Weekly Inspiration

Nagyon nem szeretem ezt a borongós, esős szinte őszies időt. Nyári-lányként nekem forróság kell, aszfalt fölött táncoló levegő, strandidő, szandál, aprócska top és szoknya, jégkrém evés és éjszaka csillagos égbolt bámulás. 
A közelgő szülinapom és a jó idő visszatértének reményében elkezdtem egy kis nyári bakancslistát írogatni, olyan dolgokkal és élményekkel, amiket meg szeretnék valósítani ezen a nyáron. Nem sorolnék fel most mindent, ha lenne rá igény, akkor szentelek neki egy külön bejegyzést. Csak néhány apróság: Három kilométert futni úgy, hogy ne kelljen megállnom. Jégkrémet csinálni otthon. Meg főtt kukoricát és padlizsánkrémet. A nagy kaland a barátokkal. Balaton, legalább egy napra. Új hajszín vagy frizura. Kipróbálni az arany tetkókat. Kifesteni a házat. Vadvízi túra. Legalább két hét csalóevés nélkül. (Ez lesz a legnehezebb :D)
Egész éjjel fent maradni a barátokkal. Pillecukrot sütni. Bloggertalit szervezni. Átpakolni a gardróbom. Esőben táncolni vagy sétálni. Vonattal utazni valahová. Feltenni a karácsonyi égőket a kertbe egy grillpartihoz. Önkénteskedni az állatmenhelyen. Hamburgert enni.
Egyedül moziba menni. Kiülni a tópartra sörözni vagy borozni. Színes krétával aszfaltra rajzolni. Megünnepelni Félix életét, mielőtt... (Nem, azt hiszem ez lesz a legnehezebb.)


A logikát nem igazán értem, de maga a kép gyönyörű. (Ugyan ki akarna medencében fürödni ilyen tökéletes tengerparton? :D)


Szépséges. :)


Csodás ez a playsuit. :)


Akarooom! *.*


Nagyon mutatós ez a mani. :)


Kánikulában, főleg rejtett szemhéjjal ez maximum egy fotó erejéig működhet. :D De azért whao!


Egy kis hangulatos nyári dekor. :)


Nyami! :P


Itt szívesen pancsiznék most egy kicsit. :D


A kevesebb néha több, de a több néha tökéletes. Ez most így van. :)


Ti milyen sminkcuccokat visztek magatokkal a nyaralásra? :)


Csini ez a szett.


A forró napokra tökéletes. :)


Ezzel a kilátással meg tudnék békélni. :D


Csodás ez a frizura, nekem kapásból Ingrid Nilsen frizurája ugrik be róla, amire rémesen irigy vagyok. :D


Képes lennék minden nap megenni ezt nyáron. :P


Éljen a casual style! :)


Gyönyörű ez a szoba! .)


Egy korallos rúzzsal... :P Ja és mesés a szemöldöke! *.*


Oh, de szeretnék ilyen lila rózsákat a kertembe.


Hangulatos. :)


Nagyon csini ez a sort. (Habár a nagyimtól a nemrég vásárolt krémszínű csipkesort miatt is megkaptam, hogy "Fiam, te csipkebugyogóban akarsz kimenni az emberek közé?" XD)


Lakkimádóknak kötelező. :P


Mesés ez az outfit. :)


Idevelük. :P


Szeretnék egy ilyen skort-ot. :) (short+skirt=skort)


Ez mennyire cuki! :D 

Szép hetet lányok! :) 

Nektek mik a terveitek erre a nyárra? Melyik a kedvenc képetek? :)

Megjegyzések

  1. Hát én biztos hogy a medencét választanám, mert a tengervíztől az egész testem piros pöttyös lesz, mint a túró rudi, de ezek a pöttyök nem olyan fincsik... Fürödtem már a habokban Riminiben, Antalyában és Spanyolország partjainál is, de mindig ez lett a vége, úgyhogy szégyen ide vagy oda, én maradok a medencénél. A képen szereplő kombinációban viszont legalább a vizuális élmény megmarad a kényes bőrűeknek. :D A gyűrűkért teljesen odavagyok, már régóta szemezek velük is és a nyaklánc verzióval is. A playsuit színét nagyon kiemeli a sárga bojt nyakék. Szuper lett a nyári bakancslistád, ezen felbuzdulva lehet én is csinálok egyet. :) Tavaszi lány vagyok, de minden szavaddal egyetértek amivel a bejegyzést indítod. Virág

    VálaszTörlés
  2. Sokakkal ellentétben én nem igazán csipázom a nyarat (vagy legalábbis a túl nagy meleget), de ezek a képek még az én kedvemet is meghozták hozzá. :)
    Jó kis bakancslistát írtál össze, szinte az összes pontja "én is, én is"! ;)Az aranytetoválást mindenképp szeretném kipróbálni és egy nyáriasabb, világosabb hajszín is mozgatja a fantáziám. A házfestés is tervben van, idén minden egyszerű fehérre lesz kenve.
    Kedvenc képeim pedig az 1. és a 4. (Vajon hol találnék ilyen gyönyörű gyűrűket?*.*)

    VálaszTörlés
  3. Tengerpart, matrica-tetkó, gyűrűk, mani, smink (haha, ismerős ez a rejtett szemhéj dolog :D), kristálytiszta víz, sminkcuccok, haj, nyárs, szobák, csipkesort (anya is azt mondja ezekre meg a csipkeruhákra, hogy mit mászkálnak a lányok kombinéban, szóval most elvette a kedvem egy ilyen sorttól :D), skort.

    VálaszTörlés
  4. A gyönyörű tenger a medencével és a tájak csodálatosak, a manik, a smink, a hűsítő finomságok, a tengerre nyiló szoba és a rózsák mind egytől egyik megdobogtatták a szívemet. Klassz képek megint, mint mindig.:) Nekem sincs csipkesortom, de ez a fekete nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper képek,és a listád is,kívánom hogy teljesüljön minden!Nálam a mani és a jégkrémek a tuti befutók😄

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuper képek,és a listád is,kívánom hogy teljesüljön minden!Nálam a mani és a jégkrémek a tuti befutók😄

    VálaszTörlés
  7. Az első képtől ellenállhatatlan vágyat érzek a pancsolásra :D Az ásványos gyűrűk és az a kék-arany smink észbontóan jól néznek ki, de nálam a prímet nagyid megszólalása vitte XD

    VálaszTörlés
  8. A csini szett, szobák, gyűrűk, fogyasztható finomságok.
    Az én hajam akkor néz így ki mikor a csavarás másnapos. Akkor csak megigazgatom és kész.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)