Nyári frizurák

Találtam néhány szuper hajviseletet, amik nem is túl bonyolultak, de nagyon látványosak és tökéletesek nyárra. :) Van köztük picit alkalmibb és hétköznapibb is, de olyan is amit bármikor viselhetsz. :)

Topsy Tail Ponytail Tutorial The no-braid side braid hairstyle HAIR...



Szerintem ez csodás. Egy kis kiegészítővel egy elegánsabb alkalomra is viselhető szerintem. :)

Gold Bumble Bee Bobby Pins - The Original Hair Pins Featured on Etsy, Pinterest & Tumblr



Egyszerű kis messy bun feldobva egy csilli-villi ékszerrel. :)


Haircare

Haircare   (clipped to polyvore.com)


Fonattal kombinálva nagyon nőies és finom frizura lehet a laza kontyocskából is. Randira vagy esküvőre szerintem szuper. :)

Hair accessory

Hair accessory   (clipped to polyvore.com)


Zilált fishtail fonat egy kis tupírral. Nagyon hercegnős! :) Az egyik kedvencem. :P

DIY Waterfall Braided Bun by Hair Romance



OMG! *.* Ő a másik kedvenc. :)

Hair Stuff

Hair Stuff   (clipped to polyvore.com)


Sima balerina konty fonatokkal megbolondítva. :)

Haircare

Haircare   (clipped to polyvore.com)


Itt pedig egy másik ötlet, hogyan lehet fonattal kombinálni az imádott kontyocskát. Ehhez találtok egy videót az oldalsávban is. ;)

Hairstyle We Love The PonyFish



Nem hiányozhat a klasszikus fishtail fonat sem. :)

 
Best in Braids

Best in Braids   (clipped to polyvore.com)


Fonat fishtail fonatból. Dús hajúaknak ideális. ;)

 
Beach Blonde Before After



Na és persze a végére a beach waves-stílus. Egyszerű, de nagyszerű! :)


Nektek melyik frizura a kedvencetek? Hogyan viselitek a hajatokat nyáron? :)


Megjegyzések

  1. Az összes mesés*.*
    A kedvencem a konty fonásokkal(6-ik),már egyszer megpróbáltam elkészíteni, de nem jött össze, de most megint megjött a kedvem hozzá,hogy újból megpróbáljam..: )

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a zilált fishtail tupírral a kedvencem!
    Valaki elkészíthetné nekem :-D

    VálaszTörlés
  3. Nem nagyon tudok magamnak ilyen szépeket kreálni, de majd próbálkozom, mert nagyon szépek :)

    VálaszTörlés
  4. Én nyáron is imádom kibontva hordani a hosszú hajam! :)

    VálaszTörlés
  5. Mindegyik remekül néz ki! *.*
    Kár hogy magamnak nem tudok :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)