Weekend Inspiration

Sziasztok! :) Remélem mindenkinek szuper hétvégéje lesz, főleg mert ilyen csodás az idő. :) Én a magam részéről, takarítást és süti sütést tervezek mára, este pedig egy mozizást a barátokkal. :) A hétvégén hozok majd nektek körmös és ajánló bejegyzést is, de addig itt van néhány gyönyörű kép, hogy meghozza a kedveteket a hétvégi lazításhoz. :)


De jó lenne itt sétálgatni, ugye? :)


Csodás ez az outfit, ilyen szoknyát szeretnék én is. :) Na meg az a Chanel táska sem lenne rossz. :P


Laza hullámos frizura. Mindig nyerő. :)


Ez a smink egyszerűen csodás. *.*


Lila mani. :) Ki szereti a lila lakkokat? :P


Ti melyiket választanátok? Én nem tudnék. :P


Mexikói kaja... :P


Csodaszép ez a hálószoba. :)


A River Valley és a Beach Walk nálam nagy kedvencek lettek. :)


Hétvégi DIY projekt? :)

 

Egy ilyen cupcake-et most szívesen elfogadnék. :P


Végezetül egy kis cukiság. :) Milyen édesek együtt! *.*

Szép Hétvégét Mindenkinek! :) 

Mit terveztek erre a két napra? :)




Megjegyzések

  1. A zöld szemcerkás smink nagyon jól néz ki, kifejezetten tetszik :] A cupcakek, hmm. Ide vele :D

    Hétvégi terv: a lehető legkevesebbet mozogni a térdmerevítőben.

    VálaszTörlés
  2. Csodás a maxi szoknya és a lila lakk ♥
    Mi tegnap Pesten voltunk, hulla fáradtak voltunk mire hazaértünk, így főként pihenést tervezek, de ma már takarítottam, mostam, pakoltam. :D Most meg fotózok. ;)

    VálaszTörlés
  3. Lila lakk mindig és mindenkor! :) De az a szoknya is nagyon tetszetős, pedig nagyon nem az én színem.

    VálaszTörlés
  4. AZ első és az utolsó <3
    Nálam ma nagytakarítás volt (ablakmosás és hasonló nyalánkságok), közben meg-megállva kicsit és élvezve a szép időt.
    Holnap pedig állatkertbe megyünk, mert nagyon kíváncsi vagyok már a kis zsiráfunkra :)

    VálaszTörlés
  5. Az a szoknya, az a smink, az a hálószoba *.*

    VálaszTörlés
  6. Uhh, az a kis utca!!!Az most mindent visz.Na meg egy cupcake, az jól esne.Tegnap sétálgattunk és szerintem ma is ez lesz. :)

    VálaszTörlés
  7. a lila lakk<3 van egy nagyon hasonló színem (v lehet h ugyanez, a képen annyira nem ismerem fel) és imádom!

    VálaszTörlés
  8. Lila lakk.
    Nekem egy metálos lila NYC lakkom van.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)