Avon Planet Spa Heavenly Hydration Dekoltázsápoló Szérum Teszt/Vélemény


 Mi, nők ritkán vagyunk elégedettek a testünkkel és azt hiszem többet foglalkozunk azzal, hogy mit nem szeretünk magunkon, mint amit előnyösnek tartunk. Épp ezért, mielőtt sopánkodni kezdenünk a combunk vagy az orrunk miatt, érdemes számba venni azokat a dolgokat is, amiket kifejezetten szépnek, vonzónak találunk magunkban. 
Én személy szerint a dekoltázsommal vagyok így. És habár elégedett vagyok azzal amit a a természettől vagy inkább a génektől kaptam, fontosnak tartom, hogy ápoljam és vigyázzak rá, amennyire csak lehet. 
Most az Avon Planet Spa dekoltázsfeszesítő szérumával kapcsolatos tapasztalataimról fogok Nektek beszámolni. Ha kíváncsiak vagytok rá, vajon mennyire vált be, olvassátok el a teljes bejegyzést. 



 Azt fontos tisztázni hogy a különféle varázskészítmények, növelő-feszesítő termékek csodát ritkán tesznek. 
Sajnos a mellünk nem izom, hanem zsírszövet, így sokkal nehezebb formázni, nem úgy mint a fenekünket. 
Nyilván, ha fogyunk, akkor olyan gonosz, hogy ő is fogy, és persze ha hízunk, akkor nagyobb kosárméretre is szükségünk lesz, nem csak nagyobb ruhákra. 
Ami pedig egyszer enged a gravitáció hívó szavának, az sebész szike nélkül nehezen egyáltalán nem hajlandó visszamenni oda, ahol az optimális helye lenne. 
Ugyanakkor az is igaz, hogy hiába vagyunk kerekek, feszesek mellben, ha a dekoltázsunk, vagyis  (jó esetben) az a rész, amit igazán megmutatunk magunkból, nem esztétikus, mert ráncos, foltos, petyhüdt. 
Ennek megelőzésére nagyon-nagyon fontos a fényvédelem. Ha rám hallgattok, ezen a területen nem adjátok alább 30-as faktornál, sőt, én személy szerint ide 60-as faktort kenek. 

Mindemellett ezen érzékeny bőrfelület kíméletes ápolása is fontos. Nem hiába ajánlják, hogy az arckrémeket és szérumokat ne csak arcra, de nyakra és dekoltázsra is használjuk. Persze rengeteg specifikusan erre a területre készült termék is kapható már. Én most az Avon Planet Spa termékcsalád szérumot próbáltam ki.


 Egy mutatós kis halvány zöld-arany flakonban érkezik és 50ml szérumot tartalmaz. Pumpás adagolója van, amit én nagyon szeretek. Egy nyomással épp a megfelelő mennyiséget tudjuk kinyerni.


 A szérum teljesen átlátszó és nagyon folyós. Gyorsan beszívódik és nem hagy ragacsos érzés maga után. Az illata számomra tipikusan Avon-illat. Kellemes, mondhatni zöld, füves, természetes.






Az ára akciósan 1439Ft.

A leírás szerint az olívaolaj tartalomnak és a vitaminoknak köszönhetően a bőr feszesebb és hidratáltabb lesz. 
Egy hónap használat után én látható változást nem vettem észre. Szóval egy nagyon ráncos-foltos-petyhüdt bőrön szerintem nem fog segíteni. De csak ha egy kis extra ápolást szeretnénk ennek a bőrfelületnek a tavaszra való tekintettel, és a kivágott felsők idejének közeledtével, akkor jó kis alternatíva lehet ez a szérum. Az illata is kellemes és gyorsan beszívódik. 


Összegzés: Nem tudom must have terméknek nevezni és nem fog csodás tenni. De tény, hogy ad egy kis extra ápolást és ha csak ennyit teszünk a szebb dekoltázsért, már az is haladás. Extrém problémákra nem hiszem, hogy megoldást jelenthet, de hátrányai sincsenek. Esetleg kedves és figyelmes ajándék is lehet Húsvétra-Anyák napjára édesanyáknak, nagymamáknak. 

Értékelés: 5/3 

Kellemes kis termék de szerintem egy jó fényvédő és feszesítő testápoló többet használ a mindennapokban. Ennek ellenére nem tudok rá rosszat sem mondani. 

*A terméket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet. 

Ti próbáltátok már ezt a terméket? Használtok valamilyen dekoltázs ápoló készítményt?

Megjegyzések

  1. Konkrétan a fenti terméket nem próbáltam, de még régebben volt az Avonnak egy tégelyes verzió ami hasonló hatást ígért és természetesen hajtott a kíváncsiság, de az is pont annyit tudott mint ez a termék ezért én maradtam a sima hidratálónál! A kiszerelés viszont szerintem sokkal jobb mint a tégelyes változat! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)