A nap szettje

Mára egy olyan szettet hoztam nektek, ami tökéletes csajos programra vagy randira ebben a hőségben is :)

summer breeze



Szükséged lesz egy aszimmetrikus szabású virágos kis szoknyára, amit most szinte minden üzletben lehet kapni. Választhatsz maxi fazont is, vagy virágos sortot, azzal is tökéletes a szett. Én egy csipkés felsőt illesztettem a szettbe, szerintem ettől nagyon nőies és romantikus hatása lesz. A kis fehér szandál is nagyon édes darab, de természetesen választhatsz helyette balerinacipőt vagy akár wedge szandált is. Ha nem muszáj ne cipelj magaddal nagy táskát ebben a melegben. Egy ilyen cuki kis oldaltáskában elférnek a legfontosabb holmijaid és néhány sos-beauty cucc is. ;)
A hőségben nem érdemes rengeteg ékszert magadra aggatni. Én most egy cuki kis gyűrűt választottam és egy rózsás hajcsat szettet. Ez szuper, mert többféle módon is viselheted. A hajadban, a ruhádon, vagy akár a cipődön is. ;)
Én ehhez az összeállításhoz valami romantikus, visszafogott rózsaszín lakkot választanék és egy nőies, üde, friss parfümöt.

Style:
  • Szoknya: New Yorker
  • Felső: Tally Weijl 
  • Táska: New Yorker
  • Szandál:F&F 
  • Gyűrű: Bijou Brigitte
  • Hajcsat: H&M 
Beauty:
  • BB Cream: Maybelline 
  • Púder: Manhattan 
  • Pirosító: Catrice
  • Szempillaspirál: NYC 
  • Rúzs: Catrice 
A melegben vedd minimálisra a sminket. Én most problémás bőrre való termékeket választottam, hiszen BB krémből és púderból is lehet ilyet választani.
Egy kis pirosító, vízálló spirál és egy nude rúzs és már készen is vagy.

A lenti videóban hat 1-2 perces nyári frizurát láthattok, amik közül bármelyik tökéletesen illik ehhez a szetthez. ;)



Nektek melyik tetszik  a legjobban? Mit gondoltok erről a szettről? :)

Megjegyzések

  1. OK, akkor küldöm a lakcímem é a ruhaméretem, és jöhet is minden csomagban :-D

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon édes! Főleg a szoknya tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. A szoknya nagyon tetszik, ilyet szeretnék majd beszerezni. :)

    VálaszTörlés
  4. DE jó kis összeállítás! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ez a felső!
    Nekem is van ilyen gyűrűm :) az egyik rózsaszín a másik ezüst színű olyan kis cukik :)

    VálaszTörlés
  6. Katy csomagjával együtt nekem is add fel lécci, köszönöm! ^^

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)