról. Nem tudom nálunk mikor kerülnek az üzletekbe, én még nem találkoztam velük, de van pár termék ami felkeltette az érdeklődésemet. :) Külföldön már egy ideje kaphatók és eléggé megoszlanak róluk a vélemények, volt amit nagyon lehúztak, volt amit az egekig magasztaltak. De annál jobban birizgálják a kíváncsiságomat! :D


Ő a SuperStay 14HR rúzs, ami 20 árnyalatban lesz kapható. Erősen pigmentált, hosszan tartó színt ígér, ami nem szárítja ki az ajkakat.


Ő a SuperStay 10HR szájfény, amiből 10 árnyalat lesz elérhető. Könnyed fedésű, csillogó szájfény, ami nem veszít a csillogásából. Rá a furi ki applikátor miatt vagyok kíváncsi. :D


Erről a termékről már olvastam jót és rosszat is, főleg rosszat. :S Krémes, gél állagú szemhéjfesték lenne, 10 árnyalatban. Erős pigmentációt, hosszan tartó színt ígér.


Normás bőrre készült nagyon könnyű fedésű alapozó, ami 12 árnyalatban lesz elérhető.


Highlighteres korrektor, amiből 6 árnyalat készült. Remélhetőleg az ecset jó minőségű, mert azon is rengeteg múlik.


Na rá nagyon kíváncsi vagyok! :D Ő egy púderes gél állagú, rugalmas kis valami, amiből 10 árnyalat lesz kapható. Ilyen pirosítót még nem láttam. :D


Ő az új hosszabbító spirál, ami akár 4mm-t is képes hozzáépíteni a szempillák eredeti méretéhez. Ezt nehéz lenne megmondani, mivel a kampányfotón olyan pofátlan műszempilla viselés történt, hogy az már L'Oréal szintű! :D Ha értitek mire gondolok! :D


Az első önállóan vásárolt szempillaspirálom egy Great Lash volt. :) Amerikában 40 éve a legnépszerűbb szempillaspirál így rá nagyon kíváncsi vagyok. Ő egy dúsító spirál, új, szív alakú kefével. A kampányfotón persze brutál műszempilla, de mivel az eredeti spirált ismerem és szeretem, így bízom ebben is. :)


Precíziós filces tus, ami tökéletes tusvonalat ígér. Továbbá azt hogy a tus nem szárad ki. Én filces tus párti vagyok, így nagyon megörültem neki, de sajnos csak fekete színben lesz kapható.


Szemöldökformázó, ami természetes fixálót tartalmaz. Természetes hatású és négy árnyalat készült belőle. Rá is kíváncsi vagyok. :)


Mit gondoltok ezekről a termékekről? Használtok valamit a Maybelline-től?



Moon Angel

Megjegyzések

  1. Nagyon tetszenek a színek, a szemhéjfestékek és a szájfények.

    VálaszTörlés
  2. én a pirosítót és a great lash szempillaspirált biztos megveszem majd. az előzőről nagyon sok jót hallottam, a szempillaspirál pedig nekem is az első volt.:)

    VálaszTörlés
  3. A pirosítót szerintem ki fogom próbálni.

    Nóri

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon érdekel az a pirosító, meg jól néznek ki a tatto-s szemhéjfesték.
    Üdv
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  5. gyonyoru az a szempillaspiral *.*
    Mancsa

    VálaszTörlés
  6. azok a szájfények nagyon tetszenek. de ezek magyarosrzág minden részén kaphatóak?
    Esztike

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)