Weekend Inspiration

Ma reggel olyan madárcsicsergésre ébredtem, hogy szinte azonnal kidobott az ágy, muszáj volt kimennem, körülnéznem, hogy vajon látszik e már valami abból, amit a madarak éreznek. Valahogy más lett a levegő, elmúlt a tél illata, szinte érezni, ahogy ébred a természet. Én minden évszakot egyformán szeretek, így a tavaszban is megvannak azok a dolgok, amiket imádok. Az eső illata, amikor kinyílnak az első virágok, a rozsdafarkú pár megérkezése, akik már évek óta nálunk fészkelnek, a virágzó gyümölcsfák, a veteményezés, az első nap, amikor balerinacipőben megyek el otthonról, amikor délután olyan meleg van, hogy már nem is kell a kabát, a gólyák, a fecskék, a sok tavaszi-nyári ruha az üzletekben, Glamour és Joy-napok, az első kirándulás a tavaszi erdőben, ibolyaillat, tavaszi nagytakarítás és dekoráció... és még lehetne sorolni, a lista végtelen. :)


Diéta ide vagy oda, szerintem a farsangi időszakban mindenkinek kijár egy fincsi fánk. Akár kettő is. ;)


Idén nagyon divatosak a villantós ruhák, de ne gondoljatok semmi rosszra. :P Csupán arról van szó, hogy bizonyos helyeken átlátszóak. :)


Ki vállalná be ezt a sminket a hétvégi buliba? :)


Gyönyörű mani. :)


Erre a kilátásra szívesen ébrednék. :P


Finom, egészséges ebéd. :)


Komolyan, mikor lesz már nálunk is Nars? Évek óta ácsingózok egy Orgasm pirosítóra.


Laza és kényelmes szett. :)


Hát nem tündériek? :)


Kész vagyok tőle, komolyan. Már el is felejtettem mennyire zseniális könyv, de a héten sikerült egy nap alatt kiolvasnom, most tartok a második résznél és Szivi is rákapott. :D


Adam nevetése... :)


Szép Hétvégét Mindenkinek? :)


Nektek mi a kedvencetek a tavaszban? :)

Megjegyzések

  1. Nagyon csini a ruci. Ilyen kilátásra én is szívesen ébrednék. :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, fánkok :P Meg ez a kutyusos kép, hát attól elolvadtam ^^

    VálaszTörlés
  3. Az a ruha!!!!!!!!!!! :)
    Tegnap vettem csokis fánkot olyan jól esett a kávém mellé.
    Ja és kipróbáltam a Catrice palettát és IMÁDOM!!!!!!!Annyira örülök neki! :)

    VálaszTörlés
  4. Ruci,mani,kilátás,kaja!A fánkokat meg "észre se vettem"! :D

    VálaszTörlés
  5. Én csak öt fánkot vágtam ma be, mikor meglátogattuk a kedvesemmel a közeli faluban élő nagyszüleit, és megkínáltak a nagymamája által sütött, porcukorral hintett, házi baracklekváros csodákkal...
    Én is ugyanazt szeretem a tavaszban, mint amit megfogalmaztál :).

    VálaszTörlés
  6. Az Útvesztő nagyon jó könyv. Most olvasta egyik osztálytársam is, nagyon várjuk a filmet. :):D

    VálaszTörlés
  7. A rozsdafarkú már hozzánk is vissza jött. Találkoztam vele az istállóban. Meg tegnap reggel láttam fehér kiskócsagot a repcében sétálni. Alig tudom kivárni a játszintok és nárciszok nyílását. Pont látni őket, mert a konyhaablak alatt vannak.
    Fánkot azt nem ettem, de bögrés sütit azt igen! :)
    Majdnem lemaradt, Cicus Megszelídítve! Minden reggel és este etetem, mikor kinnt etetem a kiskecskéket. Már simogatható. Hihetetlen kíváncsi, többször láttam a padláson is. Gömbi beengedte. Lassan nevet kéne neki adnom.

    VálaszTörlés
  8. Szuper képek, az a fekete ruha nagyon tetszik meg a manikűr is! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)