Új Essence szortiment 2. rész

Íme az új szortiment második fele, ami kizárólag körömlakkokat és körömápolási termékeket, valamint díszítő cuccokat tartalmaz. Bevallom, nem vagyok egy nagy köröm-guru, nálam a manikűr a körömreszelésnél kezdődik és végződik. Bár szerencsére a körmeimmel nincs semmi probléma, ha akarom műköröm hosszúságúra is megnőnek. Bár ilyenkor is csak egyszerű francia manikűrt készítek, de legtöbbször csak kifestem valamilyen színűre. De ebből a szortimentből jó pár dolog megragadta a fantáziámat. :)















Ők az új Colour&Go lakkok. :) A pink csillámos, a rózsaszín csillámos és az óarany csillámos nagyon nagyon kellkellkell! Pedig egyébként nem vagyok nagy rajongója a csillámos lakkoknak. :P








Ők a nude lakkok. Régóta vártam már ilyenre az Essence-től. Az első és az ötödik a kedvencem.







Ők a dupla lakkok, amikkel színátmenetes körmöket lehet készíteni.


Körömdíszítő szett.





Ők az új fedőlakkok. Az utolsó nagyon tetszik. :)



Öntapadós műkörmök.


Körömvég díszítő lakk.


Ő az új repedezős lakk. Nagyon szép színe van. :)




Ők a Better than gel nails termékcsalád új tagjai.







Körömdíszítő matricák. A kétféle csipkés a leopárdmintás nagyon bejövős. :)





Új mágneses lakkok és a hozzájuk tartozó kis mágnes, amivel a mintákat lehet készíteni.


Rózsafa pálca.















Rengeteg új körömápolási termék. Körömerősítők, fénylakkok, ápoló olaj, körömágybőr eltávolító és még sorolhatnám...


Mit gondoltok az új termékekről? Mit az amit kinéztetek? Hogyan díszítitek a körmötöket?



Moon Angel

Megjegyzések

  1. A nude lakkok, az első duplavégű körömlakk izgalmasnak tűnik. Majd meglátjuk, milyen lesz élőben.

    VálaszTörlés
  2. jaj, azok a rózsaszín nude lakkok :O :)))

    (egyébként hirtelen azt hittem, hogy a saját blogomon vagyok, ugyanaz a sablon van beállítva :) )

    VálaszTörlés
  3. A színátmenetes lakkok jöhetnek a nudok is jók , mega repedezett ezüst.A matricák nem az én világom ,de az olajat kipróbálnám a körömágyamra.

    Emmi:))

    VálaszTörlés
  4. A pelyhes lakkot tuti meg fogom venni.

    VálaszTörlés
  5. megint a körömlakkok *.*

    VálaszTörlés
  6. Huuuu mennyi lakk!!! Nagyon szépek!!! Mosolygóska :D

    VálaszTörlés
  7. Nekem főleg a glam lakkok tetszenek, azok közül választani se tudnék... :)
    De a többi is nagyon tetszik!
    Á

    VálaszTörlés
  8. Én már nagyon várom , azt a barackos korallok lakkot szeretném :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)