Weekly Inspiration

Gyakran eljátszottam már az online-detox gondolatával. Milyen lenne egy hétre lejönni a szer(ver)ről. Se net, se Instagram, se Facebook. Nyáron 1-2 napra el szoktunk vonulni és akkor eszembe sem jutna, hogy a telefonom nyomkodjam update-ek után. 
Most viszont a sors közbeszólt és 23-án reggel meghalt az internet és tv kapcsolatunk, majd egészen most hétfőig nem is volt netünk és tv is csak időszakosan. Utóbbi nem zavar mert fél évente egyszer szoktam 10 percnél tovább tévét nézni. De a net hiányát természetesen már megéreztem. Egyrészt mert ide is terveztem még 5 bejegyzést, amik mind piszkozatban várták az utolsó simításokat, hogy felkerüljenek, vagy időzítve legyenek. Másrészt mert kellemetlen volt, hogy senkinek nem tudtam válaszolni. Aztán persze hiányzott a net, amikor recept kellett volna, vagy mozijegy foglalás. És ott volt az az érzés is, hogy miről maradok le. (Khm... Lush és TBS leárazás.) 
De mindezek mellett sokkal nyugodtabban is telt az ünnep. Sokkal többet beszélgettünk és persze senki sem nyomkodta a telefonját. 
Így a gondolkodásra is több időm jutott, hogy ezt az elmúlt egy évet "helyre tegyem" magamban. Ez az év nagyon nehéz volt számomra. Jó értelemben és rossz értelemben is. Nehéz, jó értelemben az új munkám miatt, ami tele volt kihívásokkal. A ház felújítás is nagyon fárasztó dolog és persze ezzel kapcsolatban sok lemondás is volt, mert egyszerűen vannak dolgok amik fontosabbak, mint pár új sminktermék, körömlakk, vagy épp egy profi fényképezőgép. Az ember egy idő után elér abba a korba és helyzetbe (ha neki úgy jó) amikor fontosabb lesz egy új mosógép, mint egy fényképezőgép vagy telefon. 
Egy nagyon nehéz év is volt ez, mert elveszítettem Dextert és Félixet. Ez olyasvalami, amit még így hónapokkal később sem tudtam teljesen feldolgozni. Nehéz volt a saját betegségem és a műtétek miatt is. De sokkal nehezebb volt a nagymamámat betegnek látni és egy hónapon keresztül minden nap a kórházba járni hozzá. Alig vártam, hogy vele lehessek, de az az osztály borzalmas hely volt és lelkileg nagyon megviselt mindenkit a családban ez a pár hét. 
Aztán amikor végül nem maradt már lehetőség csak a "nagy" műtét. Ez volt életem egyik legnehezebb néhány órája. Végignézni ahogy az én 82 éves csont és bőr nagymamámat betolják a műtőbe, hogy levágják a lábát. Egy műtétre amire az orvos azt mondta, hogy csak 30% eséllyel élheti túl. 
Annál inkább megkönnyebbültünk, amikor másnap már mosolygósan, a fájdalmaitól megszabadulva várt minket. Persze tudtuk, hogy nehéz lesz. A nagymamám ősz közepén úgy került be a kórházba, hogy teljesen önellátó volt, és úgy hoztuk haza, hogy felülni sem tudott egyedül. 
Anyukám átköltözött hozzá, ami persze nem nagy távolság, mert csak néhány ház van közöttünk, de akkor is nehéz volt. Nekem is, mert állandóan két ház között szaladgáltam. Anyukámnak is, mert habár eleve ez volt a terv, hogy ő majd átköltözik szép lassan, most mindezt 1-2 nap alatt kellett véghez vinni. 
Annál jobb volt látni, hogy a mamám milyen ügyesen boldogul a kerekesszékkel és végre jó étvággyal eszik, mosolygós és vidám. Annál jobban esett feldíszíteni a kis fát a szobájában, majd leülni a vacsorához és a legszebb ajándék nekem az ő mosolya volt, amikor kibontotta a gyöngy fülbevalót, amit tőlem kapott, ahelyett amit a kórházban elveszített. 
Igen, tényleg sok rossz dolog történt velem ebben az évben, de pont emiatt sokkal jobban értékelem a jó dolgokat is. 


Erre a néhány utolsó napra már csak egy kis nyugalmat szeretnék. :) 


Csodás ez az egyszerű smink a csillámos tusvonallal. Ha nincs csillámos tusotok, akkor kozmetikai csillámot is felragaszthattok a tusvonal fölé átlátszó műszempillaragasztóval. Egy pink vagy fukszia rúzzsal szerintem nagyon dögös lenne. 


Csodás ez a ruha. 


Egy kis fekete egy ilyen cipellővel maga a tökély! 


No meg persze hozzá néhány csillogó smukk. :P 


Egyszerűen csodás ez a manikűr. Én is valami ilyesmit tervezek viselni. :) 


A szilveszteri szettem pedig ehhez hasonló lesz, csak kicsit visszafogottabb cipellővel. :) 


Olyan szépek ezek a sütik, hogy sajnálnám megenni őket. :D 


Azért remélem a hangulat kedvéért esik majd egy kevés hó ezen a télen is. :) 


Ezzel a palettával mesés szilveszteri smink készülhetne. :) 


Imádom ezt az időszakot, amikor még mindenhol fent vannak a karácsonyi égők és az ablakokon át látszanak a karácsonyfák. :)


Szilveszterre én is valami hasonló csokicsodát készítek majd. :) 


Hangulatos. :) 


Ez a ruha, a fenti feketével egyetemben teltebb alakú lányokon is nagyon jól mutat. :) 


Így képen nagyon mutatós, de a való életben nem a túl praktikus. :D 


Mesébe illő házikó. 


Csodás ez a szoba. 


Kaptatok valamilyen fincsi csokoládét karácsonyra? :P 


Na és sminkterméket? :) 


Szilveszterre tökéletesek lennének! :) 


Whao! 



Ez az egyik legszebb téli mani amit valaha láttam. :) 


Ilyenkor a városoknak is különleges varázsa van. :) 


Újévre én is tervezek egy nagy ecsetmosást, :) 


Igazán dögös ez a ruci! 


Én is valami hasonló sminket szeretnék készíteni Szilveszterre. :) 


Jó lenne egy ilyen csendes hóesésben sétálgatni. :) 


Szeretném az édes-sós kombinációt, az egyik kedvencem ebből a csokiba mártott sós perec. :P


Erről a győri Radó-sziget jut eszembe. Az is gyönyörű havasan. :) 


A végére pedig egy cica sállal, mert annyira cuki! ^^ 

Remélem mindenkinek kellemesen telt a karácsony és kipihentétek magatokat. :) Előre is szeretnék mindenkinek nagyon boldog Új Évet és vidám Szilvesztert kívánni! :) 

Hogy töltitek idén a Szilvesztert? Melyik volt a kedvenc képetek? :) 



Megjegyzések

  1. Kitartást! Nagyon nehéz éved lehetett, de Te nagyon erős vagy! Előbb utóbb jóra fordulnak a dolgok meglátod! :)
    Épp ezért egy sokkal boldogabb új évet kívánok neked!<3

    VálaszTörlés
  2. Nagyon erős vagy! Kitartást és Boldog Új Évet Kívánok!!! :)
    Fanni

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nehéz éved lehetett, remélem, a következő kevesebb fájdalmat hoz majd.
    Nekem a karácsony kicsit furán sikerült, 23-án még úgy rohantunk el fül-orr-gégészetre, szép kis nyelninemtudós mandulagyulladásom lett, az utóbbi néhány napban persze bepótoltam a karácsonyi evést, de azért néhány napig banánpép és kurmplipüré keménységű dolgokon éltem. Úgyhogy nagyon várom a szilvesztert, végre tényleg ki tudok kapcsolódni, meg ilyesmi. Nem mintha akkora alkoholista lennék, de azért rossz volt, hogy nem koccinthattam a családdal.
    Sminket én is ilyesmit tervezek, csak a rúzs asszem a Cyber lesz. Szilveszter pont jó az ilyen extrább dolgokhoz:D Legalább tesztelhetem, mennyire csókálló a MAC.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jobbulást akkor! :) Izgalmasan hangzik, remélem Instán lesz kép a sminkedről! ;)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)