Weekly Inspiration

 Hihetetlenül gyorsan repül az idő és már mindjárt itt a június. Egy picit máshogy képzeltem el ezt a tavaszt és sajnos, most, hogy a május végében járunk, szomorúan konstatáltam, hogy a bloggal kapcsolatos terveimből nagyon kevés valósult meg. Nem akarok mentegetőzni, és nem is az lenne ennek a bevezetőnek a célja, lényege. 
Én mindig azt vallom, hogy arra van időd, amire szánsz. Aludhattam volna egy órával kevesebbet, vagy elcsíphettem volna az otthoni tennivalókból 10-20-30 percet, hogy írjak a blogra, de akárhányszor így tettem, a gondolataim valahogy nem voltak összeszedettek, úgy éreztem nem tudom azt a formát hozni, amit szeretnék. 
De ez nem azt jelenti, hogy kifogytam volna az ötletekből, vagy hogy motiválatlan lennék, sőt annyi bejegyzés-cikk ötletem van, hogy azt sem tudom melyikkel kezdjem. Viszont azt hiszem, az a legjobb, ha nem görcsölök rá és hagyom, hogy a dolgok menjenek a maguk ütemében, hiszen ez nem olyan mint a munkám, nem köt határidő és sokkal nagyon örömömet lelem benne, ha a saját ütememben, a saját örömömre írhatok és remélhetőleg ti is érzitek a lelkesedést egy-egy bejegyzés mögött. 
Ezt azért írtam le, mert szerintem minden másban meg lehet találni azt a belső motivációt, örömet, ami előre visz, legyen az sport vagy tanulás. Egyikre sem szabad rágörcsölni és nem szabad hagyni, hogy az épp előtted álló akadály határozza meg a kedvedet. Nézz előre, tervezz előre. Az utazás is olyan fontos, mint maga a cél, de azért nem árt észben tartani, hogy hova is tartasz pontosan.


Ti milyen területen szorultok motivációra?


Imádom a leányzó manikűrjeit.  :)


Ez a szoknya hatalmas nagy szerelem. Meg az egész outfit is. :)


Maga a tökély!


Mostanában szinte csak nude vagy barnás rúzsokat használok. Nektek melyik árnyalat most a kedvencetek? :)


Idén az oldalfonat helyett a dupla fonat hódít. Ti mit szóltok ehhez a trendhez? Nekem bejön!


Meseszép!


A szülinapomra elfogadnék egy ilyen tortát. :P


Csini!


Gyakran mondom, hogy ha nincs időd vagy lehetőséged napközben főtt ételt enni, akkor a mű kaják vagy gyorséttermek helyett inkább készíts magadnak egy gyors szendvicset egészséges hozzávalókból. :)


Álomház. Nekem picit már túlzás-kategória, de a színei nagyon tetszenek.


Nagyon tetszik ez a szett.


Álomkonyha.


Odavagyok ezért a fürdőruciért.


Mondjuk abban a fürdőruciban szívesen heverésznék itt. :D


Kerti zuhany Level 9845.


Sóskaramellás pite... #byebyebikinialak


Gyönyörű!


Ez...


Vásároltatok már valamilyen kiegészítőt nyárra? :)


Imádom az ilyen kis utcákat. :)


Egyre jobban tetszik ez a paletta.


Erdő és vízesés, nekem ennél több nem kell.


Imádnivaló ez a szett.


Odavagyok ezekért a manikűrökért.


Nagyon tetszik ez a fürdőszoba.


Whao! *.*


Gyönyörű szép ez a halószoba.


A május margójára...


A macskák általában épp hogy tudomásul veszik, ha hazaérsz és kifejezetten nagy kegynek kell tekinteni, ha maguktól odamennek az emberhez. De a ragdoll cica más, ő szalad eléd és mindig abban a szobában van ahol te. És mászik és bújik és babusgatni kell, ott van ha eszel, ha fürdesz és úgy általában mindig a sarkadban van. :)

Fotók: Pinterest/Weheartit/Tumblr

Szép Hetet Lányok! :)

Melyik volt a kedvenc képetek? :) Mik a terveitek a hétre? :)

Megjegyzések