A nap szettje

Szerettem volna készíteni egy szettet, ami kényelmes, meleg és egyben nagyon csinos is. Tökéletes viselet ajándékok után kutatáshoz, barátnős forralt borozáshoz, vagy egy romantikus sétához a kivilágított belvárosban. :)

green magic



Ehhez a szetthez szükséged lesz a kedvenc farmerodra és egy mustársárga felsőre, ami idén igazi alapdarab. Télen fontos a réteges öltözködés, ezért viselj alá egy ujjatlan topot, vagy trikót. ;)
Ez a gyönyörű zöld szövetkabát sokféleképp variálható. Hordhatod fekete, barna vagy akár bordó kiegészítőkkel is. Az egyszerű farmer-basic felső összeállítást én egy csinos övvel dobtam fel. A prémdíszítéses holmik beillesztése egy szettbe sokak számára gondot okozhat, de ha két egyforma darabot veszel, mint a képen látható táska és csizma, akkor biztosan nem tévedhetsz. ;)
Én a szetthez vintage-stílusú ékszereket választottam. Azt hiszem, az a hajpánt igazi ékszer.
Én a kabáttal megegyező árnyalatú zöld lakkal dobnám fel a szettet, de hasonlóan jó választás egy arany, bronz vagy nude lakk is. A hideg időben, melegségérzetet adnak az édes vagy fűszeres illatok, ezért is érdemes télre parfümöt váltani.

Style:
  • Farmer: Tally Weijl 
  • Felső: New Yorker
  • Kabát: New Yorker
  • Öv: Pull&Bear 
  • Táska: Tally Weijl 
  • Csizma: Pimkie
  • Hajpánt: Claire's 
  • Fülbevaló: Claire's (szettben) 
Beauty:
  • Parfüm: Essence "Like a day in a candy shop" 
  • Körömlakk: Essence
  • Primer: L'Oréal 
  • Alapozó: Max Factor
  • Korrektor: Rimmel 
  • Púder: Maybelline 
  • Pirosító: Catrice 
  • Highlighter:Catrice 
  • Krémes szemhéjfesték alapként: Maybelline 
  • Szemhéjpúder quattro: Catrice 
  • zöld szemceruza: L'Oréal 
  • Tus: Maybelline 
  • Spirál: Max Factor 
  • Rúzs: Rimmel 
 Tudom hogy első látásra rengetegnek tűnik az a kozmetikum, ami a képen van, de higgyétek el, nem a termékek mennyiségén múlik egy smink ízlésessége. Egy sima szemhéjtussal is lehet ízléstelenül obszcén sminket kreálni. :D
Egy jó primer szerintem igazi "must have" termék mindenkinek. Simább felületet biztosít, ezért könnyebb eldolgozni az alapozót, amit aztán hosszú ideig a helyén tart. Ha száraz vagy normál a bőröd, akkor érdemes télen folyékony alapozót használni. A korrektor is igazi must have darab, hiszen a szem alatti karikákkal és a pattanásokkal minden smink csúnya, ezeket fontos eltüntetni. Púderrel fixáld az alapozót és a korrektort.
Én ehhez a szetthez egy zöldre sminkelt szemet tudnék elképzelni, de nem a komor, drámai füstös verziót, csupán gyönyörű zöld színek kombinációját. Segítségnek itt egy videó. (A zene nagyon zavaró, én lenémítottam.)
A videóban a lány zöld csillámos tust használ, én helyette zöld szemceruzát vinnék fel a szempillák tövébe, ez hétköznapibbá teszi a sminket. A fekete tus viszont erőt visz a sminkbe és hangsúlyossá teszi a szemeket.
Ha zöld vagy barna szemed van, akkor mindenképpen érdemes kipróbálnod a zöld szemhéjpúdert. De akkor is ha kék vagy szürke a szemed. ;) Rég nem érvényes az a szabály, hogy zöld szeműek csak zöldet, kék szeműek csak kéket használhatnak. Kísérletezzetek bátran! ;)
Ehhez a sminkhez egy visszafogott pirosító, egy kis highlighter és egy nude rúzs mindenképpen jár. :)

Frizura tekintetében én egy lágy hullámos hajat készítenék, vagy esetleg egy bohém kis fonatot. ;)

Tipp: Ha teltebb az alakod, akkor is viselheted ezt a szettet pár átalakítással. Viselj sötét, koptatás nélküli farmert. Válassz egy barna, vagy bordó felsőt. Elvégre a sötét szín karcsúsít. A kabátod legyen egysoros gombolású. Esetleg válassz olyan csizmát, aminek van egy pici sarka, mivel így megnyúlik az alakod optikailag. ;)

Mit szóltok ehhez a szetthez? :)

Megjegyzések

  1. Nekem nagyon nagyon tetszik a szett minden darabja. Van ilyen színű pulcsim és imádom

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tettszik :p és tényleg jó kis rohangálós napra alkalmas :) és látom ott a cuki kis táska is :D

    VálaszTörlés
  3. a kabátnak nagyon jó színe van :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)