Ismerkedés a Lirene arcápolási termékekkel


 A Lirene márka nem ismeretlen számomra, hiszen korábban már próbáltam a feszesítő testápolójukat, most pedig lehetőségem volt letesztelni néhány arcápolási terméket a Takeme Shop jóvoltából. A választásom a fiziológiás micellás arctisztító gélre, a cseresznyés-citromos frissító hidratáló krémre és a regeneráló arckrémre esett. Ezekről olvashattok ebben a bejegyzésben.



 A micellás arctisztító fél csomagolása egyszerű, letisztult és praktikus. Különösen tetszik a pumpás adagoló. 

Ígérete szerint eltávolítja a sminket és egyéb szennyeződéseket, frissíti, megnyugtatja és ápolja a bőrt, megőrzi annak ph értékét. Ideális az érzékeny, száraz, allergiás bőr tisztítására. 

Én vizes arcbőrön szoktam használni, általában reggel. Az illata friss, visszafogott, nagyon kellemes. Az állaga géles, folyékony, nem habzik, de hatékonyan tisztít, kíméletes, nem hagy maga után feszülő bort. 
A sminket ugyan nem távolítja el maradéktalanul, így sminklemosónak nem használnám, de a smink lemosás utolsó fázisának számomra nagyon jól bevált, a vattakorongos és olajos lemosó után. 

Nem irritálta a bőrömet és nem szárított, ami nálam egy arclemosónál alap követelmény. Az adagolója praktikus, egy nyomásra épp elegendő mennyiséget kapok. 

Az ára 1499 Forint, amiért 200ml-t kapunk. 

Biztosan újra fogom venni, mert nekem nagyon bevált.


A másodikként kipróbált termék a cseresznye-citrom frissítő, hidratáló arckrém volt. Ezt nappali krémnek használtam. Az állaga és az illata kellemes, gyorsan beszívódott és nem hagyott maga után ragacsos érzést, így könnyedén tudtam rá sminkelni. 
 A leírás alapján C, A és PP vitaminokat tartalmaz, gátolja a bőr öregedést, hidratál, szűkíti a pórusokat és ragyogóvá teszi az arcbőrt. 

A pórusösszehúzó hatást én nem érzékeltem, de kellemesen üdévé tette az arcomat és jó érzés volt felkenni.
 Ha valakinek nincs különösebb elvárása egy arckrémtől, csak egy kis extra élénkítő ápolást szeretne nappalra, akkor ideális lehet ez a krém. 


A regeneráló anti-aging krém Aloe Verát és Shea vajat tartalmaz, melyek serkentik a sejt regenerálódást, így gyulladt, irritált bőrre is ideális, valamint antibakteriális hatású, továbbá puhítják és hidratálják a bőrt. Természetes lipideket és A vitmain komplexet tartalmaz, amik segítenek megelőzni a bőr öregedését. Ígérete szerint smink alá is ideális. 

Ezt is először nappali arckrémnek kezdtem használni, de nekem egy picit nehéz volt, hosszú ideig tartott amíg a bőröm beszívta, így áttértem az esti használatára. Puhává tette a bőrömet és nem okozott semmiféle irritációt, amit korábban a hasonlóan gazdag krémeknél tapasztaltam.
Ezt a krémet szárazabb bőrre tudom ajánlani, mivel egy gazdagabb, táplálóbb összetétel. 

Mindkét arckrém ára 899 Forint és kiszerelésüket tekintve 50 ml-t kapunk.


Összességében nagyon elégedett voltam a termékekkel és bátran tudom őket ajánlani kipróbálásra, mert ár-érték arányban szerintem szuperek. A személyes kedvencem a micellás gél lett, azt egészen biztosan újra fogom venni. 

*A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a véleményemet.

Ti próbáltátok már a Lirene márka termékeit? Ha igen, mik a tapasztalataitok? :)

Megjegyzések