Nyereményjáték!!!


A szavazatok alapján egy ilyen hat árnyalatot tartalmazó Miss Rose paletta és a hozzá illő Essence Colour&Go "94 Gold Fever" lakk lesz a játék tétje. :) Itt találtok a palettáról tesztet és swatchokat. :) Természetesen a nyeremény egy teljesen új termék lesz. :)

Szabályok (olvassátok el figyelmesen):

  • A játék ezzel a bejegyzéssel indul és július 25.-én éjfélig tart. 
  • A játékra mindenki jelentkezhet függetlenül attól hogy van e google vagy blogger fiókja. 
  • A játék során minden bejegyzéshez kell kommentárt írni (kivéve amihez odaírom, hogy nem számít bele a játékba). A kommentár legalább 3 szó kell legyen és minden esetben adjatok meg nevet.
  • Aki nem ír legalább három szót minden a játékba beleszámító bejegyzéshez, vagy nem ad meg nevet, azt nem tudom figyelembe venni a sorsoláskor. 
  • Egy ember csak egy névről játszhat. 
  • Aki a legutóbbi játékban nyert (Móni) ő most nem vehet részt a játékban. Természetesen kommentárt ő is írhat bármikor. ;) 
  • Még egyszer elismétlem: nem elég csak ide írni, minden bejegyzéshez kell írni kommentárt. 
  • A játék akkor lesz érvényes ha a végén legalább 5 emberből sorsolhatok. 
Plusz esélyek:
  • +1 esélyt kap aki a saját blogján ír a játékról pár sort. 
  • +1 esélyt kap aki lájkolja a fb oldalam (oldalt találjátok a gombot) és megosztja (belinkeli ezt a bejegyzést) nyilvánosan a saját oldalán. 
Ha ezeket megtették kérlek adjátok meg a linkeket itt, plusz milyen néven követtek fb-on. 

Sok szerencsét mindenkinek! Ha kérdésetek van itt, vagy a chatbox-ban feltehetitek. :)

Megjegyzések

  1. jó lenne nyerni:) nagyon tetszik az a lakk és a paletta nem különben :)

    külön ide kell írni a nevemet vagy elég ha amikor kommentelek ki van írva?

    lájkoltalak még nagyon régen úgy is ér? (Man Csaa néven)

    VálaszTörlés
  2. Újra próbálkozom ! :D Fb-n megosztottam, Rékasi Ágnesként követlek. Itt pedig agcsok néven követlek és a blogomon írok bejegyzést ! ;) ( http://cukkini.blogol.hu/ )

    VálaszTörlés
  3. A lényeg hogy valahol legyen egy név megadva. ;) Igen, úgy is ér. :)

    VálaszTörlés
  4. Én is beállok a sorba, játszani! :)

    És esetleg lehet-e néhány bejegyzés, ami a hajadra (pl.: outfit-hez, külön kép, stb.)?! Kíváncsi vagyok ám! ;) :D

    Üdv, Bia

    VálaszTörlés
  5. Szeretnék én is játszani!
    nagyon szép a paletta :)

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretnék játszani. :) Mind a kettő nyeremény nagyon teszik. (pont ilyen körömlakkot akartam)

    VálaszTörlés
  7. Na megpróbálok én is játszani, csak nem biztos, hogy mindig géphez tudok majd kerülni :/ De akkor megpróbálom telefonról behozni az oldalt, egyszer már sikerült :D
    A lakk nagyon tetszik :) Tegnap vettem egy nude színűt, essence, még nem próbáltam, de ajánlom neki, hogy jó legyen :D

    VálaszTörlés
  8. Hihetetlenül jó a blogod! Csak így tovább!

    Én is szeretnék részt venni a játékban, nagyon tetszenek a termékek!
    93dorisz néven követlek, blogom pedig: http://beautoholic.blogspot.hu/

    Már itt is közzétettem a nyereményjátékot!

    VálaszTörlés
  9. Egy ilyen lakkot és egy ilyen palettát szívesen tudnék a magaménak...:D

    VálaszTörlés
  10. Judy, Szösz-Möszként követlek
    és szeretnék essence körömlakkot mert most fogyott el meg a szemhéjpúderem, szeretném nagyon:)
    facebookon Judit Törtei néven lájkoltam az oldalt!!

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Szeretnék részt venni a játékba.:)
    Fanni néven követlek.

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Én is szeretném megpróbálni a játékot! :)
    A blogod Gumikacsa20, a facebook oldalad kecskeméti Hajnalka néven követem. Facebook- on megosztottam a játékot (http://www.facebook.com/hajnalka.kecskemeti.1).
    Köszönöm:
    Hajni :)

    VálaszTörlés
  13. Szia, szeretnék részt venni a játékban, L néven követlek :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)