Fashion Police


A régi olvasók számára biztosan ismerős lehet ez a rovat, amit az utóbbi 1 évben kicsit mellőztem az oldalon, most viszont úgy gondoltam (és ti is megszavaztátok facebook-on), hogy ideje feléleszteni. Ezután a Beauty témájú "bakik" is ebben a bejegyzéseben kapnak helyet.
A rovatról röviden. Itt főleg viccesen, kicsit talán gonoszan divat és szépség bakikat, sminkelési és öltözködési hibákat veszek-veszünk górcső alá.
Azt szeretném leszögezni, hogy a képek nem sajátjaim, mindegyik a tumblr és pinterest oldalakról származik, illetve a kommentárok nem rasszista vagy sértő jelleggel születnek. Tudjátok, hogy szerintem minden alkatból ki lehet hozni a maximumot, legyen 40 kilós az illető vagy 100. Valamint mindenki számára megvannak azok a sminkelési technikák és stílusok, amikkel csinos lehet. A rovat csupán szórakoztató jellegű. Mindenki követett el divatbakikat szerintem, én magam is, a tinikori szerkóimmal több bejegyzést is megtölthetnék. :D
De ha valaki nem kedveli ezt a témát, sértőnek érzi, akkor itt a lehetőség a távozásra, a többiek tudják mit kell tenniük. ;)





"Miért lennék kövér? S-es rövidnacit hordok!" :D Képzeljétek el azt a procedúrát, amíg ezt magára húzta. :D


Mindenkinek vannak problémás részei, amiket jobb eltakarni és a hangsúlyt más testrészek helyezni. Erről neki nem szóltak...


Komolyan! Itt van két ilyen csinos, jó alakú csaj, két dögös ruhával és erre elb@###ák az egészet azzal, hogy még ilyenkor is az ugg csizmát veszik fel. Komolyan, még a strandra is ebben mennek? :D


A felirat a lényeg. :D Drágáim, attól, hogy valahogy magatokra tudjátok szuszakolni az S-M méretű farmert, még nem azt jelenti, hogy tényleg viselnetek is kéne. ;)


"Mit nézel? Ez egy Lubi...lobuli... louil... drága volt szóval kuss!" :D


Nem veszek fel alakformáló fehérneműt mert az ciki! Mert így megjelenni bárhol... emberek között az nem ciki! :D


Természetes smink. :D Ja és Photoshop közelében sem járt a kép! :D


Biztosan segítenek a nézelődésben! :D


Mostanra szerintem szénné égett, vagy befogadta egy afrikai törzs. :D


Komolyan, nem kellene cikiznünk ezeket a lányokat, akik még májusban is majd meg szakadnak, hogy kineveljék az összes létező lábgombafajt az emberiség jólétének szolgálatából. :D


"Oh Whao! Fantasztikusan sminkelek és az arcom is tökéletes a sminkes fotózáshoz szóval nyitok is gyorsan egy blogot, hogy a tudásomat megosszam másokkal." - Elég sokan


A jó ízlés itt lőtte fejbe magát. Először is. Van az az alak, amihez már nem kellene erőltetni ilyen ruhát. Másodszor. Nem szóltak nekik, hogy a kilógó melltartó eléggé ciki? Ha nem akarod, hogy olcsó #&rv@ként kezeljenek, akkor ne öltözz úgy.


100%-ig biztos vagyok benne, hogy van olyan ruha amiben ő is csinos lenne. De ez nem az. Ebben a ruhéban csinos lehetsz, ha 40-60 kg vagy és van egy szuper pánt nélküli, jól tartó melltartód. Az pedig nem lehet kifogás, hogy nem kapsz a méretedben. Igenis kapni még 85D-re is. Lehet, hogy nem 2000Ft, de inkább fizess ki érte több pénzt, mint hogy elrettentő példaként végezd egy divatbakis bejegyzésben. Ha pedig tényleg nem találsz a méretedben pánt nélküli melltartót, akkor az talán finom célzás akar lenni arra, hogy nem kéne olyan ruhát viselni, amihez pánt nélküli melltartó kell. ;) Gonosz vagy sem, de ez az igazság!


Nektek mi a véleményetek a fenti stílus és szépségbakikról? Találkoztatok már ilyesmivel? :)

Megjegyzések

  1. Aztakurva!!!!!! :D Bocsi csak lefagytam!
    Ennyi igénytelen embert!
    Nekem is van egy pici úszógumim, de nem szorítom be két mérettel kisebb nadrágba hogy kibuggyanjon!
    Az a rusnyafej a lidlis pénztáros vörös hajával mindent visz! :D

    Nóra

    VálaszTörlés
  2. Volt múltkor egy műsor a TLC-n, amiben az egyik lány elmondta, hogy neki abból áll az élete, hogy reggel kifekszik a napra, délután pedig elmegy szolizni.
    Naptejet nem használ, helyette étolajjal keni magát, és így is fehérnek látja a bőrét. Nagyon durva.

    VálaszTörlés
  3. Én igazából nagyon sajnálom szegényeket, a tanorexia nem vicc, ugyanolyan betegség, mint az anorexia.
    Vagy most olvastam egy cikket azokról, akiknek a köröm és a haj hosszúság a mániájuk és lehet hogy már 10cm-es műkörmük, vagy fenékig érő póthajuk van, akkor is rövidnek látják.

    Nóra, vörös hajból nagyon nehéz megtalálni azt az árnyalatot, ami nem néz ki közönségesen és nem kelt olcsó hatást.

    VálaszTörlés
  4. Nem is tudom hirtelen, hogy mit emeljek ki. :D A cipőtalpfestés... :D
    El nem tudom képzelni, hogy vette fel azt a rövidnacit. Lehet, hogy két éve vékony volt, akkor felvette és azóta hízik és nem viszi le a nadrágot. :D

    VálaszTörlés
  5. A legdurvább a photoshop no make up kép :D Annyira félelmetes lett a csaj, hogy azzal gyerekeket lehetne ijesztgetni. A karmos lábak szintén viccesek :D

    VálaszTörlés
  6. Ez most komoly, hogy léteznek olyanok, akik ennyire nem veszik észre magukat? :S Képtelen vagyok elhinni, hogy ilyen súlyos ízlésficam is létezik, és nem megrendezett képekről van szó, de hát sokan megmondták már, hogy elég naiv vagyok :D.
    Egyébként én is szeretem ezt a rovatot, mert ezekből is lehet tanulni (nyilván nem ezekre a példákra gondoltam most, mert ez már művészet). Ha érdekel a javaslatom, lehetnének a hétköznapi életből is példák, amik kevésbé szembetűnőek (olyanokra gondolok itt, mint pl. szilikonpánt stb.) vagy olyan téveszmék, amik valójában nagy bakik :).

    VálaszTörlés
  7. Uramisten... Pűr nappal ezelőtt egy eléggé túlsúlyos nő húzott fel egy baromi rövid miniszoknyát, olyan toppal amiből kilógott az egész hasa, látvány: top, has (kilógó mindenek) miniszoknya... Én én értem, de tényleg nem kéne erőltetni ilyen alakkal. :( Én 50 kilósan baromira nem tökéletes alakkal alig merek szoknyát felvenni basszus...

    VálaszTörlés
  8. Jujj, ezek az ízlésficamos öltözékek! Sok ilyet láttam már a neten, és mindig elborzadok, mert olyan hihetetlen, hogy ezek valódi emberek az utcákon, nyílt terepen...
    Az a rövid nadrág és a kötözött sonka szerű ruha - nem semmi! Én meg ha felszedek néhány kilót, máris szelektálom a ruháimat, hogy melyik az, amelyiket fel merem venni úgy, hogy ne nézzek ki hasonlóan.

    VálaszTörlés
  9. Katasztrófa!!!!!!!!!!!!! :D Minden gonoszság nélkül, nem értem, h ezeknek az embereknek nincsenek hozzátartozói, vagy barátai akik szólnának, h ez így nagyon nem jó???A tehetségkutató versenyeket sem értem...vagyis inkább az indulókat!Tényleg elhiszik,h jó amit csinálnak/viselnek? Én egyáltalán nem vagyok tökéletes, de van önkritikám!!!! :O

    VálaszTörlés
  10. Nem tudom elhinni, hogy ezek az emberek tényleg kimerészkedtek így a nyílt utcára :S :D

    VálaszTörlés
  11. A nézelődős lábujjakon 10 perce szakadok :D

    VálaszTörlés
  12. Az első képek miatt azon gondolkodom, hogy a bánatos ú....stenbe tudták a kisméretű nadrágot felvenni. Ezt megtörte a cipőtalp, mert azon könnyesre röhögtem magam. Kötözött sonkákkal szoltam találkozni, szerencsére főleg a hentesnél.
    Tudjátok én mit utálol még? Azt mikor a harmincötös anyuka úgy öltözteti a nyolc éves lányát, mint magát. A magassarkú csizma szerintem nagyon rosszat tesz egy kislánynak.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)