Haul és teszt

Megint bűnbe estem! :D Mentségemre legyen szólva tényleg szükségem volt egy ilyen kis táskára. :P Legtöbbször suliba nagy méretű táskát viszek, de nincs kedvem mindig olyat cipelni magammal, például buliba (mert az vér ciki), vagy moziba, vagy vásárláshoz, kiránduláshoz. És ez az édes kis H&M darab pont passzol a fűzős barna cipőmhöz színben. Sajnos a képen nagyon sötétnek tűnik ,de valójában egy sötét karamella színt képzeljetek el. A két Catrice szehéjpúdert a Rossmannban vettem, az egyik a nyereményjáték díja, a "220 Violent Violet" ami 599Ft-ra volt leárazva, a másik szín pedig a "170 Don't Drink and Dive" árnyalat, ami egy gyönyörű zöld szín és csak 399Ft-ba került. :)


Táska és a két szemhéjpúder. :)


Tesztalanyok. Kettőt már régebben vettem, de csak most jutottam el odáig hogy tesztet írjak róluk. Tudom lusta disznó vagyok! :D


A felső szín, a legutóbbi Catrice szerzeményem. Primer nélkül kentem fel őket, egyetlen húzással. Gyönyörű zöld színe van, nem porzik és egyenletesen fed. A lila szín a Catrice "230 Where is my Caddy-Li-Lac?" árnyalata, ami egy halványabb, csillámos lila szín. Őt már élesben is használtam, látszik is hogy párszor már belenyúltam. Nos ő nehezebb eset. A szín gyönyörű, viszont eléggé porzik és nehéz egyenletesen felvinni. A 3. tesztalany az Essence "14 Irresistibe" szemhéjpúdere, ami egy metálfényű szürke szín. Nagyon könnyű vele dolgozni, füstös szem készítéséhez ideális. A képen a három színt természetes fénynél láthatjátok.


És itt vannak napfénynél. Látszik, hogy mind a három csillámos. Primer nélkül egy rétegben, azt hiszem nagyon jól szerepeltek.

Értékelés:
  • Catrice "170 Don't Drink And Dive" : Nálam 5/5 értékelést kap. természetesen egy MAC vagy Costal Scents árnyalattal nem veheti fel a versenyt, de ár és érték arányban tökéletesen teljesített.
  • Catrice "230 Where Is My Caddy-Li-Lac?": Benne egy picit csalódtam, ezért csak 3/5 pontot kap. A szín gyönyörű, a kis átlátszó doboz jól záródik, viszont nehéz egyenletesen felvinni a színt és nagyon porzik. Ami nálam egy nagy negatívum mivel 90%-ban késésben vagyok sminkeléskor és utálok "takarítgatni" a szemhéjpúderek után. :D
  • Essence "14 Irresistibe": Tőle azt kaptam amit az Essence árnyalatoktól várni lehet. Ezért 5/5 pontot kap. Szépen pigmentált, nem porzik, jól eldolgozható és 299Ft-os leértékelt áron nagyon megérte.


Hát ennyi lenne a kis tesztem. Sajnos a képek nem a legjobb minőségűek, de már nagy erőkkel vadászok egy jó fényképezőgép után. :)

Van valamilyen tapasztalatotok a fenti termékekkel kapcsolatban? Esetleg kérdésetek? :)


Moon Angel

Megjegyzések

  1. Nagyon cuki a táska, pont jó méret. Pénztárca, telefon,pzs és az alapsminkcuccok pont beleférnek ;)

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó ez a kistáska :)) én is kinéztem magamnak egyet ilyesmit :))

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik a táska, én is már rég vadászok valami ilyesmire :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Szeretem az ilyen kis táskákat! A szemhéjfestékek gyönyörűek! :)
    Üdv
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  5. Valami közepes méretű táska nekem is kéne. Kicsi és nagy van. Essence szemhéjpúderem van, szeretem. Jól lehet vele dolgozni. Szerintem ár és érték arányos volt mikor hozzájutottam.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)