Makeup Revolution - Fortune Favours The Brave Paletta Teszt/Vélemény


 A megjelenése óta szemezgettem ezzel a palettával és alig vártam, hogy nálunk is kapható legyen. Végül úgy alakult, hogy egy szuper akció keretein belül nagyon kedvező áron tudtam megrendelni a Pink Pandáról, még a nyár folyamán. Azóta is lelkesen használtam, tesztelgettem és mostanra éreztem úgy, hogy kellően részletes és megalapozott véleményt tudok róla írni. Ha érdekel titeket, nekem mennyire vált be ez a paletta, olvassátok el a teljes bejegyzést! ;) 



 A paletta egy arany színű dobozban érkezik, ami nagyon elegánsan mutat. A logo is csodaszép, az egésznek olyan hatása van, mintha egy sci-fi film titkos szelencéje lenne.


 A doboz hátoldalán többé-kevésbé élethű fotókat találunk a paletta színeiről.


 Ez pedig maga a paletta. Arany színű, nagyon elegáns. A műanyag masszív, habár nem a legminőségibb, de jól záródik, így én egy utazásra is magammal vinném, akár a dobozában.A méretét tekintve sokan nagynak képzelik el, mivel 30 színt tartalmaz. Őszintén szólva én is nagyobbra számítottam és meg is lepődtem rajta, hogy "Jé ez ilyen kicsike?" amikor kivetem a csomagból.
A szemhéjpúderek méretét tekintve körülbelül egy 5 Forintos-ra hasonlítanak, a paletta maga pedig egy kicsivel szélesebb, mint mondjuk a márka Iconic palettái.


 A hátoldalon megtaláljuk az összetevőket.


 A színeket a palettában egy átlátszó műanyag fólia védi, amin az árnyalatok neveit is megtaláljuk. Nagyon nagy pozitívum, hogy a színek kaptak külön nevet, habár a MUR nagyobb palettáinál általában ez megszokott. 
A palettában található egy dupla végű ecsetecske is, ami végső esetben használható ugyan, de nem a legjobb minőségű. Tükör is tartozik hozzá, ami egy ekkora palettánál már egészen kihasználható méretű.


 A palettában matt, szatén,csillámos és baked árnyalatok egyaránt helyet kaptak, ugyanígy találunk benne hidegebb és melegebb tónusokat is. A színek variációja miatt tökéletes nappali-esti természetesebb és drámaibb sminkek elkészítéséhez, az év minden időszakában, hiszen az őszi-téli hónapok sötét bordói, kékjei és zöldjei mellett találunk benne pasztellesebb, lágyabb színeket tavaszra, illetve rengeteg izgalmas bronzot és aranyat is, amik a nyárias sminkeknél lehetnek kihasználhatóak. 
Tehát összegezve, egy nagyon széles színválasztékú, vegyes finishű palettát kapunk. 
Az árnyalatok minősége zseniális. Összesen két szín van, amik kissé gyengébben szerepeltek, de egyébként a többi kiemelkedően jó minőségű, különösen az 5 baked árnyalat. Nagyon minimálisan porzanak és szemhéjalapozóval nekem 8-10 órát simán kibírtak, mg a nyári melegekben is.
Kapunk tehát 5 baked, 10 matt, 7 csillámos és 8 szatén finishű szemhéjpúdert. A színminták alapozó és szemhéjalap nélkül készültek, egyetlen húzással.


A legfelső sor első négy színe. 

Glimmer: Szatén finishű rose goldba hajló bézs. A pigmentáltsága közepes, de jól építhető. 
Buffer: Matt taupe-os kávészín. Minimálisan porzik, nagyon szépen pigmentált, tökéletes szín a mélyítővonalba. 
Peachy: Szatén finishű barackos, kicsit bronzba hajló árnyalat. 
Hope: Csillámos taupe bronze. Csodásan pigmentált. 


Legfelső sor 2. fele. 
Fortune: Mesésen pigmentált, mély óarany szín csillámos finishhel. 
Skylight: Lilába hajló királykék, arany csillámokkal. Baked szemhéjpúder, nagyon pigmentált. 
Transformer: Enyhén szaténos sötétkék. Szintén nagyon szépen pigmentált. 
Midnight Rainbow: Matt fekete alapon kék szaténos, irizáló árnyalat. Sajnos a pigmentáltsága nem a legjobb és eléggé porol, de szemhéjalappal építhető. Ő az egyik gyenge láncszem.


Második sor első négy árnyalata. 
Ice Cloud: Csillámos gyöngyház fehér. Nagyon szépen pigmentált, minimálisan potyog. 
Golden Coins: Baked szemhéjpúder, tökéletes rózsaszínes tónusú bronz. Nagyon pigmentált, szinte krémes. 
Cashmere: Szatén finishű bronz. Brutálisan pigmentált. 
Tip Top: Matt finishű, sárgás military zöld. Eléggé porzik, közepesen pigmentált, de építhető.


A második sor utolsó hármasa. 
Yes Please: Gyönyörű csillámos óaranyba hajló zöld. Nagyon pigmentált, szinte krémes. 
Green Machine: Csillámos mélyzöld. Szintén nagyon pigmentált. 
Smoothie: Matt méregzöld. Közepesen pigmentált, de építhető. Egy picit porzik.


Harmadik sor első négyese. 
Caffeline Fix: Meleg tónusú matt csokoládébarna. Nagyon pigmentált. 
Latte: Matt tejeskávé szín. Közepesen pigmentált, de építhető. 
Pink Diamond: Csillámos halványrózsaszín. Nagyon pigmentált, minimálisan porzik. 
Creme: A paletta másik gyenge pontja. Nagyon gyenge pigmentáltságú, szinte nem is látszik a bőrön, szemen még kevésbé. Én a szemhéjalapot szoktam vele fixálni.


A 3. sor utolsó hármasa. 
Drama Queen: Matt mélybordó. Nagyon pigmentált. 
Lonely Planet: Kékes-lilás fekete pirossal keverve. Baked finishű, felvéve piros csillámos feketét kapunk. Nagyon pigmentált. 
Blacque: Matt fekete, az egyik legszebb amit valaha palettában láttam. Brutálisan pigmentált és szépen satírozható, minimálisan porol.


Utolsó sor első négyese. 
Soft: Matt halványbézs. Tökéletes kiemelőszín szemöldökcsontra. Szépen pigmentált, egy egészen picit porzik. 
New World: Baked finishű arany csillámos fehér, összekeverve pezsgőszín. 
Favour: Csillámos mályvaszín, gyönyörűen pigmentált. 
Sunset Hour: Bronzba hajló rózsás aranyszín. Nagyon pigmentált. 


Az utolsó négyes. 
Super Gold: Az utolsó baked finishű szín. Arany csillámos bronz. Szinte krémesen pigmentált. 
Winning: Matt sötétlila. Közepesen pigmentált, de jól építhető. 
Brave: Fekete alapos lila irizáló mikrocsillámos szatén árnyalat. Elsősorban a fekete érvényesül benne, a lila csillámos csak napfényben látszanak. 
The Revolution: Fekete alapon bordó csillámos szatén finishű árnyalat. Nagyon szépen látszik benne a bordó is, a fekete alap pedig mesésen pigmentált. 

Akkor összegezzünk. Harminc árnyalatot kapunk, négyféle finishhel. Ezek közül két gyengén teljesítő szín van, a többi közepes, de jól építhető, illetve a paletta több mint fele az átlagosnál jobban pigmentált, kifogástalan minőségű színeket tartalmaz. A tartósságuk szuper és a színek variációjában sem lehet kifogást találni. Van benne mélyítővonalba használható árnyalat. Satírozószín, Szatén és matt kiemelőszín. Matt fekete és barna, nude árnyalatok, illetve élénkebb színek is. Mielőtt pontoznánk, azért vegyük számításába a piszkos anyagiakat is. 

A paletta eredeti ára 4790 Forint, de most ismét akciós, így 2790 Forintért tudjátok beszerezni. Én is ennyiért vettem meg. Ha most nem is szerzitek be, de érdemes figyelni a Pink Pandát, mert gyakran vannak akciók erre a palettára, illetve sokszor van hétvégi ingyenes szállítás is. ;) 
Szerintem még az eredeti ára sem olyan vészes egy 30 színt tartalmazú palettáért. Ha belegondolok, egy Sleek paletta is 4000 Forint körül van és abban csak 12 színt találunk. 

Értékelés: 5/5

Szerintem ez egy igazi must have paletta. Ha az ember lánya egyszer megveszi (és nem hozzám hasonló gyűjtögető életmódot folytató sminkfanatikus) akkor többé nem is nagyon vam szüksége más palettára, hiszen ebben minden megvan, ami akár egy nappali, akár egy esti smink kivitelezéséhez szükséges, az év bármely szakában. Tehát azt tudom tanácsolni, hogy szerezzétek be, mert tényleg szuper kis darab és megér minden Forintot. :) 

Próbáltátok már ezt a palettát? Melyik a kedvenc Makeup Revolution palettátok? :)





Megjegyzések

  1. annyi pénzért ajándék ez a paletta!! pontosan nekem való :D :D

    VálaszTörlés
  2. Jajjj nekem is 3 hete érkezett meg, tavasz óta szemeztünk egymással. Nagyon örülök, hogy végül megvettem, egy igazi álom! Barátnőm menyasszonyi sminkje is ezzel készült, sok bókot kapott rá. :)

    VálaszTörlés
  3. engem is meglepett, nagyobbra számítottam. bár én teljes áron vettem meg (brühü :D), és még csak néhány napja ismerkedünk, nem tudok róla véleményt mondani, de az tetszik benne, hogy maga a paletta ilyen aranyozott színű. :D pl. nekem meg van a mermaids forever paletta, aminek a doboza csodás kékes, de maga a termék fekete, fényes, szokásos MUR. :) ez végre egy kis extra. :D

    amúgy én a Sleek-kel jártam így. mindenhol láttam a termékeket, de sosem volt nekem egy sem, kicsit sokalltam az árát. aztán akciósan 2190 körül volt egy paletta, megrendeltem, és lesokkoltam, hogy kb. 10 cm hosszú az egész. :D:D képeken nagyobbnak tűnt

    VálaszTörlés
  4. Mikor elkezdték olcsóbban is árulni egy akció keretein belül ezeket a palettákat nem tudtam eldönteni melyik falba verjem itthon a fejem, ugyanis az akciók előtt egy hónappal, szülinapomra rendeltem meg a sajátomat teljes áron :D Ettől függetlenül nem bánom a rá költött pénzt, mert hozzád hasonlóan meg vagyok vele elégedve, sőt! Mióta meg van, csak ezt a palettát használom, teljesen beleszerettem. Nagyon hasznos volt amúgy a bejegyzés, a színminták és leírások is igazán élesek és pontosak lettek :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira gyönyörűek... Ilyenkor kicsit sajnálom (de a pénztárcám nem), hogy nagyon minimál nude színeken kívül soha semmit nem rakok a szememre, valahogy a szemhéjfestés nálam kimaradt, lehet, mert túl régóta vagyok szemüveges. Gyakorlatilag minden "extra" cuccra, rúzsok, körömlakk, parfüm többet költök, mint szemfesték. Most, hogy belegondolok, ez egy kicsit fura :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon birizgálja a fantáziámat egy ideje, főleg, hogy akciós elég gyakran. Gondoltam is rá, hogy megkérdezem a véleményed. Bár szerintem nem használnám ki. Az Icocnic 2 és az Unicornis Vs Mermaid palettáimat is alaig használtam mostanában. Utóbbit egyáltalán nem már több hónapja. Nyáron kevés színt használtam, akkor is inkább színes tust.
    Vágyom valami új smink bizgentyűre, de nem tudom mire. Igazából nincs semmire szükségem. Kb 3 hete kaptam három rúzst egyik munkatársamtól. Narancsos árnyalatok. Egy mattabb terrakottásat, egy olyat mint a pirosló őszi levelek csillámos finisel, harmadik narancsos enyhe aranyfénnyel.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ez a paletta! :D
    Dee sajnos rajtam a MUR palettái annyira nem jeleskednek, inkább megveszek egy Sleeket ugyanannyiért, még ha sokkal kevesebb szín is van benne...Mondjuk az én szemhéjam nehéz eset, nekem az eredeti trio van meg a "nagyok" közül (Flawless, Behind flawless és Flawless matte - utóbbinak a legtöbb színe egyformának hat szemen vagy alulpigmentált, így egy időre elvette a kedvemet a "nagyobb" palettáiktól).

    A kedvenc revolution palettám a romantic smoked egyébként. 12 szín van benne, hat matt, hat fényes, nem is drága, szépen pigmentált, és megjelennek rajtam is a színei - amúgy hullafehér a bőröm, nem tudom, hogy lehet olyan színt gyártani, ami rajtam nem látszik...:D

    VálaszTörlés
  8. Régóta szemezek ezzel a palettával, mert nem akartam annyi pénzt kiadni érte (így növelve a már amúgy is népes palettáim számát), de most már látom, hogy muszáj lesz megvenni :D Annyira szép és sokoldalú! <3

    VálaszTörlés
  9. Kövezzetek meg, de ez a paletta a szép külsejét leszámítva halál unalom. :D Semmi extra, különlegesebb árnyalat. Teljesen ugyanezek a színek voltak azokban a kínai palettákban is, amiket kislányként kenegettünk játékból, amikor anya osztag nem látott. Meg akartam venni, de minél több tesztet látok róla, nekem sajnos annál nagyobb csalódás. Több, mint tíz színt semmire sem használnék, ami meg érdekel, azt össze tudom szedni már a meglévő kollekciómból is.

    VálaszTörlés
  10. Nálam óriási kedvenc, és szerencsére csodásan mutatnak rajtam a színei, na meg tartósak is. Utazásra is többször is magammal vittem már, mert annyira jó a színösszeállítása számomra. :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)