Winter Haul - Téli szerzemények


 Utoljára novemberben volt zsákmányos bejegyzés a blogon, így mivel mostanra ismét szép kis adag gyűlt össze az utóbbi időszak vásárolgatásaiból, így elérkezettnek láttam az időt, hogy megmutassam miket szereztem be mostanában. 
Úgy döntöttem, hogy ezúttal nem lesz külön "Mit kaptam karácsonyra?" bejegyzés, mivel csupa, a blog szempontjából irreleváns dologról van szó és biztos vagyok benne, hogy senkit sem érdekel, hogy milyen konyhai kisgépeket, desszerteket vagy illatszercsomagot kaptam. 😃 Ami pedig kapcsolódik a bloghoz, azt beletettem ebbe a bejegyzésbe. 
Valamint nem akartam külön ruhás és kozmetikumos posztot írni, így egy picit hosszú sikeredett ez a bejegyzés, szóval hozzatok nasit a nézegetéshez. 😉 
További szószaporítás helyett, jöjjön a lényeg. Remélem, hogy hasznosnak és érdekesnek találjátok majd. 


 Ruhák és kiegészítők


 Ezt a H&M kabátot még december elején szereztem be. Szerelem volt első látásra. Nagyon kényelmes, meleg és odavagyok a letisztult stílusáért.


 Ha valakinek megtetszett, akkor itt tudjátok megvenni a H&M webshopban. 😉


 Ahogy a téli kívánságlistámban is említettem, szinte minden évszakban veszek egy-két basic felsőt. 
Egy sima feketét mindenképpen szerettem volna, végül a Bershkában találtam ilyet.


 A New Yorkerben egyre ritkábban találok kedvemre való ruhákat, de most két basic felsőt is vásároltam, az egyik ez a púderrózsaszín.


 A másik pedig ez a bézs.


 A legeslegjobb vétel ez a H&M szatén bomberdzseki volt, amit nagyjából 7000 Forintért hoztam el és tökéletes lesz tavaszra. A tavaszi kollekcióban is hasonlóak vannak, de jóval drágábban. A színe egy picit élénkebb mint a képen és a webshopban még van belőle néhány méret.


 Ezer meg ezer éve szerettem volna egy ilyen fehér kötött pulcsit és nagyon örültem neki, amikor a a leárazásokon találtam még egyet a méretemben. Az eredeti ára 8000 Forint volt, ha jól emlékszem. Ennyiért biztosan nem hoztam volna el, de féláron abszolút megérte.


 Bár meg kell jegyeznem az örömömet némileg beárnyékolta, hogy valaki a nyakába belekente a sötét alapozóját, vagy rúzsát. Sosem értettem miért kell full sminkben ruhát próbálni... No mindegy, a lényeg, hogy szerencsére kijött a folt és imádom a pulcsit.


 Ezt a Hollister kardigánt a tesómtól kaptam karácsonyra. Tudja, hogy imádom a sötétzöldet és a puha, meleg kardigánokat, így nagyon örültem neki.


 Plusz kívánságlistás volt egy kardigán télre.


 Szintén a tesómtól kaptam és szintén Hollister ez a blúz. Munkába legtöbbször ilyeneket viselek.


 Nagyon tetszik az elején a csipkeberakás és a kicsit hippis stílusa.


 A kívánságlistámon szerepelt egy pénztárca és egy meleg sapka is. Előbbit ismét a Mangoban vásároltam meg, mert nagyon szeretem a márka pénztárcáit, az előző közel 8 évig bírta a gyűrődést. Semmi csicsa, csak egy szép kis nude pénztárca ami belefér az összes kártyám is. 
A sapit pedig anyukámtól kaptam karácsonyra. Nagyon puha és meleg, imádom. 


Kozmetikumok


 Ebben a kategóriában lesz pár dolog, amit tesztelésre kaptam, illetve úgy nyertem. 


 A NYX Lingerie folyékony rúzsokat egy kedves fiú barátom hozta nekem Angliából, aki volt olyan cuki, hogy felkutatta nekem őket a Bootsban. Igaz, hogy az egyik árnyalatot elnézte és a Teddy-t hozta el, ami már megvolt, szintén neki köszönhetően, de mivel imádom, így örülök neki, hogy kettő van belőle. A másik árnyalat a Baby Doll. Egyébként ezeket meg tudjátok venni az új NYX üzletben is Budapesten az Allee-ban. 
A Jeffre Star folyékony rúzst a Morphe webshopból rendeltem. Ez a Scoprpio árnyalat, ami egy lilás-szürkés szín. Épp nincs készleten, de érdemes figyelni, mert ha kapható, percek alatt el szokott fogyni.


 Beszereztem egy Balea borotvahabot is. A márka borotvahabjai nagy kedvenceim lettek az utóbbi hónapokban. 
A Notino-ról is rendeltem néhány dolgot, az egyik a Tolpa peelinges arctisztító mini változata, amit régóta ki akartam próbálni. A másik a Catrice szempillaápoló szérumja
A kedvenc Holika Holika BB krémemből is beszereztem az utánpótlást, mielőtt még az előző elfogyna.


 Kihasználtam a január elejei MAC akciót is, amikor 20% kedvezmény volt minden termékre és megrendeltem a matt rúzsok közül a Whirlt. Hosszú ideig vacillátam, hogy a Velvet Teddy vagy a Whirl legyen e, de végül utóbbi mellett döntöttem. A rendelés mellé választhattam még egy Prep+Prime sminkalap mintát is. Egyébként a szállítással együtt többet fizettem, mint a rúzs eredeti ára, de mivel nagyon ritkán megyek Budapestre, még így megérte. 
Az Yves Rocher Accord Chic parfümöt Elenitől nyertem. Nagyon kellemes, karakteres illat, anyukám parfümjeire emlékeztet még a gyerekkoromból. Tökéletes esti illat télre. 😊
Ezer éve szemezgettem már a Makeup Revolution krémes kontúrpalettájával, mivel a púderes változatot nagyon szeretem, így amikor ingyenes szállítás volt, megrendeltem és bekerült még mellé a kosárba egy Freedom szemhéjalapozó is.


A MUR paletta. Szeretnétek tesztet róla?


 Érkezett néhány termék a Born Pretty Store-tól is tesztelésre. Holnap fel is kerül a blogra az első manikűr, amit velük készítettem. :) Egy picit sajnálom, hogy nem értek ide még karácsony előtt, mert a nyomdalemezekkel csodás karácsonyi manikűrt lehetett volna készíteni, de szerencsére így is tudom őket használni a téli manikhoz.


Nos ezek voltak tehát az utóbbi hetek zsákmányai. Lassan érkeznek majd a tesztek róluk, ezért nagyon örülnék neki, ha leírnátok, miről olvasnátok legszívesebben! :) 

Ti miket vásároltatok az utóbbi időben? Sikerült kifognotok valami jó kis akciót? :)

Megjegyzések

  1. A fehér kabát gyönyörű! Ugyanilyen színű bomber dzsekit énis szeretnék majd tavaszra :) A Balea borotvahab pedig nekem a kedvencem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alig várom, hogy hordhassam ezt a dzsekit. :)

      Törlés
  2. Tudom, hogy a csapból is ez folyik, de a NYX termékekről szeretnék tesztet. A te tesztjeid alapján, el is hiszem amit mondasz, így inkább tőled olvasok ilyen jellegű termékteszteket.
    Én lehet, hogy a Velvet Teddy-re csaptam volna le a MAC leárazáson. De ezt betudom annak, hogy Meán is ez a rúzs van sokszor, így lehet hogy másképp tekintek erre a színre, mert mindig hallom, hogy de jó és annyira szereti ezt a rúzst.
    A Tolpa arcradír pedig, messziről hunyorogva úgy tűnt, mintha a Garnier 3 in 1 arctisztítója lenne a képen.:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Velvet Teddy is be van tervezve. :)Meg a Creme Cup és a Blankety is nagyon tetszik.

      Törlés
  3. Első ránézésre én is azt hittem, hogy Garnier arctisztító... 😀
    Két hete kifogtam kisbéri Rossmannbam egy Maybelline Stay Matt púdert 900 ft-ra leárazás. Forgattam, hogy mi baja, mert bele sem nyúltak ? Majd megkérdeztem a boltvezetőt: valami hülye kilopta belőle a szivacsot. Ment a kosárba.
    Pink Panda ingyenes szállítását én is kihasználtam. Névnapom rá megrendeltem két fémes tust, amit már nyár óta néztem, de sosem volt. Golden Rose Metallic Style Liner 11, 18. Illetve Golden Rose eyeshadow crayora ,utóbbi vízálló. Előző kettőnek intenzívebb a színe, mint a képen, de tetszik.
    Szintén Rossmanban voltam Carmofulge correktor utánpótlás ügyben, plusz spirált is akartam akár teljes áron is, mikor belebotlottam két lejátszott spirálba. Rimmel Scandaleys 990.- és Catrice Better Than False Lashes 690.-
    Még ma a Lidlben 1700-ért exoander készlet. Megörültem neki, mert a gumi kötél már szétvágja a kezem.
    Ruhàt nem vettem, majd tavasszal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most hogy mondjátok tényleg hasonló a tubusa. :)
      A Rimmel spirál nagyon jó. :)

      Törlés
  4. Legyen a MUR palettáról teszt légyszi! 😊 Pont a napokban keresgéltem, hogy milyen krém kontúrpalettát vegyek és megakadt a szemem ezen a palettán. Nekem is bevált a púderes palettája, ezért is lennék kíváncsi erre a termékre.☺

    VálaszTörlés
  5. Istenem de gyönyörű a kabát meg a pénztárca *-*
    Én is nem rég vásároltam új kabátot, fekete és hosszú, a nagy hideg miatt kellett a hosszú és meleg kabát :D.
    Illetve kaptam karácsonyra szürke kardigánt, két skinny nacit és egy pulcsit a HandM-ből, és a Dark Emerald Zaras parfüömöt (viszont csalódtam,mert alig érződik a bőrömön :).

    VálaszTörlés
  6. Nagyon csinos ez a kabát :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Szia Kedves Olvasó! :) Nagyon köszönöm előre is, ha megtisztelsz a véleményed-hozzászólásod leírásával. Kérlek, ha a mondandó, negatív tartalmú, azt a többi olvasó érdekében kulturált stílusban fejezd ki. De legyen pozitív vagy negatív kritika, köszönöm, hogy szántál rám néhány percet az idődből! Gyere máskor is! ;)