Weekly Inspiration

Csúnya, esőben tocsogó hétfővel búcsúzik a március. Habár a hét további részére és a hétvégére egészen szép időt jósolnak, azért elég nyomott hangulatban indultam el ma otthonról. Annak ellenére is, hogy tele vagyok ötletekkel és tervekkel a bloggal kapcsolatban. Hihetetlenül jól esik, hogy ilyen mértékű támogatást kaptam tőletek az új munkámat illetően. El sem tudom mondani, mennyire hálás vagyok érte.:) 
Ez az új kreatív munka rengeteg ötletet ad a blogolás terén is,  így remélem mielőbb sikerül gördülékeny pályára terelnem a dolgokat a munkában és akkor picit több időm lesz a tartalmasabb bejegyzések szerkesztésére és a fotózásra is. 
A héten mindenképp szeretnék egy Húsvéti-tavaszi dekorációs ötleteket bemutató bejegyzést és az egészséges életmód rovathoz is készülőben van egy teljes menüsor, receptekkel. :) Annak is nagyon örülnék, hogy ha ti is ellátnátok ötletekkel, milyen jellegű témákról olvasnátok szívesen. ;) 
Remélem mindenkinek csodás hete lesz és jól indul majd az áprilisotok! ;)


Mik a terveitek áprilisra? Van olyan dolog, esemény amire készültök? vagy olyan cél amit kitűztetek erre a hónapra? :)


Szépséges ez a szett. :)


Gyönyörű ez a smink. Én hétköznap is szívesen viselek ilyesmit, visszafogott pirosítóval, vagy épp picit erősebb kontúrral és pirosítóval és egy nude ajakszínnel. ;) A szemöldöke pedig szépséges! :)


Itt szívesen sétálgatnék egy chai lattéval most. :P


Az egyik legszebb ombre-mani amit valaha láttam. :)


Nekem nagyon tetszik, amikor ilyen élénk, feltűnő felsőket ilyen finom és egyszerű ékszerrel párosítanak. :)


Elmondani sem lehet, mennyire imádom a tavaszt, a sok friss salátát, a smoothiekat, a medvehagymát és a bébispenótot. Komolyan képes vagyok ezeken eléldegélni ilyenkor. Hús és tészta nélkül is akár. :P


Ez nagyon az én stílusom. Tudom, nem valami fashion-blogger viselet, de azt sem gondolnám, hogy az átlag magyar nő minden hétköznap Pinterest-szettekben indulna el otthonról. Vagy tévedek? :)


Érdekes, hogy mennyit változnak az ember sminkelési prioritásai az évek során. Azelőtt szempilla és szájfestés mániás voltam, mindent megtettem, hogy nagy legyezős szempilláim és teltebb ajkaim legyenek. (Jó kis mentolos szájfények :D). Most a legtöbb időt a sminkelési rutinomban, a szemöldökformázás tölti ki. Ti változtatok ilyen téren? :)


Szépséges! :)


A hétvége egyik legcukibb pillanata volt. :)


Idevele! :P


Ez nagyon Annás-darab. És Anna nagyon szeretné is. :P


Princess streen style. :) Avagy kell nekem egy ilyen szoknya. :P


Egyszerű, de nagyszerű. :)


Heti álomházikó, stílusosan virágzó fákkal. :)


Ilyet gondolom mindenki csinált általánosban technika órán. Igaz mi csúf mocsárzöld színűeket hagymalével. :D De így színesen nagyon cukik. :)


Hangulatos nappali. a Bagira-hasonmás a háttérben nagyon cuki. :) A ti cicátoknak van kedvenc helye a lakásban? Nálunk a kanapé legpuhább párnája, az ablak és radiátor a nyerő. :) Na meg a képen látható cicához hasonlóan a cserépkályha melletti kis ülőke. :P


Szerintem csodásan mutat, amikor egy alapból egyszerű szemsminket, feldobnak egy kis színnel így. :)


Csodás! :)


Kék ég, napsütés, madárcsicsergés, zümmögő méhecskék és virágzó gyümölcsfák. :)


Imádom ezt a szettet! :)


Jó kis feketeerdő torta... nyami. Lehet, hogy Húsvétra meglepem vele a családot. :)


Awww! *.*

Szép hetet Mindenkinek! :) 

Melyik a kedvenc képetek? :)

Megjegyzések

  1. Én úgy olvastam hétvégére akar havazás is lehet...meg fagy.
    De neked legyen igazad a jó időt illetően:)

    VálaszTörlés
  2. @Azrail, nem gondoltam volna, hogy pont ezt ragadja ki valaki az bejegyzésből! :D Felénk napos-enyhén felhős időt jósolnak, 10 fok körüli hőmérséklettel. Az én ízlésemnek az kicsit hideg, de mindenképp jobb mint a két évvel ezelőtti hóvihar. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos durva frontérzékenységem van, én magam jobb vagyok mint az időjárás:D
      Sokat mondta anyu mikor baba voltam, és sokat nyűgösködtem vagy csak úgy sírtam, hiába volt verőfényes napsütés, tudták esni fog...mondjuk ez ma is így van...fejfájással meg műtéti hegek spékelik a dolgot :D de amúgy a többi dolgot is értékeltem :)

      Törlés
  3. Karkötő, konty,nyaklánc, Jolie, tavaszi gezemice koktél!
    Hiányzik a Fitspirációd :)

    VálaszTörlés
  4. A tüllszoknyás szett nekem is nagyon tetszik! A smoothie-saláta kombó is nagyon gusztusos, a finom, friss salátákat én is nagyon szeretem tavasszal.
    Áprilisra olasz OKTV döntő, angol C1 nyelvvizsga és intenzív érettségire készülés a terv, remélem, minden úgy sikerül, ahogy szeretném.

    VálaszTörlés
  5. Ójaj, nagyon tetszik az a fekete szoknya...

    VálaszTörlés
  6. egyszerűen remek összeállítás lett *.*

    VálaszTörlés
  7. Csodás jácint és a kaspó. Ilyenkor legszívesebben telepakolnám a lakást virágokkal. :)

    VálaszTörlés
  8. De szépek azok a fák...:)
    Meg a sminkek valami eszméletlenek! Bár én az elsőhöz nem használtam volna azt a rúzst - és természetellenes színmániám ellenére egyetértek veled, hogy egy nude passzolna hozzá...:D

    Amúgy az Annás darabra: ha én lennék Anna, nagyon gyorsan meg is szerezném, nem csak szeretném...:D
    Szóval sok sikert a levadászásához..:)

    VálaszTörlés
  9. Első smink, első szett, játszint, konty.

    VálaszTörlés
  10. Ahh hát melyik is lenne :D Damon forevöör :P :D

    VálaszTörlés
  11. Úgy elrepült számomra ez a március, és az a baj hogy tudom, hogy az április is el fog :(.
    Az ombre mani tényleg csodaszép.A csizma ♥
    Sajnos nem szeretem a húsvétot, így a tojásfestést sem...
    én is kérek feketeerdő tortát *-*
    Ian ♥

    VálaszTörlés
  12. Én azt a csokor virágot foadnám el legszívesebben!!

    VálaszTörlés
  13. @Azrail, én sem bírom jól a frontokat, fejfájás-szédülés mindig van. Néha migrén is. Fura idő van az tuti. Most süt a nap, délelőtt meg szakadt a hó. :D

    @Krisztinka, Damon örök! :D

    Köszi Lányok! Annyira jól esik, hogy ilyen sokan írtatok! :) <3

    VálaszTörlés
  14. A virágok, a ruhák, a sminkek, a manik <3 No és a ház, szoba, gyűrű, haj is mind-mind nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés
  15. Az a kék alsó kontúros smink, ómáj *.*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)